el
door elpee69 Oct 30, 2018 om 13:17
Computers & telefonie

Printerstatus: onderbroken kan niet printen

Goedemiddag,
Gebruik de printer HPdeskjet2050 J510 series. Werk met PC en windows 10. Te printen documenten en testpagina worden in de wachtrij geplaatst, maar er wordt niet geprint. Wel kan ik een kopie maken. Er komt steeds de melding: printerstatus onderbroken en is niet op te lossen met probleemoplosser. Graag hulp.... Bij voorbaat dank, Len.,

42862 7 Rapporteer

Ka
door Kassagebruiker - Oct 30, 2018 om 13:29
683 Antwoorden / 5 Vragen

U kunt (mogelijk) proberen de laatste nieuwe software van internet af te halen en op te slaan. Dan de huidige software wissen en opnieuw installeren. Niet geschoten is altijd mis.

Ge
door Genee - Oct 30, 2018 om 13:39
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Wanneer u het nog niet geprobeerd heeft eerst eens de printer en computer zo'n 10 min. van stroom af (stekkers eruit)

marita5
door marita5 - Oct 30, 2018 om 14:50
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Elpee69 ,

Probeer dit eens :

Klik op Windows Start

type: Control Printers

en druk op de Enter toets

Dubbelklik op de betreffende printer

in het venster dat dan wordt geopend klik op de menu balk op  Printer

Haal het vinkje weg bij Afdruk onderbreken

Bron: answers.microsoft.com

el
door elpee69 Oct 31, 2018 om 15:10
29 Antwoorden / 19 Vragen

Goedemiddag,

een ieder bedankt voor de support en aangedragen oplossingen. Middels 'het probeersel' van Maritas is het gelukt, vinkjes weghalen.

Met vriendelijke groet, Len

panter22
door panter22 - Oct 30, 2018 om 15:36
6599 Antwoorden / Vragen

Info:
https://support.hp.com/nl-nl/product/hp-deskjet-2050-all-in-one-printer-series-j510/4027463

HP printers - Afdruktaken zitten vast in de afdrukwachtrij

Controleren of er foutmeldingen zijn

gsm
door gsm - Oct 30, 2018 om 21:56
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Het printapparaat HPdeskjet2050 uitzetten en weer aanzetten.
Windows 10 via Start, Aan/uit, Opnieuw opstarten (dus niet Afsluiten en daarna weer aanzetten).
Grote kans dat het printapparaat en de printer weer werken.

marita5
door marita5 - Oct 31, 2018 om 15:15
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Elpee69 ,

Fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden .

DOOR ELPEE69 31 OKT. 2018 OM 15:10
28 ANTWOORDEN / 18 VRAGEN

Goedemiddag,

een ieder bedankt voor de support en aangedragen oplossingen. Middels 'het probeersel' van Maritas is het gelukt, vinkjes weghalen.

Met vriendelijke groet, Len