ac
door acwinkelier Jul 7, 2007 om 21:42
Computers & telefonie

Prepaid opwaarderen

Ik heb in Frankrijk een opwaardeerkaart van orange gekocht.


In Frankrijk lukte het mij niet om mijn beltegoed hiermee te opwaarderen. In Nederland ook niet. Wat doe ik met mijn prepaid kaart? Ongebruikt laten en weggooien of weet iemand een oplossing.?

2231 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

labswans
door labswans - Jul 7, 2007 om 21:58
1918 Antwoorden / 10 Vragen
0

u heeft er totaal niks aan die opwaardeerkaart. U kan er letterlijk niks mee , zelfs niet weggeven. Het geld bent u definitief kwijt. Men doet niet aan geld teruggave aan u. Het is een bekend iets bij orange.


Als u Orange op had gebeld had men het u kunnen vertellen


labswans

hutch
door hutch - Jul 8, 2007 om 11:53
4515 Antwoorden / 29 Vragen
0

Dag Acwinkelier,


ik vermoed dat de opwaardeerkaart, die u in Frankrijk gekocht heeft, alleen geldt voor Franse Orange-simkaartjes.


Wat u nog zou kunnen proberen, is contact opnemen met Orange (via uw mobiel: 1200) en uw vraag daar voorleggen. Misschien willen/kunnen zij u tegemoet komen, wat op zich een goede reclame/service zou zijn.


Gr. Hutch

morrigan
door morrigan - Jul 8, 2007 om 14:22
87 Antwoorden / 0 Vragen
0

Mocht er geen oplossing komen vanuit Orange (wat eigenlijk ook niet verwacht, want de Nederlandse Orange is toch anders dan de Franse) dan kun je nog altijd je opwaardeerkaart te koop aanbieden op Marktplaats voor mensen die op vakantie gaan in Frankrijk en daar terplekke een prepaid kopen. Er zijn genoeg mensen die dat doen, omdat ze daarmee goedkoper in het land zelf kunnen bellen dan met hun eigen simkaart uit Nederland.

orgelmuts
door orgelmuts - Jul 9, 2007 om 15:23
632 Antwoorden / 58 Vragen
0

@acwinkelier


Helaas pindakaas. Je geld ben je kwijt. Ik had hetzelfde vorige maand in Engeland. Beltegoed was op, ik een nieuwe pre-paid kaart gekocht, maar dat werkte ook niet, zowel in Engeland als terug in Nederland. Ik heb de klantenservice van Orange gebeld, maar helaas......ze konden niets voor me doen. Het is misschien makkelijker om mobiel op te waarderen (dat doe ik tegenwoordig ook en dat kan wel gewoon in het buitenland.) Bel daarvoor de klantenservice van Orange. Veel succes!


Groeten, Wilma.

de
door dejongdave - Jul 9, 2007 om 16:00
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb in April vanuit Duitsland opgewaardeerd, maar dit ging zonder probleem.

ge
door gerriede - Jul 9, 2007 om 16:55
7 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo. Ik heb Orange France. Voor welk bedrag heb je de kaart gekocht? Ik wil ze wel overnemen tegen een redelijk bedrag

soepkiep
door soepkiep - Jul 9, 2007 om 17:51
529 Antwoorden / 75 Vragen
0

een tip als u belte goed op is in het buiten land  zo hebben wij het gedaan  je hebt bijna geen belte goed meer sms na iemand van fam dat hun daar een belte goed kopen voor jou en dat ze het nummer jou door moeten geven via sms  en zo  kun je het weer op waarderen

ac
door acwinkelier - Jul 9, 2007 om 21:40
7 Antwoorden / 23 Vragen
0

Ik heb een prepaid kaart van 10 euro. Als je 7,50 naar mijn bankrekening overmaak stuur ik hem op. Als je mijn rekeningnr. wil , reageer dan nog even. gr.

orgelmuts
door orgelmuts - Jul 11, 2007 om 12:40
632 Antwoorden / 58 Vragen
0

@dejongdave


Heb je gewoon een prepaidkaart gekocht of mobiel opgewaardeerd? Misschien dat je in Duitsland wel gewoon een 14-cijferige code hebt? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!


Groeten, Wilma.

ge
door gerriede - Jul 16, 2007 om 14:00
7 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo,


Ik wil je wel € 7,50 overmaken. Maar hoe kunnen e dat het beste reelen zonder dat iedereen je bankgegevens te zien krijgt?


Groetjes


 


 

ac
door acwinkelier - Jul 17, 2007 om 20:57
7 Antwoorden / 23 Vragen
0

Gerriene bedankt voor het bod. Hier mijn emailadres:


adacabaret@hotmail.com           Wil jij naar mij mailen dan mail ik mijn rekeningnr. aan je door. Groetjes.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer