re
door rensmonkeytail Dec 29, 2010 om 12:03
Computers & telefonie

Profiel laten verwijderen ( niet willen meewerken)

Het volgende . Ik heb mij vroeger eens aangemeld bij hyves.

Maar ik doe hier al jaren niets meer mee.

Dus ik weet mijn wachtwoord niet meer en ik krijg ook geen mail verzonden als ik mijn wchtwoord opvraag. Dit heb ik al meerdere malen geprobeerd en ik krijg dus gewoon geen antwoordmail.

Dus een mail gestuurd naar de redactie oftewel de server met een automatisch reply) tot 2 keer toe en moet je nu de reactie is zien.

eerste keer
onderwerp:
Hallo ik wil graag mijn account opzeggen maar dat gaat niet ik krijg geen mai... [Incident: 101109-000635]?

reactie:
Je vraag is verzonden!
Dank voor je vraag. We gaan ernaar kijken en komen hier snel op terug!

Reactie (Denise) 10/11/2010 05:12 NM
Hi Rens,

Bedankt voor je mailtje!

Mocht het je zelf niet lukken je profiel te verwijderen, stuur ons dan je gebruikersnaam en wachtwoord (ter controle), dan zullen wij je profiel zo snel mogelijk voor je verwijderen!

Groetjes,
[edit - redactie]

Beantwoordt dit je vraag niet en wil je replyen op deze mail, wijzig dan het onderwerp niet. We kunnen je dan sneller verder helpen!

Heb je nog meer vragen? Ga naar http://www.hyves.nl/help.
Hyver ([edit - redactie] 09/11/2010 06:56 NM
Hallo ik wil graag mijn account opzeggen maar dat gaat niet
ik krijg geen mail met mn wachtwoord.
Deze ben ik vergeten en ik kijk al gelangetijd niet meet op hyves.

account [edit - redactie]

s.v.p link om op te zeggen.

tweede keer

zaterdag 25 december 2010 14:13:39

Hi Hyver, Dank voor je mail. Om de snel groeiende stroom emails goed te kunnen behandelen, zijn we overgegaan op een nieuw systeem. We hebben dan direct informatie bij de hand zoals informatie over je Hyves instellingen en je eerdere vragen, zodat we beter en sneller je vraag kunnen beantwoorden. Hiervoor moeten de vragen voortaan via de contact pagina op de website worden ingevuld en is het helaas niet meer mogelijk om vragen te mailen. Klik hier om je vraag te stellen: http://www.hyves.nl/help Thanx! Team Hyves

prima nog een keer mailen op de site zelf.

dinsdag 28 december 2010 14:00:47

onderwerp :
Dit word alweer uitermaten irriterend! Bij deze vraag ik nogmaals om mijn pro... [Incident: 101227-000453]?

Dit word alweer uitermaten irriterend!

Bij deze vraag ik nogmaals om mijn profiel te verwijderen
dit heb ik zelf al meerder malen geprobeerd.
Ík krijg mijn wachtwoord niet naar mijn mail gestuurd en hyves staat
niet bij ongewenste mails geregistreerd.

Dus Alweer het verzoek mijn profiel te verwijderen!

Ik doe er niets mee dus gelieven niet weer de bal terug kaatsen
en beweren dat ik wel mijn wachtwoord krijg.

Profiel : [edit - redactie]

omschrijving foto: Jongen met Rood gekleurde, spiegelende zonnebril

Ongeveer (60 hyvers)

s.v.p verwijderen!

reactie:

Hi rens,

Bedankt voor je mailtje!

Mocht het je zelf niet lukken je profiel te verwijderen, stuur ons dan je gebruikersnaam en wachtwoord (ter controle), dan zullen wij je profiel zo snel mogelijk voor je verwijderen!

Groetjes,
[edit - redactie]

Beantwoordt dit je vraag niet en wil je replyen op deze mail, wijzig dan het onderwerp niet. We kunnen je dan sneller verder helpen!

Heb je nog meer vragen? Ga naar http://www.hyves.nl/help.

Hierop heb ik een mail terug gestuurd dat dit nergens op slaat.
Deze site heeft dus van mij prive gegevens. weliswaar niet
veel maar dit slaat nergens op. hoe los ik dit op?
Kunnen jullie helpen?

1781 12 Rapporteer

freya
door freya - Dec 29, 2010 om 12:35
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo rensmonkeytail,

Je geeft aan dat je 'al jaren' niets meer doet met je hyvesaccount. Ben je in die tussentijd soms van internetprovider veranderd en gebruik je nu dus een ander e-mailadres? Dat zou verklaren waarom je geen e-mail ontvangt om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Dit wordt dan immers naar je oude e-mailadres gestuurd.

m.vr.gr. Freya

edrick3
door edrick3 - Dec 29, 2010 om 13:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo rensmonkeytail,

Hier kun je precies lezen wat je moet doen om je account te verwijderen (ter controle).
Hier wordt ook aangegeven wat freya hierboven schreef.

Suc6

brynnar
door brynnar - Dec 29, 2010 om 14:53
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Ook hier kun je lezen hoe je je account kunt laten verwijderen. Plemp gewoon een berg content op je profiel dat niet door de beugel kan en je profiel verdwijnt uiteindelijk vanzelf.

Of bel anders even met de baas van Hyves, de TMG: 020 585 9111

freya
door freya - Dec 29, 2010 om 14:58
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=brynnar schreef op woensdag 29 dec 2010, 14:53]Ook hier kun je lezen hoe je je account kunt laten verwijderen. Plemp gewoon een berg content op je profiel dat niet door de beugel kan en je profiel verdwijnt uiteindelijk vanzelf.

Of bel anders even met de baas van Hyves, de TMG: 020 585 9111
Moet je wel eerst in kunnen loggen.....

Freya

brynnar
door brynnar - Dec 29, 2010 om 15:14
1782 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=freya schreef op woensdag 29 dec 2010, 14:58]
Moet je wel eerst in kunnen loggen.....

Freya

Touché
:-)

edwardus
door edwardus - Dec 29, 2010 om 18:18
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Bij mij logt-ie automatisch in, maar dat zal wel niet bij Renzo het geval zijn, anders had-ie vast wel kunnen inloggen en z'n account opheffen. In de link van Edrick3 wordt uitgelegd hoe je kunt handelen als je je wachtwoord vergeten bent. Als je dat nou 's doet, dan kun je weer inloggen en desgewenst je account opheffen.

edwardus
door edwardus - Dec 29, 2010 om 18:22
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Hmm laat maar, dat heb je zo te zien al geprobeerd.
Mocht je je accountnaam niet meer weten, dat is dezelfde als je Kassa-accountnaam.

re
door rensmonkeytail - Dec 30, 2010 om 12:32
2 Antwoorden / 1 Vragen

Mensen bedankt voor de feetback maar ik heb de gehele lijst met
mogenlijkheden om mijn account te verwijderen al geprobeert.

nothing works. sorry

edwardus
door edwardus - Dec 30, 2010 om 12:36
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Bestaat het email-account dat aan je hyves is gekoppeld niet meer, of heb je daar ook het wachtwoord niet meer van?

brynnar
door brynnar - Dec 30, 2010 om 12:45
1782 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=rensmonkeytail schreef op donderdag 30 dec 2010, 12:32]Mensen bedankt voor de feetback maar ik heb de gehele lijst met
mogenlijkheden om mijn account te verwijderen al geprobeert.

nothing works. sorry
Het ziet er dan naar uit dat je Hyves-profiel een wegkwijnende toekomst in de duistere krochten van het wild-wild-web te wachten staat. Euthanasie gaat niet lukken voor dit kasplantje onder de websteks. Arm, arm profieltje......

re
door rensmonkeytail - Dec 31, 2010 om 07:16
2 Antwoorden / 1 Vragen

HAHA nog mensen met een fantasiehumor ook nog. Zo zie je maar weer dat we niet per direct allemaal kort door de bocht denkende cosumenten zijn.
Maar inderdaad ik heb het email account nog en die gebruik ik dagelijks.
Het mooie van alles is dat als ik de link invul met ww vergeten dat er aangegeven word als ik dit email adres invoer, dat het gelukt is en dat er een mail naar verzonden is. Gebruik ik een ander adres, geeft hij aan dat het mislukt is en dat het het verkeerde adres is. Met andere woorde Hyves wil dus inderdaad dat je nooit meer je profiel kunt verwijderen zodat ze kunnen laten zien van : kijk is 16 miljoen gebruikers i.p.v kijk is 15,999999 gebruikers of zoiets. Het nadeel is dat er geen directe computer nerd voor mijn neus te woord kan te staan. Want die zou ik een handje helpen!

edwardus
door edwardus - Dec 31, 2010 om 12:46
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Dat is niet wat er aan de hand is, ik ken persoonlijk al 3 mensen die succesvol hun hyves account hebben opgeheven. Het kan dus wel. Met welke browser (en versie) deed je dit?