Mozilla Thunderbird
Beste Forumleden ,
Hoe kan ik mijn wachtwoord van Thunderbird wijzigen ?
Ik heb alle opties op Google geprobeerd , maar ik krijg iedere keer de melding :
Aanmelden bij server imap.ziggo.nl met gebruikersnaam ***********@ziggo.nl is mislukt .
Ik kan dan kiezen voor opnieuw proberen > nieuw wachtwoord invoeren > annuleren , wat ik ook probeer niks werkt .
Topantwoord
Dit gezien: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/nieuw-wachtwoord-kiezen/ (denk het wel. ;-))
En dit: https://support.mozilla.org/nl/kb/handmatige-accountconfiguratie
Nee , niet gezien stom :(( Als ik inlog bij Mijn Ziggo zie ik dat ik het wachtwoord kan veranderen van Mijn Ziggo , dat is niet de bedoeling ., betekent dit dan dat dit automatisch het wachtwoord word van mijn e-mailadres ?
Als je een wachtwoord van Ziggo gekregen hebt voor je emailaccount, dan kun je dit niet wijzigen. Voor MijnZiggo heb je jezelf aangemeld met een eigen wachtwoord, dit kun je na inloggen wel wijzigen.
@Vu2615 , Het wachtwoord van Ziggo voor e-mailadres is wel te wijzigen , zie mijn reactie om 15.39
Topantwoord
Zou als 1e checken of er geen mailstoring is bij ZIggo https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen/
Het wachtwoord in Thunderbird moet hetzelfde zijn als in je Ziggo mail.
Ik zie nergens waar ik het wachtwoord kan veranderen , wel het wachtwoord van Mijn Ziggo , maar dan word dit wachtwoord ook voor mijn e-mailadres
.
Sorry, duurde even, ben met de verplichte kerstversiering bezig. Het wachtwoord van je Ziggo mail kun je wijzigen door in te loggen op Ziggo, dan naar producten - internet - daar naar beneden scrollen en kies voor wachtwoord beheren. Het ww dat je daar invult moet dus ook bij Thunderbird gebruikt worden.
Heeft u al bij de helpfunctie van Thunderbird gekeken?
Als ik deze vraag op Google intik worden meerdere mogelijkheden gemeld zoals ook of er een hoofdwachtwoord ingesteld is.
Ik zou even wachten met gaan prutsen. Als sprake is van een storing herstelt zich dat vanzelf en dat geldt vaak voor meer problemen.
Of pc helemaal uitzetten en na 10 minuten opnieuw opstarten (aan/uitknop).
Of foutcontrole laten lopen, eventueel in veilige modus.
Of modum resetten.
@aurora1 , bedankt voor uw reactie , probleem is opgelost
Mooi zo. Dank voor het melden.
U ook gezellige feestdagen gewenst en een gelukkig nieuwjaar.
Thunderbird zèlf heeft géén wachtwoorden. U moet bij uw emailprovider (zo te zien is dat Ziggo) zijn om een wachtwoord in te stellen, resetten of vernieuwen. Vervolgens voert u dit nieuwe wachtwoord in bij de accountinstellingen in Thunderbird ( https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen/). (Open allereerst de Accountinstellingen: klik in de menubalk van Thunderbird op het menu Bewerken en selecteer Accountinstellingen, of klik op de menuknop New Fx Menu en selecteer Voorkeuren en Accountinstellingen vanuit het submenu. Alle e-mail- of nieuwsgroepaccounts die al zijn geconfigureerd, worden aan de linkerkant van het dialoogvenster Accountinstellingen weergegeven. Deze accounts komen overeen met de top-level-mappen die in de lijst ‘Alle mappen’ worden weergegeven.)
@newmickey , bedankt voor uw reactie , probleem is opgelost .
@marita5,
Is er geen mogelijkheid om aan te geven dat u het wachtwoord bent vergeten en er een nieuwe toegezonden wordt die dan weer verandert kan worden?
@sjoppie , bedankt voor uw reactie , is inmiddels gelukt . Ik was vergeten om het wachtwoord bij e-mail Ziggo te wijzigen .Waar deze site al niet goed voor is .
Fijn dat het is opgelost want een wachtwoord moet zo nu en dan veranderd kunnen worden, wordt zelfs aangeraden. U ook fijne feestdagen.
Beste Forumleden ,
Het is gelukt , ik had alleen het wachtwoord gewijzigd bij Thunderbird , maar niet bij e-mail Ziggo ,
Oplossing : Inloggen Mijn Ziggo .
Klik op Internet , scroll naar beneden bij je e-mailadres , klik op wachtwoorden alias beheren , daar het wachtwoord wijzigen .
Open Thunderbird , Word gevraagd om nieuw wachtwoord in te vullen en wachtwoord onthouden , voor te controleren , klik op extra > opties >
beveiliging >opgeslagen wachtwoorden , klik op wachtwoord tonen , voila nieuw wachtwoord staat er .
Bedankt voor jullie hulp en antwoorden .
Ps : Sorry voor het lang wachten op mijn antwoord , als ik niet snel reageer word ik constant uitgelogd :(( dit heb ik bij de redactie al gemeld )
Nu begrijp ook waarom er vaak dubbelpost is .Een vraag stellen is hopeloos .
Internet blijft draaien , dan krijg je een foutmelding 500, sorry de site lig eruit , maar ondertussen is de vraag wel geplaatst .
Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar voor iedereen .
Topantwoord
Fijn dat het is opgelost.
Ziggo is de internet verbindingssnelheden aan het verhogen. Dit kan tot 24 december overlast (slechte verbinding) veroorzaken (wat Ziggo niet gecommuniceerd heeft).
De oplossing is dan om de modem van Ziggo een minuutje uit te zetten en daarna weer aan.
De internetverbinding zal hierna ook sneller kunnen zijn.
Fijne kerst en nieuwjaar aan iedereen.
@Gsm , dank u wel voor de mededeling . Nomaal gaat dit toch op postcode , of niet ? U ook prettige feestdagen .
Ik zie geen enkele snelheidswijziging. Nog steeds 40/4, 200/20 en 400/40.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer