Opzeggen Youfone
Op 12-11-2013 loopt gelukkig mijn contract af. Nu heb ik op 10-08-2013 netjes volgens de regels
https://www.youfone.nl/persoonlijk/vragen/abonnementen/
mijn contact opgezegd.
Mag ik verwachten dat ik binnen 2 weken een reactie krijg?
Ja, maar soms gaat het allemaal niet zo snel. Na 2,5 week nog niets gehoord, dan een mail met de vraag of ze uw opzegging ontvangen hebben en wanneer u daar een bevestiging van krijgt.
Hallo mariodings,
Indien je jouw contract na deze periode wilt beëindigen dient dit altijd schriftelijk te gebeuren en met een opzegtermijn van één (1) maand.
Dus ben je mooi op tijd.
Een opzegging dient altijd schriftelijk te gebeuren en te worden ondertekend, deze kan je sturen naar:
Youfone Nederland
t.a.v. Opzeggingen
Postbus 23441
3001KK ROTTERDAM
Neem dus aan dat dat gebeurd is.
Heb je in die brief om een schriftelijke bevestiging van opzegging gevraagd?
Heb je daarbij die termijn van 2 weken genoemd?
Heb je de brief aangetekend verstuurd?
Mocht je op korte termijn geen reactie ontvangen, dan zou ik even bellen ter controle.
Hoe kom ik in contact met Youfone?
Je kunt ons bereiken via MyYoufone, telefoon en per post.
MyYoufone
Mocht je klant zijn, dan kan je inloggen in MyYoufone. In MyYoufone kan je via Contact een ticket naar Youfone toesturen wat binnen 5 werkdagen wordt beantwoord.
Telefoon
Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 18.00 uur via jouw Youfone nummer op telefoonnummer 1200 (35 cent per gesprek) of voor overige nummers op 0900 – 698 3663 (35 cent per gesprek + eventuele kosten voor het gebruik van een mobiele telefoon).
Post
Youfone Nederland B.V.
Afdeling Klantenservice
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam
(Bron: youfone)
Met vr.gr.
Youfone, vreemd dat er nu spontaan weer allemaal nieuwe voorwaarden gesteld worden aan het opzeggen.
Heb je in die brief om een schriftelijke bevestiging van opzegging gevraagd?
Heb je daarbij die termijn van 2 weken genoemd?
Heb je de brief aangetekend verstuurd?
MIjn tickernummer is 282373
[quote=mariodings schreef op zondag 25 aug 2013, 11:37]Youfone, vreemd dat er nu spontaan weer allemaal nieuwe voorwaarden gesteld worden aan het opzeggen.
Heb je in die brief om een schriftelijke bevestiging van opzegging gevraagd?
Heb je daarbij die termijn van 2 weken genoemd?
Heb je de brief aangetekend verstuurd?
MIjn tickernummer is 282373
Zoals zoekster al aangeeft: ik ben niet van youfone!!
Je geeft een link aan, maar hebt daar blijkbaar zelf niet gelezen hoe je moet opzeggen!
Blijkbaar heb je het per mail gedaan, gezien het 'ticketnummer' dat je opgeeft.
Er zijn geen nieuwe voorwaarden: er staat duidelijk: opzegging moet schriftelijk gebeuren + ondertekening.
Als je dit nog niet gedaan hebt zou ik dat dus alsnog doen!!
Wat je in de bovenstaande quote aangeeft zijn dus vragen mijnerzijds!
Met vr.gr.
Het beste kun je opzeggen per fax; a. is goedkoop b. je hebt bewijs van verzending in je handen.
Dit laatste is belangrijk aangezien ze bij YouFone jouw abonnement niet gaan beëindigen. Bespaar je de moeite van aangetekende brieven (sowieso zeggen die niets) en het duur bellen naar hun 090x nummer.. YouFone hier nooit gehoor aangeven.
Daarom naar opzegging goed jouw bewijs van verzending bewaren. En je bankrekening in de gaten houden en de nog afgeschreven bedragen laten storneren.
YouFone schakelt hierna overigens wel het incassobureau, nou ja incassobureau ze heten Lindorff..
Lindorff houdt er nogal van om mensen te stalken, zorg ervoor dat Lindorff nooit 'n telefoonnummer van je in handen krijgt.
Voor ieder ander doe het niet een abonnement bij YouFone nemen overigens bij Simpel ook niet, dezelfde eigenaar (lees; oplichter).
Veel sterkte..
Gezien het bovenstaande verhaal ik aanbevelen om de brief aangetekend (liefst met handtekening retour) te versturen. Je moet namelijk kunnen bewijzen dat je brief is aangekomen, anders kan de andere partij roepen dat ze deze nooit hebben ontvangen en lopen de rekeningen dan door.
[quote=ron530 schreef op zondag 25 aug 2013, 12:15]Dat is een vraag die nog niet beantwoord wordt. Heeft u per brief opgezegd
Ja ik heb per brief opgezegd. (Sorry Ron530)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer