respect
door respect Jan 17, 2006 om 14:42
Computers & telefonie

Nieuwe soort msn?

is dit iets? http://www.sweetim.com/s.asp?ref=1&ses=118086051&rsn=1&cont=\@TCBW(0004002A)(Pee)\@TCEW sommigen op mijn msn gebruiken deze ik gebruik zelf msn 7.5

vr.gr.respect

331 6 Rapporteer

askey
door askey - Jan 17, 2006 om 16:16
6 Antwoorden / 7 Vragen

Nou ik weet het niet hoor... vind het maar verdacht zo'n MSN. Best kans dat het toch spyware is.

brynnar
door brynnar - Jan 17, 2006 om 16:30
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Ach, je krijgt een leuke toolbar in je Internet Explorer, die prcies bijhoudt waar je heen surft. Je IP-adres wordt zorgvuldig en anoniem (?) bewaard. Op zich niets mis mee, als je hier geen bezwaar tegen hebt. - Brynnar

respect
door respect - Jan 17, 2006 om 18:54
35 Antwoorden / 34 Vragen

en? wat zouden jullie doen? meegaan in die (gekte) of toch maar 't zekere voor 't onzekere houden en er niet aan beginnen! lees/hoor graag jullie reactie

vr.gr. Respect

brynnar
door brynnar - Jan 17, 2006 om 21:23
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Hoi Respect,

Persoonlijk geef ik niet om MSN en alles wat daarbij hoort (ik heb hier al genoeg vermaak ;-)). Maar ik heb de voorwaarden gelezen en ik was er niet van onder de indruk. Het lijkt me niet dat er diverse troep op je PC wordt gezet. Een extra toolbar in IE kun je ook van Google krijgen en van veel meer min of meer gerespecteerde sites. Deze worden gebracht alsof ze een steun en toeverlaat zijn tijdens je omzewervingen op het web, maar in feite doen ze niets anders dan je internetgedrag op een rijtje zetten, hetgeen weer interessant is voor adverteerders. Waarschijnlijk zal de toolbar ook wel gesponsorde links bevatten, maar die heb je met Google ook.

Je kunt het downloaden als je wilt. Volgens de beschrijving kun je het ook weer makkelijk de-installeren via Configuratiescherm -> Software. Houd wel je PC goed schoon van verder mogelijke Spyware en Adware met een goede scanner hiervoor, dan beperkt je sowieso de risico's.

Brynnar

wouteroud
door wouteroud - Jan 18, 2006 om 11:27
45 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou gewoon wachten op Windows MSN Live Messenger. De MSN waar het hier over gaat is MSN Messenger 7.5 met een extratje

remi
door remi - Jan 20, 2006 om 06:30
317 Antwoorden / 84 Vragen

ik heb het geinstaleerd en heb ook msn 7.5  t bevalt me prima en ben ik t zat dan haal ik m weg