ca
door caviamax May 22, 2017 om 12:17
Computers & telefonie

Nieuw internet- en telefoonabonnement

Hoi,

Ik zoek een nieuw internet- en telefoonabonnement. Ik heb niet zoveel eisen; kijk nauwelijks tv en als ik al kijk de zenders die in het standaardpakket zitten. Wel werk ik veel thuis en zit ik aardig wat tijd op internet. Momenteel heb ik alles in één van Ziggo.

Ik ben een beetje op zoek gegaan en kwam uit bij NLE en Online. Heeft iemand ervaring met deze providers? Het gaat bij Online wel om een tweejarig contract? Wat is de voordeligste en slimste optie?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Caviamax

2707 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 22, 2017 om 12:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar waarom bent u op zoek? Niet tevreden met wat u hebt? Toets bij zoek een vraag, links in het menu: NLE of Online in en lees daar de verhalen. U kunt dat ook op Google doen en daar de ervaringen lezen.

Persoonlijk zou ik, als ik geen klachten heb over mijn provider zeker niet gaan switchen.

ca
door caviamax May 22, 2017 om 12:25
231 Antwoorden / 126 Vragen

Dank voor uw antwoord. Ik ben op zoek omdat ik ga verhuizen. Wat mij betreft een mooi moment om te kijken of ik ergens kan besparen. Ik betaal nu +- 70.- p/m (wel met bellen) en dat vind ik toch een beetje prijzig. Dank voor de tip. Ik ga even zoeken!

Cookies
door Cookies - May 22, 2017 om 12:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, geen ervaring met NLE en Online en dat wil ik graag zo houden. Als bij jou geen glasvezel mogelijk is en een goede / snelle / stabiele internetverbinding belangrijk is, lekker bij Ziggo blijven.

Je kan hier kijken voor vergelijk http://www.pricewise.nl/internet/alles-in-1-pakketten-vergelijken/

zoekster1
door zoekster1 - May 22, 2017 om 12:56
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Vraag eens bij de buren wat die hebben en hoe het bevalt, daar kun je vaak aardig wat uit afleiden. Ik denk dat u goedkoper wilt, daar kan ik me wel wat bij voorstellen omdat de prijzen bij Ziggo steeds weer worden verhoogd. Misschien is er ook nog een mogelijkheid om te downgraden bij Ziggo?

Gerry1969
door Gerry1969 May 22, 2017 om 13:16
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Zoekster, ook bij alle andere providers worden met regelmaat prijzen verhoogd danwel pakketten uitgekleed.
Ziggo is al jaren lang op rij als beste provider uitgeroepen.
Ts betaalt 70 per maand maar er is een pakket met basis tv 40Mb internet en onbeperkt bellen onder de 60 euro

ho
door holy53 May 31, 2017 om 12:40
68 Antwoorden / 1 Vragen

"Ziggo is al jaren lang op rij als beste provider uitgeroepen."
Waar haal jij dat vandaan?
Lees dit eens: https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/beste

jo
door jorisw - May 22, 2017 om 17:46
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als je hier gaat vragen en zoeken kan je eigenlijk bij geen enkele provider terecht: ze zijn allemaal slecht.... Wat natuurlijk onzin is. Wil je nog wel vaste telefonie of is alleen een internetverbinding voldoende?

Als je alleen internet neemt kan je altijd nog ned 1, 2 en 3 kijken via de uitzendinggemist app (die ook gewoon live tv laat zien, verwarrende naam dus).

Ni
door Nientje1980 - May 23, 2017 om 20:06
46 Antwoorden / Vragen

Heb bij mijn vader ervaring gehad met online (helaas geen goede, vaak uitval van internet, niet opnieuw in kunnen loggen en nog een hele hoop narigheid)
Heb zelf glasvezel en ben al 1,5 jaar tevreden klant van KPN.
Ziggo geen ervaring mee. Enkel vroegere UPC en die was niet bepaald goed te noemen.

ca
door caviamax May 31, 2017 om 12:30
231 Antwoorden / 126 Vragen

Dank voor alle antwoorden! Ik ga er even over nadenken.

ca
door caviamax - May 31, 2017 om 12:31
231 Antwoorden / 126 Vragen

Dank voor alle antwoorden! Ik ga er even over nadenken.

panter22
door panter22 - May 31, 2017 om 13:27
6599 Antwoorden / Vragen

Kijk op de volgende website hoe snel het internet is,
https://www.prijsvergelijken.nl/internet-vergelijken/?=undefined&gclid=CM-uk8H6mdQCFfIy0wodFWoKMg

Als je geen glasvezel hebt, dan is Ziggo de snelste. Daar zou ik maar bij blijven.
Het lijkt zo mooi goedkoop internet via ADSL met Online.nl of NLE
Ik heb jarenlang Online.nl gehad, al vanaf dat Online.nl nog Wanadoo heette.
Was een goedkope provider maar regelmatig moest ik het modem resetten. Want dan viel de telefoon uit. Dat neem je dan voor lief.
De internetverbinding werd  steeds langzamer, viel vorig jaar regelmatig uit  en  ik niet kon geen grote bestanden meer downloaden. Een en al ergernis.
Heb nu glasvezel bij KPN. Duurder, maar lekker snel.