merlijn2005
door merlijn2005 Sep 3, 2014 om 17:04
Computers & telefonie

Oud apparaat

Ik heb bij Ziggo een Decoder van Samsung gekocht bij afsluiten van een nieuw abonnement. Deze decoder ging binnen drie weken inherstel kapot. Ziggo zou een nieuwe sturen. Tot mijn verbazing is dit een gebruikt apparaat en staan er oude opnames op. Ik heb volgens mij toch recht op een nieuw excemplaar of heb ik dat verkeerd en ben ik verplicht om een gebruikt apparaat te aanvaarden?

636 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 3, 2014 om 17:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Natuurlijk hebt u recht op een nieuwe.

Ziggo heeft toch een forum? Dien daar een klacht in.

costnix
door costnix - Sep 4, 2014 om 10:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U heeft rechtop een werkend apparaat en dat heeft u van Ziggo gekregen. Het hergebruik van een teruggegeven apparaat scheelt weer een hoop gronstoffen.

he
door hetty1950 - Sep 4, 2014 om 11:13
5 Antwoorden / 2 Vragen

beste merlijn
dat is mij ook overkomen in november 2013 kreeg ook een decoder na een week was hij kapot gebeld werdt mij verteld lag aan de kabel kreeg een nieuwe kabel maar niks toe ik de decoder goed bekeken had zag ik aan de achterkant dat de ingang van de kabel beschadigd was heb weer gebeld en zei dat het een gebruikten decoder was.
de medewerker zei als dat zo is dan stuurt u hem op en krijgt u een nieuwen als wij hem ontvangen hebben en het is waar sturen wij een nieuwen binnen drie weken daar ging ik niet mee akkoord eerst een nieuwen en dan stuur ik de ouden op dat was goed binnen een week had ik een nieuwen recorder je hebt een jaar garantie een na een jaar is hij je eigendom.
en NEE JE HOFT GEEN GEBRUIKTEN DECODER TE ACCEPTEREN.
maar je bent niet de enigen waar ze dat bij flikken.
hoop dat ik je hier mee geholpen heb ,maar houd je poot stijf ze proberen wel wat anders en ik hoop dat je papieren nog heb van de decoder daar staat alles in.