nico s
door nico s Jun 28, 2013 om 12:45
Computers & telefonie

Reclame

is er niks te doen aan de reclame links en onder iedere pagina van mijn pc bvb dank

2375 12 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 28, 2013 om 13:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo nico s,

Beetje onduidelijk wat je met 'reclame' bedoelt.
Scan eens met MBAM. Klik onder FREE.

Suc6

nhalink
door nhalink - Jun 28, 2013 om 13:01
21 Antwoorden / 1 Vragen

Ik neem aan dat je reclame in je browser bedoelt als je op het internet zit.
Als je Chrome of firefox als browser gebruikt kun je een extensie installeren genaamd adblock plus, daarmee verdwijnen alle reclames.

nico s
door nico s - Jun 28, 2013 om 13:17
87 Antwoorden / 26 Vragen

fijn dat je zo snel kunt andwoorden maar ik zou niet weten hoe ik dit moet doen en engels sreek ik ook maar half
zou jij me verder kunnen helpen
nico s

door nico s - Jun 28, 2013 om 13:32
87 Antwoorden / 26 Vragen

mijn reactie was bedoeld voor nhalink

edrick3 ook bedankt

nico s

edrick3
door edrick3 - Jun 28, 2013 om 13:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@nico s,

Klik eens hier.

Suc6

nico s
door nico s - Jun 28, 2013 om 14:38
87 Antwoorden / 26 Vragen

met klik eens hier kom ik ook niet verder
het heeft iets te maken met site 404

kanty
door kanty - Jun 28, 2013 om 15:25
284 Antwoorden / 69 Vragen

Edrick 3 die bestaat niet. (klik hier)

f.weele
door f.weele - Jun 29, 2013 om 08:08
1085 Antwoorden / 27 Vragen

en hier voor chrome: klik hier
Je kunt Chrome , als je deze browser hebt, ook openen en dan rechtsboven op de drie horizontale streepjes klikken. Dan opent zich een pop-up venster en daar ga je naar instellingen. Links zie je dan staan "extensies". Klik daar op en dan staat daar onderaan "meer extensies ophalen". Vul hier in "Adblock Plus"
en kies voor toevoegen aan Chrome.
Voor Internet explorer kun je deze downloaden: klik hier
Let op dat er misschien vinkjes staan bij extra software die je niet wil hebben! Haal eventueel de vinkjes weg.
m.vr.gr.

ma
door manwijf - Jul 1, 2013 om 13:40
574 Antwoorden / 1 Vragen

@edrick3
Bedankt voor de info! Heb het ook gelijk geïnstalleerd.

edrick3
door edrick3 - Jul 1, 2013 om 13:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@nico s, (kanty),

Sorry, geen preview toegepast.
Even opnieuw: klik hier.
Die doet het wel. ;-)

Suc6

dobby
door dobby - Jul 1, 2013 om 21:37
749 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=nhalink schreef op vrijdag 28 jun 2013, 13:01]Ik neem aan dat je reclame in je browser bedoelt als je op het internet zit.
Als je Chrome of firefox als browser gebruikt kun je een extensie installeren genaamd adblock plus, daarmee verdwijnen alle reclames.Los van de wenselijkheid op lange(re) termijn van totaal blokkeren van advertenties: waarom alleen Chrome of FF?

IE heeft ook opties hoor: Simple Adblock, of AdblockIE of Adblock IE™, of iets heel anders als b.v. Privoxy. Niet allemaal programma's die elke dag per definitie een nieuwe update hebben, maar ze werken nog steeds allemaal.. vooral de laatste kan heel interessant en effectief zijn (ook voor b.v. notoire cookiemonsters), maar daar zit dan wel wat meer configuratiewerk achter, en soms wel je liever een directe verbinding..

Ok - er is vast wel meer, dit even snel ter illustratie.. was eigenlijk alleen een reactie op het vergeten van een belangrijke browser op het Windows platform.. [please pay attention to the neutral phrasing used]

nico s
door nico s - Jul 1, 2013 om 22:02
87 Antwoorden / 26 Vragen

ik heb de raad van edrik3 opgevolgd en met succes
ik ben daar heel tevreden over met al die goed bedoelde andere tips en goede raad raak ik alleen maar in paniek
iedereen bedankt nico s