kenwel2
door kenwel2 Aug 2, 2009 om 12:20
Computers & telefonie

Prtetium Telecom Rectificatie staatrr er nog steeds!

Goedemiddag allen, het is vandaag inmiddels alweer 2 Augustus, op de website staat nu al meer dan 4 weken nog steeds die rectificatie van Pretium, waarom is dit nog zo, terwijl de rechter toch echt 4 (vier)weken heeft geeist! Is Kassa er aan gewend inmiddels, vraag ik mij sterk af.

Waarom staat dit er nog?? Of ben ik nu gek..

Bedankt voor een antwoord,

Henri

591 24 Rapporteer

richard83
door richard83 - Aug 2, 2009 om 12:47
386 Antwoorden / 28 Vragen

Mag van mij nou ook wel weg hoor! Dan kan ik te minsten beter in de forum kijken weer.

Gr Richard

kenwel2
door kenwel2 - Aug 2, 2009 om 12:48
1574 Antwoorden / 13 Vragen

@allen: Heb ze inmiddels een emailtje gestuurd, kijken of ze wakker zijn daar.

Bedankt, Groeten. Henri

richard83
door richard83 - Aug 2, 2009 om 12:50
386 Antwoorden / 28 Vragen

Ben dan ook benieuwd.!!!!!!!!

dirck
door dirck - Aug 2, 2009 om 13:40
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Ook ik heb mij er de eerste week aan geërgerd, maar ben er nu wel aan gewend geraakt.

Van mij mag daarom die rectificatie er zolang staan als dat Pretium geëist heeft, namelijk 6 maanden.

Groet, Dirck

gsm
door gsm - Aug 2, 2009 om 13:56
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Da Vara wil denk ik een nieuwe rechtszaak uitlokken, waarin het zaakje van Niks verwijdering van die belachelijke rectificatie zal eisen.

kenwel2
door kenwel2 - Aug 2, 2009 om 13:59
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo Dirck 6 maanden er tegenaan kijken? Echt niet! In het vonnis staat toch duidelijk dat het om 4 (vier)weken gaat: Mogelijk dat de Kassa redactie op vakantie is, en de stage kracht nog niet aan de slag is/kan ;-)

http://www.mediareport.nl/wp-content/uploads/2009/07/vonnis-pretium-vara.pdf

Groeten,

Henri

kroonmeester
door kroonmeester - Aug 2, 2009 om 14:08
457 Antwoorden / 45 Vragen

De uitspraak van 29 juni jl. werd eerst pas op 6 juli jl. gepubliceerd.

Verwachting is dat de rectificatie niet eerder dan vrijdag 7 augustus a.s. zal worden verwijderd.

kenwel2
door kenwel2 - Aug 2, 2009 om 14:14
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Beste kroonmeester: Sorry hoor, maar die rectificatie staat er al wel vanaf 30 Juni jl. !

Henri

spooky01
door spooky01 - Aug 2, 2009 om 14:22
418 Antwoorden / 56 Vragen

Hoi, de poll wordt elke maandag vernieuwd en ik denk dat de nieuwe iets te maken zal hebben met de rectificatie. Ik verwacht dat het morgen tussen de middag wel weg zal zijn. Groetjes Ingrid

richard83
door richard83 - Aug 2, 2009 om 14:28
386 Antwoorden / 28 Vragen

Dag dag ik ook Henri!!!!!

dirck
door dirck - Aug 2, 2009 om 17:04
3201 Antwoorden / 3 Vragen

3.1. Pretium vordert, zakelijk weergegeven:

VIII. de Vara te gebieden om gedurende zes maanden op de homepage van de website kassa.vara.nl duidelijk leesbaar, evenwichtig verspreid en in normaal lettertype (waarbij de titel drie maal groter dient te zijn dan de overige tekst), zonder weglatingen, aanvullingen en commentaar op de bovenhelft van de pagina voormelde rectificatietekst te plaatsen en geplaatst te houden;

Misschien dat de VARA zich hier wel aan gaat houden, daar dit natuurlijk een mooie manier is om de mensen te waarschuwen voor de praktijken van Pretium.

kenwel2
door kenwel2 - Aug 2, 2009 om 17:24
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo Dirck, ja, dat zou inderdaad een goeie zijn, 6 maanden laten staan....Hahaha!!

Henri

richard83
door richard83 - Aug 2, 2009 om 17:36
386 Antwoorden / 28 Vragen

6 maanden is erg lang hoor hihihih

aboveoeuf
door aboveoeuf - Aug 2, 2009 om 20:06
143 Antwoorden / 8 Vragen

Komkommertijd jongelui?

kenwel2
door kenwel2 - Aug 2, 2009 om 21:23
1574 Antwoorden / 13 Vragen

@aboveoeuf: Fout! koffietijd....

Henri

kenwel2
door kenwel2 - Aug 2, 2009 om 21:58
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo 'kroonmeester' (ja,ja) heb je net gezien met opmerking in forum: Mijn reaktie moge duidelijk zijn, (en u maakt niet uit tot wanner die rectificatie hier geplaatst wordt!!)zo ook ik niet, wel blijven relativeren hoor!! Mijn reaktie op het forum:

He, 'kroonmeester' dit siert je dus niet hoor!! Hier gaan verkondigen dat het een week langer zou zijn, vandaag heb je al wast meer 'geleerd'uit mijn gegeven link, betreffende de uitspraak, valt mij van je tegen, om nu hier zo op te reageren, die 4 (vier!!) weken zijn voorbij hoor!! Je weet verdraaid goed wie ik ben hoor!! Nokken met je onzin! Lees verdomme nu eens goed, en lees ook de uitspraak van de rechter eens goed, als je niet kunt relativeren, houdt dan je kaan!!

That's All (for now..)

Henri

holpen
door holpen - Aug 2, 2009 om 22:45
1416 Antwoorden / 0 Vragen

@kenwel: Ach, ons "meestertje" heeft meestal nogal wazige antwoorden e.d. Over het algemeen zit hij er vooral naast. Ik zou me er niet zo druk over maken.

edwardus
door edwardus - Aug 2, 2009 om 23:08
6844 Antwoorden / 14 Vragen

De reden zal wel iets minder schokkend zijn. Iets in de trant van: de redactie werkt nou eenmaal nooit in het weekend. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.

kroonmeester
door kroonmeester - Aug 3, 2009 om 01:34
457 Antwoorden / 45 Vragen

Gister zette ik het laatste gedeelte van het vonnis op het forum.

In het openaar uitgesproken op 29 juni jl.; alleen stond bij die uitspraak niet vermeld wanneer de uitspraak werd verzonden, vanuit gaande dat de uitspraak op 6 juli jl. werd gepubliceerd. Het komt overigens wel vaker voor bij de rechtbank een verschil van 14 dagen tussen uitspraak en het versturen van het vonnis met de uitspraak. Vanuit gaande dús die 6 juli jl. kwam ik tot ca. vrijdag 7 augustus a.s.

Ik ben terug gaan zoeken op het forum, wanneer voor het eerst over de rectificatie werd gesproken, dat was 1 juli jl. Met die nieuwe kennis is dan ook dat de rectificatie tot zaterdag 1 augustus 2009 zou moeten worden gepubliceerd op de website.

Het siert mij zeker om een misverstand recht te zetten.

kenwel2
door kenwel2 - Aug 3, 2009 om 11:49
1574 Antwoorden / 13 Vragen

UPDATE: Na overleg met de redactie van Kassa, is gebleken dat de rectificatie eigenlijk al te lang hier vermeld is, die had afgelopen zaterdag 01-08-2009 al niet meer op de site hoeven te staan! Vandaag zal de rectificatie alsnog worden verwijderd is mij verteld. (03-08-2009)

Henri

spooky01
door spooky01 - Aug 3, 2009 om 15:41
418 Antwoorden / 56 Vragen

hiep hiep hoera hij is weg

poltol
door poltol - Aug 3, 2009 om 15:59
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Ik mis het nu al. ;-))

richard83
door richard83 - Aug 3, 2009 om 17:29
386 Antwoorden / 28 Vragen

Yes nu ziet de site er beter uit!!!!!!!!!!

pe
door petraker - Aug 3, 2009 om 18:00
27 Antwoorden / 0 Vragen

Goh, gelukkig(????) dat er een kenwel1 (????) heel erg actief is op deze site!!