famblack
door famblack Dec 10, 2010 om 15:30
Computers & telefonie

Nummermelding geeft geen namen meer

Sinds een week krijg ik als ik gebeld wordt geen naam meer maar een telefoonnummer.
Volgens Ziggo ligt dit aan mijn telefoon (siemens gigaset S67H). Ik heb de stroom al eraf gehaald om te resetten maar dat heeft niet geholpen.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

1025 8 Rapporteer

marcel75
door marcel75 - Dec 10, 2010 om 15:50
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Is je adresboek nog wel aanwezig in het geheugen?

famblack
door famblack - Dec 10, 2010 om 16:01
33 Antwoorden / 22 Vragen

Ja, dat is nog aanwezig.

birdies
door birdies - Dec 10, 2010 om 19:07
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Probeer eens een andere telefoon van buren o.i.d. Dan kun je n.l. nagaan of het aan je toestel ligt of aan de verbinding.

mastag
door mastag - Dec 10, 2010 om 19:47
955 Antwoorden / 19 Vragen

Bent u net over naar Ziggo?
Dan kan het zijn dat uw toestel geen fsk ondersteund maar enkel dtmf (oude systeem). Dan is dit een bekende klacht.

MAstag

famblack
door famblack - Dec 10, 2010 om 19:56
33 Antwoorden / 22 Vragen

Ben al een jaar bij Ziggo en heb op deze telefoon altijd de naam gezien i.p.v. het nummer. De klacht is pas sinds een week.

De tip met de telefoon van de buren ga ik zeker uitproberen.
Bedankt voor het meedenken.

gallito
door gallito - Dec 10, 2010 om 23:23
479 Antwoorden / 66 Vragen

Krijt u ook geen naam meer van degenen die in uw persoonlijke telefoonboel staan?
Bij mij wordt alleen de naam weergegeven als die in mijn telefoonboek staat geprogrammeerd.
Ontvang ik een telefoongesprek van anderen is alleen hun nummer zichtbaar.
Lijkt me ook logisch.

Het antwoord van mastag kan zeker ook de oorzaak zijn.

famblack
door famblack - Dec 11, 2010 om 19:08
33 Antwoorden / 22 Vragen

Ik krijg ook geen namen meer van diegene die in mijn telefoonlijst staan.
Zoals gezegd, voorheen een jaar lang geen last van gehad, nu zonder reden plotseling wel.

famblack
door famblack - Dec 12, 2010 om 20:25
33 Antwoorden / 22 Vragen

Ik heb de telefoon gereset. Hiermee is het probleem opgelost.
Bij de telefoon die ik boven heb staan is het niet gelukt, maar daar kan ik mee leven omdat ik die niet vaak gebruik.