fujitsu
door fujitsu May 15, 2010 om 13:15
Computers & telefonie

Outlook expres

Hallo allemaal,

Mijn outlook expres mail doet het niet meer.
Als ik op het icoontje onderin de taakbalk ( of via start ) klik, licht het wel even op, maar dooft dan weer, zonder de mail te starten.
Weet iemand hoe deze mail weer kan openen ?
Wel kan ik zien dat de post word onvangen, rechtsonderin ( er is mail voor u ) maar het scherm opend niet.
Laptop draait op windows 7.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Met de vriendelijke groeten van: Fujitsu

1007 14 Rapporteer

birdies
door birdies - May 15, 2010 om 14:10
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Outlook Express? Bij Win 7? Windows Live Mail toch zeker? Als het icoontje niet (meer) werkt, probeer dan via start - alle programma's je mail te openen. Lukt dat, kun je een nieuwe snelkoppeling op je taakbalk zetten.

fujitsu
door fujitsu - May 15, 2010 om 14:19
87 Antwoorden / 60 Vragen

@birdies, als ik Outlook Express typ, bedoel ik toch niet Windows live mail.
Verder had ik ook al via start geprobeerd ( zie boven in mijn vraag )

edrick3
door edrick3 - May 15, 2010 om 14:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo fujitsu,

Maar OE werkt niet onder W7. Vandaar de opmerking van birdies.

fujitsu
door fujitsu - May 15, 2010 om 14:24
87 Antwoorden / 60 Vragen

Wat ik bedoel is:
Windows mail ( outlook )
Niet Windows Live Mail.

Sorry voor de verwarring !!

edrick3
door edrick3 - May 15, 2010 om 14:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo fujitsu,

Als het tot voor kort wél gewerkt heeft zou ik eens systeemherstel proberen.

Met vr.gr.

fujitsu
door fujitsu - May 15, 2010 om 14:40
87 Antwoorden / 60 Vragen

Systeemherstel staat uit op één of andere manier :-{
Daar had ik ook al aan gedacht, jammer dit was misschien de manier geweest.

edrick3
door edrick3 - May 15, 2010 om 15:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Open Systeemherstel door te klikken op de knop Start. Typ Systeemherstel in het zoekvak en klik op Systeemherstel in de lijst met resultaten.?
Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

Suc6

fujitsu
door fujitsu - May 16, 2010 om 12:12
87 Antwoorden / 60 Vragen

Bedankt allemaal, ik ga er mee aan de slag.
Als het probleem is opgelost bericht ik dat ff.

Nogmaals bedankt voor de reacties !!

Over en sluiten.

Groeten Fujitsu

fujitsu
door fujitsu - May 18, 2010 om 14:03
87 Antwoorden / 60 Vragen

Hallo Allemaal,

Het probleem is opgelost, ik heb mijn deskundige erbij gehaald, en mede door jullie ( met name Edrick3 laatste reactie) is het weer OK.
Ook systeem herstel is nu ingeschakeld.
Ik ga vanaf nu Windows live mail gebruiken.

Iedereen bedankt voor jullie reacties !

Met de vriendelijke groeten van: Fujitsu

edrick3
door edrick3 - May 18, 2010 om 14:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo fujitso,

Lijkt te liggen aan een update van 12 mei (KB978542) en een msoe.dll bestandje.
Volgens mij kun je de oplossing hier vinden.

Suc6

edrick3
door edrick3 - May 18, 2010 om 14:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo fujitsu,

Mooi dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugmelden.
Tot een volgende keer.

Met vr.gr.

jantien
door jantien - May 18, 2010 om 15:42
20 Antwoorden / 16 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 15 mei 2010, 14:21]Hallo fujitsu,

Maar OE werkt niet onder W7. Vandaar de opmerking van birdies.

Edrick waarom zou Outlook niet werken op Windows 7.
Ik heb outlook 2007 gekocht bij Bol.com en het werkt uitstekend op mijn Laptop met win7. Ik heb problemen met WindowsLive/Outlook. Kun je dat ook verwijderen om het er weer opnieuw op te zetten/downloaden? IK moet me steeds weer opnieuw aanmelden en het wachtwoord geven. Dat is niet goed. Heb jij daar een verklaring voor?
Alvast bedankt voor de oplossing.
Jantien

edrick3
door edrick3 - May 18, 2010 om 17:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@jantien,

Je had beter zelf even een vraag kunnen stellen, maar goed ....

Het ging over Outlook Express en dat is iets anders dan Outlook.

Zal straks even naar het probleempje kijken. (moet nu even weg).

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - May 18, 2010 om 18:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@jantien,

Misschien kun je hier iets mee (van www.help.live.com):

# Als u een andere Windows Live ID wilt gebruiken om u bij Windows Live Mail aan te melden of u zich helemaal niet meer wilt aanmelden bij Windows Live Mail, klikt u in het menu Extra op Opties. Klik vervolgens op het tabblad Verbindingen op Aanmelden met een andere ID of Stoppen met aanmelden.

# Als u wilt dat Windows Live Mail uw wachtwoord onthoudt, zodat u het niet meer telkens hoeft in te vullen wanneer u zich aanmeldt, schakelt u het selectievakje bij Mijn wachtwoord onthouden in.

Is het hiermee niet opgelost start dan even een nieuwe vraag!

Suc6