bo
door boewonder Nov 18, 2007 om 12:39
Computers & telefonie

Probleem Norton Internet Security 2008

Wie kan mij helpen om mijn probleem te verhelpen NIS 2008?

Het volgende is het geval na een schonen Windows installatie en NIS 2008,ondervindt ik nog steeds problemen met het programma.Ik heb het prog. geinstalleerd en na een dag of 5 krijg ik een rood kruis en kan ik niets meer doen omdat het prog. vermeld dat ik mijn product zou moeten activeren,maar dit is reeds gebeurd tijdens de  installatie.Wie heeft er soort gelijke problemen en of heeft hier een oplossing voor?

Ik gebruik reeds sinds jaar en dag Norton producten tot volle tevredenheid en wil niet over stappen op ander prog's.

922 12 Rapporteer

poltol
door poltol - Nov 18, 2007 om 13:52
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Weet u zeker dat het product geactiveerd is? Kunt u verbinding maken met de Symantec site? Zo ja, dan eerst up daten en daarna nogmaals activeren. Zorg er wel voor dat u verbonden bent met internet.

Succes, poltol

rj
door rjdg - Dec 7, 2007 om 20:29
1 Antwoorden / 0 Vragen

dag,

ik heb precies dezelfde probleem als meneer boewonder, wat kun je eraan doen

co
door compukiller - Dec 29, 2007 om 11:18
2 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb het zelfde gezeik met Norton, het probleem blijft elke keer terug komen, ook na deinstalatie, het is nu de 6e keer, heb wel spijt dat ik internet security 2008 heb gekocht, ik dacht dat ie wel betrouwbaar was.

wie heeft de langdurige oplossing ????

compukiller

elenay
door elenay - Dec 29, 2007 om 11:47
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Ik lees hier de vraag als Norton 2008 gebruiker en ben eigenlijk verbaasd.

Waarom heb ik die klachten niet, denk ik dan? Eén keer geinstalleerd en hij draait, ik heb er geen omkijken naar. Zou het dan toch aan iets anders liggen. Ik heb dan wel XP als besturingsprogramma.

csb5
door csb5 - Dec 29, 2007 om 12:04
85 Antwoorden / 6 Vragen

volgens mij moet je hem eerst registreren,

en daarna activeren.

gr:csb5

labswans
door labswans - Dec 29, 2007 om 12:06
1918 Antwoorden / 10 Vragen

de volgende link gebruiken om te activeren als u het via een internet aanbieder heeft gekocht en gedownload heeft

norton 2008 product activeren

De volgende link gebruiken als het norton 2008 product al op uw pc geintalleerd staat maar nog geactiveerd moet worden. Dit is een andere werkwijze dan de eerste link

norton 2008 product activeren

groetjes en een voorspoedig 2008 toegewenst , labswans

edwardus
door edwardus - Dec 29, 2007 om 12:34
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Norton antivirus wordt op veel pc's standaard meegeleverd. Bij het installeren van een nieuwe NIS 2008 kan het dus zijn dat het activeren het verkeerde onderdeel registreert.

Het is jammer dat Symantec het belangrijker vindt om telkens geld te innen voor nieuwe versies, terwijl dezelfde problemen maar niet opgelost worden.

En dan nu de oplossing: download en start de

Norton Removal Tool (lees instructies).

Daarna kun je als het goed is de nieuwe NIS zonder probleem installeren.

freya
door freya - Dec 29, 2007 om 14:16
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo boewonder,

Een kleine zoektocht op het internet leert mij dat veel mensen dit probleem ondervinden met Norton Internet Security 2008. Een echte oplossing heb ik ook nog niet kunnen vinden.

Het lijkt me raadzaam dit probleem bij de helpdesk van Symantec neer te leggen en regelmatig de website van Symantec te raadplegen of er al een update beschikbaar is.
Vooralsnog is er dus niet veel aan te doen.

m.vr.gr. Freya

bo
door boewonder - Dec 29, 2007 om 14:17
15 Antwoorden / 22 Vragen

Beste Freya,

Heb inmiddels contact opgenomen met de help desk van Symantec en na een volledige update heb loopt alles nu op rolletjes.

co
door compukiller - Dec 29, 2007 om 21:13
2 Antwoorden / 0 Vragen

ik weet wel en oplossing die bij mij net werkte,

ik heb mijn internet verbinding afgesloten LAN.

en toen ik net thuis kwam stond ie weer groen, dus gerepareerd,

en LAN weer ingeschakeld en geupdated en werkt weer 100%,

vreemd maar waar.  groet Hendri

ih
door ihavefun - Jan 5, 2008 om 16:03
1 Antwoorden / 0 Vragen

Zelfde probleem gehad. Opnieuwe geinstalleerd etc. Contact gezocht met Norton USA, aangezien Norton NL niet reageert op mailtjes. Binnen een dag antwoord. Ik hoop dat je Engels kunt lezen. Het gaat om punt 6.!

Thank you for contacting Symantec Online Technical Support.

I apologize for the delay in the response. I apologize for the ongoing trouble you're having with this issue.

In order to resolve this issue I suggest you to follow the steps given below:

1. Click Windows Start > Select Run> type msconfig

2. The System Configuration Utility window will open up.

3. In the system configuration utility click on the Services tab and check for the Symantec Core LC (Whether running), and Startup check for the ccApp.

4. Click on the Start >run> Services.msc

5. Check for the Symantec Core LC service Status (started or stop);

6. Startup type is to be checked if it is manual change it to automatic.

7. Restart the computer and then activate.

bo
door boewonder - Jan 6, 2008 om 11:20
15 Antwoorden / 22 Vragen

Bedankt voor je antwoord ihave fun,

Heb het inmiddels gedaan en werkt inderdaad perfect,maar ik heb wel een antwoord gekregen van Symantec Nederland.Ik heb er wel een 3 tal e-mails aan gewaagd maar kreeg inderdaad het zelfde antwoord van Symantec Nederland.

Groetjes Boewonder