ac
door acwinkelier Jul 7, 2007 om 21:42
Computers & telefonie

Prepaid opwaarderen

Ik heb in Frankrijk een opwaardeerkaart van orange gekocht.

In Frankrijk lukte het mij niet om mijn beltegoed hiermee te opwaarderen. In Nederland ook niet. Wat doe ik met mijn prepaid kaart? Ongebruikt laten en weggooien of weet iemand een oplossing.?

2231 11 Rapporteer

labswans
door labswans - Jul 7, 2007 om 21:58
1918 Antwoorden / 10 Vragen

u heeft er totaal niks aan die opwaardeerkaart. U kan er letterlijk niks mee , zelfs niet weggeven. Het geld bent u definitief kwijt. Men doet niet aan geld teruggave aan u. Het is een bekend iets bij orange.

Als u Orange op had gebeld had men het u kunnen vertellen

labswans

hutch
door hutch - Jul 8, 2007 om 11:53
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Acwinkelier,

ik vermoed dat de opwaardeerkaart, die u in Frankrijk gekocht heeft, alleen geldt voor Franse Orange-simkaartjes.

Wat u nog zou kunnen proberen, is contact opnemen met Orange (via uw mobiel: 1200) en uw vraag daar voorleggen. Misschien willen/kunnen zij u tegemoet komen, wat op zich een goede reclame/service zou zijn.

Gr. Hutch

morrigan
door morrigan - Jul 8, 2007 om 14:22
87 Antwoorden / 0 Vragen

Mocht er geen oplossing komen vanuit Orange (wat eigenlijk ook niet verwacht, want de Nederlandse Orange is toch anders dan de Franse) dan kun je nog altijd je opwaardeerkaart te koop aanbieden op Marktplaats voor mensen die op vakantie gaan in Frankrijk en daar terplekke een prepaid kopen. Er zijn genoeg mensen die dat doen, omdat ze daarmee goedkoper in het land zelf kunnen bellen dan met hun eigen simkaart uit Nederland.

orgelmuts
door orgelmuts - Jul 9, 2007 om 15:23
632 Antwoorden / 58 Vragen

@acwinkelier

Helaas pindakaas. Je geld ben je kwijt. Ik had hetzelfde vorige maand in Engeland. Beltegoed was op, ik een nieuwe pre-paid kaart gekocht, maar dat werkte ook niet, zowel in Engeland als terug in Nederland. Ik heb de klantenservice van Orange gebeld, maar helaas......ze konden niets voor me doen. Het is misschien makkelijker om mobiel op te waarderen (dat doe ik tegenwoordig ook en dat kan wel gewoon in het buitenland.) Bel daarvoor de klantenservice van Orange. Veel succes!

Groeten, Wilma.

de
door dejongdave - Jul 9, 2007 om 16:00
4 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb in April vanuit Duitsland opgewaardeerd, maar dit ging zonder probleem.

ge
door gerriede - Jul 9, 2007 om 16:55
7 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo. Ik heb Orange France. Voor welk bedrag heb je de kaart gekocht? Ik wil ze wel overnemen tegen een redelijk bedrag

soepkiep
door soepkiep - Jul 9, 2007 om 17:51
529 Antwoorden / 75 Vragen

een tip als u belte goed op is in het buiten land  zo hebben wij het gedaan  je hebt bijna geen belte goed meer sms na iemand van fam dat hun daar een belte goed kopen voor jou en dat ze het nummer jou door moeten geven via sms  en zo  kun je het weer op waarderen

ac
door acwinkelier - Jul 9, 2007 om 21:40
7 Antwoorden / 23 Vragen

Ik heb een prepaid kaart van 10 euro. Als je 7,50 naar mijn bankrekening overmaak stuur ik hem op. Als je mijn rekeningnr. wil , reageer dan nog even. gr.

orgelmuts
door orgelmuts - Jul 11, 2007 om 12:40
632 Antwoorden / 58 Vragen

@dejongdave

Heb je gewoon een prepaidkaart gekocht of mobiel opgewaardeerd? Misschien dat je in Duitsland wel gewoon een 14-cijferige code hebt? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!

Groeten, Wilma.

ge
door gerriede - Jul 16, 2007 om 14:00
7 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo,

Ik wil je wel € 7,50 overmaken. Maar hoe kunnen e dat het beste reelen zonder dat iedereen je bankgegevens te zien krijgt?

Groetjes

ac
door acwinkelier - Jul 17, 2007 om 20:57
7 Antwoorden / 23 Vragen

Gerriene bedankt voor het bod. Hier mijn emailadres:

adacabaret@hotmail.com           Wil jij naar mij mailen dan mail ik mijn rekeningnr. aan je door. Groetjes.