jl
door jlproeme Oct 26, 2005 om 14:09
Computers & telefonie

Provider

Hallo.

De vraag is welke provider kan ik nemen ,zodat ik van kpn af ben.

487 5 Rapporteer

scroogy
door scroogy - Oct 26, 2005 om 21:29
367 Antwoorden / 20 Vragen

Bedoeld u dat u een provider zonder telefoonlijn wilt of dat u een provider wilt die niet van KPN is ?

Probeer het hier eens :

http://www.breedbandwinkel.nl/postcodecheck

jl
door jlproeme - Oct 27, 2005 om 10:01
1 Antwoorden / 1 Vragen

ik wil wel de telefoon en internet houden  maar wil van de vasten aansluiting van kpn af.

philkh
door philkh - Oct 28, 2005 om 21:34
4 Antwoorden / 3 Vragen

Als jevan de KPN afwil als telefoon provider zijn er inmiddels een aantal providers welke ip telefonie leveren met behoud van nummer, CASEMA b.v. het hangt af van de regio waar je woont,

Onderstaande link geeft je info over CASEMA

http://www.casema.nl/portal/page?_pageid=53,344327&_dad=portal&_schema=PORTAL

Paul

de
door deefdeef - Nov 3, 2005 om 16:45
6 Antwoorden / 1 Vragen

Tele2 biedt nu ook adsl en telefonie over adsl aan, daardoor kun je je abbo bij kpn opzeggen. Ook versatel?? bied dit sinds kort aan.

ro
door ronny530 - Nov 3, 2005 om 17:35
2802 Antwoorden / 41 Vragen

Ik heb persoonlijk goede ervaringen met chello. Dus kabel is een optie. Hou me er dan ook niet zo mee bezig, wel is het zo dat providers die een directe verbinding van kpn gebruiken voorrang krijgen met de aansluiting. De meeste aanbiedingen zijn misschien wel gunstig maar de kortingen zijn vaak van korte duur en gaan vaak al in terwijl er nog niet eens internet is. Als je alle aanbieders bij elkaar neemt is het net een winkelschap vol. Kies daar maar eens de goede uit. Mijn mening is dan ook als er geen problemen zijn met internet en telefonie ga dan niet voor een duppie op de laatste rang zitten.

M.v.g.Ronald