elisya
door elisya Dec 31, 2014 om 12:04
Computers & telefonie

Nieuwsbrief

waarom krijg ik geen nieuwsbrief? als ik me aanmeld krijg ik geeneens een mail om mijn aanmelding verder ok te maken wat er staat.
vroeger bijna 1 jaar geleden kreeg ik hem altijd wel

868 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Dec 31, 2014 om 12:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Misschien nog een keer aanmelden of de vraag aan de redactie stellen?

elisya
door elisya - Dec 31, 2014 om 12:08
11 Antwoorden / 2 Vragen
0

zo vaak gedaan maar mail om verdere aanmelding komt ook niet!!!!

tijger1
door tijger1 - Dec 31, 2014 om 12:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Zit die niet in uw spam map?

Klik anders links onderaan nog eens op contact met Kassa.

edrick3
door edrick3 - Dec 31, 2014 om 14:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo elisya,

Neem aan dat je onderaan deze pagina op 'Lees de Kassa-nieuwsbrief' geklikt hebt.

Op deze pagina kun je je snel en eenvoudig aanmelden voor de Kassa-nieuwsbrief. Na het invullen van je naam en e-mailadres krijg je nog een bevestigingsmailtje toegezonden.

Waarom ontvang ik geen nieuwsbrief?

Waarschijnlijk is er bij de inschrijving iets mis gegaan. Mogelijk hebt u vanuit het bevestigingmailtje niet op de link geklikt. Lees meer over inschrijven bij 'Hoe moet ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?'.

Oplossing: zoek het bevestingsmailtje op of probeer nogmaals aan te melden.

Al gekeken of de verzender niet bij de geblokkeerde mailadressen staat?

Als het nog steeds niet lukt, neem dan contact op met de Kassa-online redactie via de contact-pagina.

Goede jaarwisseling.

Redacteur
door Redacteur - Dec 31, 2014 om 14:30
1056 Antwoorden / 62 Vragen
0

Beste Elisya, we hebben je aanmelding opnieuw bevestigd. Als je vrijdag geen nieuwsbrief in je inbox ontvangt, mail dan even naar kassa-online@vara.nl, dan gaan we kijken wat verder kunnen doen!

De redactie

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer