melati
door melati Sep 22, 2009 om 15:34
Computers & telefonie

MSN doet het niet.

Beste mensen van dit forum. Ik heb even jullie hulp weer nodig. Sinds vanochtend kan ik niet op de site van msn.com komen. Hij geeft dan aan, kan de server niet vinden enz. Kan dus ook moeilijk bij bij email komen, al had ik de oude live versie er nog opstaan en dan lukt het met enige vertraging wel.

Had msn bij de favorieten staan, maar ook als ik de pagina handmatig intyp, blijft ie de melding geven, dat hij de  de server niet kan vinden. M.a.w. ik kan helemaal niet meer op die site komen. De rest van mijn favo's werkt wel gewoon. Alleen was nu.nl er vanzelf af. Vond ik ook een beetje vreemd, maargoed die heb ik er weer bijgezet.

Iemand een idee wat het kan zijn en wat ik eventueel kan doen?

BVD

980 16 Rapporteer

labswans
door labswans - Sep 22, 2009 om 16:03
1918 Antwoorden / 10 Vragen

de site www.msn.com werkt gewoon op dit moment. waarschijnlijk is de site even uit de lucht geweest.

labswans

melati
door melati - Sep 22, 2009 om 16:12
76 Antwoorden / 12 Vragen

Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar vanaf vanmorgen tot en met nu, kan ik er niet op komen. Net nog geprobeerd. Er moet wat anders aan de hand zijn, maar wat ?

dirck
door dirck - Sep 22, 2009 om 16:36
3201 Antwoorden / 3 Vragen

De website van nl.msn.com doet het bij mij wel gewoon.

 nl.msn.com

melati
door melati - Sep 22, 2009 om 16:49
76 Antwoorden / 12 Vragen

Dat is het probleem ook denk ik niet. De site zal het vast doen, alleen niet op mijn computer. Als ik jou link aanklik Dirck, krijg ik een groot wit veld en is die aan het zoeken en krijg dan op gegeven moment de melding... kan de server met de bekende eventele oplossing,  enz. niet vinden.

Bedankt  zover voor het meedenken, alleen heb ik de oplossing helaas nog niet.

melati
door melati - Sep 22, 2009 om 17:12
76 Antwoorden / 12 Vragen

Oh, ik las het even verkeerd. nu.nl doet het bij mij ook  hoor. Was alleen ineens bij mijn favorieten weg, maar staat er inmiddels weer bij. Eigenlijk alles doet het, behalve de msn.com site niet en kan alleen via hotmail mijn mail met enige vertraging lezen.

kiran
door kiran - Sep 22, 2009 om 17:19
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@melati

"Al had ik de oude live versie ....".

Je spreekt in de verleden tijd, maar begrijp ik het goed als ik zeg dat je er nu 2 op hebt staan?

Kan het niet mogelijk een conflict tussen die 2 zijn? Oude versie verwijderen?

Link Dirck werkt hier ook, zal dus niet aan de site liggen.

dirck
door dirck - Sep 22, 2009 om 17:28
3201 Antwoorden / 3 Vragen

En andere sites van Microsoft, doen die het wel? (of ook niet)

Alle Microsoft sites

Groet, Dirck

melati
door melati - Sep 22, 2009 om 17:38
76 Antwoorden / 12 Vragen

Die van Bing doet het wel en die van live ook. De rest van windows niet.

Ja, ik had die oude live er ook nog opstaan en sinds vorige week ook de nieuwste liverversie, na een e-mail van Windows, gedownload.

melati
door melati - Sep 22, 2009 om 18:00
76 Antwoorden / 12 Vragen

Kiran: Juist die nieuwste liveversie werkt niet. Kon mijn mail dus toch wel lezen via de (oude) liveversie, omdat ik die er inderdaad ook nog op had staan.

Daarom vind ik het nu een beetje vreemd. Heb niets aan of op mijn pc gedaan sinds gisteravond en s'mogens start ik weer op en hij doet het ineens niet meer.

kiran
door kiran - Sep 23, 2009 om 20:55
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@melati

Weet niet of inmiddels het probleem is opgelost. Heb hier ook net de nieuwste versie erop gezet. Zo te zien werkt het naar behoren. Ook ik kreeg vorige week een mail daarover ... heb het toen gelaten voor wat het was. Vanavond dacht ik: laat ik maar es kijken wat ie bij mij doet. Toen ik mij aanmeldde kreeg ik bericht 'gelijk downloaden of je komt er niet meer op'. Heb aangeklikt. (dus niet via 't mailtje)

Zo te zien gaat de nieuwe over de oude heen. Dus als jij er 2 op hebt staan? Krijg dan toch het idee dat die 2 in conflict gaan. En als jij denkt dat het aan de nieuwe versie ligt? Misschien dan toch maar eraf halen en opnieuw downloaden. Lijkt me dan toch iets fout te zijn gegaan.

Moet wel zeggen dat ik msn niet vaak gebruik, dus heb in de download van de nieuwe versie, behalve "mail" alle andere programma's (ook de toolbar) afgevinkt.

melati
door melati - Sep 24, 2009 om 00:16
76 Antwoorden / 12 Vragen

Oh wat fijn nog even wat te vernemen van je Kiran. Nee, het is nog steeds niet opgelost. Heb van alles ( voor mij als digibeet) al geprobeerd, maar als is nog zo als ik eerder vertelde.

Het vreemde vind ik ook nog steeds, dat mijn computer de site van www.msn.com niet toelaat, als het ware. Krijg ook dan de melding van iets over de server niet kunnen vinden enz. Ik kan alles aanklikken, maar die site werkt niet meer hier bij mij. Mijn mail lees ik via een hotmailadres, die alleen erg traag is.

Ik ga morgen even proberen wat jij net zei. ( nu al een beetje te laat) Misschien ook even opnieuw erop zetten.

In ieder geval weer bedankt voor het meedenken.

to
door toonladder - Sep 24, 2009 om 17:58
30 Antwoorden / 2 Vragen

Doe dit is en probeer het dan nog is!

register opschonen
cache opschonen
cookies opschonen
browsergeschiedenissen

Mvg

melati
door melati - Sep 24, 2009 om 19:00
76 Antwoorden / 12 Vragen

Dat doe ik zoiezo al iedere avond voor ik alles afsluit, dus daar ligt het niet aan.

Probleem blijft, al hoor ik het om me heen ook nu van meer mensen die problemen hebben met MSN/hotmail.

Ik denk erover om het er opnieuw op te zetten. Ben hier alleen wat onzeker over ( digibeet ). Kan ik dat zomaar doen?

Wel weer bedankt voor de suggestie.

kiran
door kiran - Sep 24, 2009 om 19:29
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@melati

Als je toch van plan bent om de nieuwe versie te verwijderen? Probeer dan eens het volgende:

Eerst die laatste download verwijderen. Kijk ook of je nog 'restbestanden' v/h programma kunt vinden. Alles eraf dus.

Start > alle programma's > opzoeken en verwijderen

Start > config. > software > kijk of je daar ook nog resten ziet > verwijderen.

Als het inderdaad zo is dat je die oude er nog op hebt? Klik na het verwijderen van de nieuwe, die oude dan eens aan. Net alsof je je wilt aanmelden, krijg je bericht dat je de nieuwe erop moet zetten dan kan je direct de nieuwe eroverheen laten gaan. Hopelijk bedoel je wel wlm en niet de msn messenger.

En dat je pc langzamer gaat? Zal wel niets aan de hand zijn, maar overweeg om een scan te doen. (na installeren, ff updaten als hij dat al niet zelf gelijk doet)

http://www.idealsoftware.nl/MBAM/

melati
door melati - Sep 25, 2009 om 10:07
76 Antwoorden / 12 Vragen

Hallo. Ik meld me weer even om te zeggen, dat het probleem is opgelost. Bij het scannen geen fouten of wat dan ook gevonden. Vanmorgen even de verbindingen nagezien, ook niets mee aan de hand.

Toen kwam ik op het idee om de modem eens te resetten. Heb alles vanmorgen een poosje uitgedaan en voila.... alles werkt weer.

Ik wil iedereen toch nog even hartelijk bedanken voor het meedenken en de suggesties. Ik hoop dat, mocht ik weer problemen hebben, hier mag terugkomen.

kiran
door kiran - Sep 25, 2009 om 14:38
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@melati

Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan??   :-)

Fijn dat alles weer naar behoren werkt.

En bedankt voor het terug melden.