lo
door loeskaa Jan 31, 2013 om 17:42
Computers & telefonie

Online

ik heb info gevraagd voor tv en internet bij online op 27 okt 2011. zou met mijn huidige provider bellen waneer de eind datum was van de 2 jaar. toen weer gebeld naar online en ze zouden de aanvraag anuleren maar dit hebben zei niet gedaan. heb met een half uur de zelfde man aan de lijn gehad en hij zou het in orde maken dat alles werd geanuleerd. je kunt bellen schrijven enz maar ze geven geen gehoor. later weer gebeld en ze zijn het 2e gesprek kwijt. antwoorden doen zei niet en ze werkern samen met canal digitaal maar die hebben de samen werking al beeindigd omdat online niet goed met de mensen en klanten om zou gaan. wel geld van mijn rekening afschrijven en ja dit op een gegeven moment laten blokeren. het enige wat ze doen is zorgen dat je negatief als betaler word aangeschreven en ze geven de zaak uit handen. gister daarvan een brief gehad maar na zo veel bellen en het uit te zoeken sta ik met mijn rug tegen de muur. ik moet maar het tegendeel bewijzen en in de brief van gisteren stond ook dat ik wel bebruik maak van hun diensten en ja kan dit dan zonder modum of weat dan ook? nee zeker niet maar ben ten einde raad. wie kan of wil mij helpen want ik kom er echt niet meer uit en voel me erg macteloos.

365 4 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jan 31, 2013 om 18:21
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Heb je in dat eerste gesprek alleen informatie gevraagd, of is er toen een abonnement afgesloten?

lo
door loeskaa - Jan 31, 2013 om 18:24
5 Antwoorden / 4 Vragen

ik heb om info gevraagd voor een contract bij hun en zei ook tegen deze man dat ik eerst na canal ging bellen om de eind datum van mijn huidige prvider zou gaan eindigen. na een half uur heb ik hem gebeld en gelukkig zelfde man aan de lijn en hij zou de mail aan mij anuleren. als niet verzonden beschouwd. en ja als ze je wat mailen hweb je zo wie zo 7 dagen de tijd om het te gaan anuleren en ik deed dat al met een half uur. en raar maar waar dat gesprek kunnen ze niet terug vinden. ja zou ik ook zeggen

zoekster
door zoekster - Jan 31, 2013 om 18:40
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Je kunt om de voicelog (opname gesprek) vragen waarop het abonnement wordt bevestigd. Als je echt alleen maar informatie hebt aangevraagd, maar niet hebt ingesproken dat je echt met het abo instemt, dan hebben zij geen bewijs dat je daadwerkelijk een contract bent aangegaan.

Is die voicelog er wel, dan heb je een probleem, want van de annulering daarna heb je geen bewijs. Heb je wel meteen alles gestorneerd van begin af aan en heb je wel een soort schriftelijk bewijs dat je het met het abo niet eens bent. Door middel van mails? Heb je bijvoorbeeld op schrift (dat kan mail of brief zijn) van Online dat ze je tweede gesprek niet kunnen vinden?

Verder, bij wie heb je op dit moment een contract lopen, is dat zowel bij Online als die andere provider? Ik snap niet helemaal wat Canal Digitaal ermee te maken heeft.

lo
door loeskaa - Jan 31, 2013 om 18:59
5 Antwoorden / 4 Vragen

ik heb met deze man het ook doorgenomen dat ik eerst zeker moest weten waneer het contract af zou lopen bij canal digitaal. ik wist al voor 99% zeker dat dit nog een paar maanden zou gaan duren maar de man van online zei ik mail je de aanvraag en als je beld anuleer ik het en dan zou ik bellen als ik het in 2012 toch bij online wilde gaan afsluiten. dit alles is heeeeeel duidelijk doorgenomen en volgens hem moest hij dit mailen en heb ook nog nagevraagd over als hij het stuurde en het te laten anuleren en nee dit allles was geen probleem. je hebt immers 7 dagen er de bedenktijd voor. en ja ik belde met nog geen half uur terug en kreeg de zelfde man aan de lijn dus ja hoefde het niet meer uit te leggen en zou het gaan anuleren en nee dit is dus niet gebeurd. na veel bellen en zeuren bij online zeiden ze dat ze het gesprek niet konden terug vinden van het anuleren. ja raar maar waar en zo kan ik ook wel geld binnen halen.