stafie
door stafie Aug 12, 2016 om 16:41
Computers & telefonie

Plaatjes terug krijgen in afbeeldingen, windows10

Ik heb leuke afbeeldingen, foto's, plaatjes e.d. in afbeeldingen op mijn computer staan. Nu ik windows10 heb zie ik geen plaatjes meer maar alleen tekst, zonder afbeelding. Hoe krijg ik mijn "plaatjes" weer terug zodat ik kan zien wat ik heb?

57022 9 Rapporteer

marita5
door marita5 - Aug 12, 2016 om 16:51
11532 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Stafie ,

Probeer eens of dit een oplossing is ,

 1 ) Start - configuratiescherm -Vormgeving en persoonlijke instellingen - optie voor verkenner - weergave - in tweede rij: Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen - en op Toepassen klikken !

2 ) In Verkenner: menu Beeld --> Opties --> Map en zoekopties wijzigen --> tab Weergave. In die lijst het vinkje weghalen voor 'Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen'.

Bron : answers.microsoft.com

stafie
door stafie - Aug 12, 2016 om 16:58
38 Antwoorden / 12 Vragen

Altijd pictogram weergeven stond al aangevinkt............

edrick3
door edrick3 - Aug 12, 2016 om 17:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ga naar je map 'Mijn afbeeldingen' en klik midden bovenin boven indeling op bv 'grote pictogrammen' en ziedaar: plaatjes.
Wel eerst op de tab 'Beeld' klikken.
Je kunt de andere mogelijklheden die daar staan even uitproberen.

stafie
door stafie - Aug 12, 2016 om 17:12
38 Antwoorden / 12 Vragen

ik heb grote pictogrammen aangeklikt, maar er gebeurd nog niets.........

marita5
door marita5 - Aug 12, 2016 om 17:16
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@Stafie ,

Of eens de tweede optie proberen ,

In Verkenner: menu Beeld --> Opties --> Map en zoekopties wijzigen --> tab Weergave. In die lijst het vinkje weghalen voor 'Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen'.

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 12, 2016 om 17:24
7209 Antwoorden / 3 Vragen

Klikt u eens met rechts op de afbeeldingstekst, daarna bij (openen met) op foto,s klikken, hopelijk is dat de oplossing.

marita5
door marita5 - Aug 12, 2016 om 17:53
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@Stafie ,

ik heb de tweede optie getest , als ik het vinkje weghaal bij : Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen' krijg ik de foto`s te zien  , wel op toepassen en oke klikken
Zet ik een vinkje voor :
Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen'. dan krijg ik een blauw vierkant vak te zien met tekst eronder , dus geen foto .

stafie
door stafie - Aug 12, 2016 om 18:00
38 Antwoorden / 12 Vragen

hartelijk dank allemaal, door het vinkje weg te halen is het dus nu gelukt!
hè, hè :-)

marita5
door marita5 - Aug 12, 2016 om 18:56
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@Stafie ,

Fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden .