herrdroetker
door herrdroetker May 22, 2010 om 00:10
Computers & telefonie

Rote Daumen

Liebe Freunde und Freundinnen,

[edit - redactie]

Ik zag enige frustraties omtrent rode duimen passeren in de discussies hier. Ik merk dat ik er in de vroege meidagen om de een of andere reden ook veel verzamel.

Er is denk ik, daarom wel wat te vieren. De klachten over nepperij en telepiraterij via de telefoon zijn op het eerste gezicht drastisch verminderd op de fora (hier en bij Tros Radar). Ik bedoel hier malafide verkoop en belazeren over de telefoon. Kunnen we deze constatering hier met zijn allen hier bevestigen? Zo ja, dan is er toch wat bereikt. En wellicht is dat vermeldenswaard in een uitzending. Erfolge soll man feieren!

Gesundheit!
HerrDoktorOetker

446 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 22, 2010 om 07:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

off topic

U kunt uw vragen hierover stellen aan internetredactie van deze site.
kassa-onlineapenstaartvara.nl

ve
door verwijderd - May 22, 2010 om 12:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

@hrdroetker,

Misschien had je het nog niet in de gaten, maar dit is een gewoon Nederlands forum waar gewoon in het Nederlands geschreven wordt. Laat dat Duitse gebrabbel dus maar achterwege. Als je zo graag je kennis van de Duitse taal wil tonen, zoek dan een Duits forum.

Freya

ve
door verwijderd - May 22, 2010 om 13:34
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - May 22, 2010 om 13:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Liebe Freya,

Dan zult u vast ook versteld staan van mijn Engels (zie hier) ;-) Ik zie zojuist dat ik daar 2 groene duimen heb verdiend! Misschien mag ik dan toch nog wat langer blijven.

Gesundheit!
HerrDoktorOetker

ve
door verwijderd - May 22, 2010 om 13:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lieber Pedro, Gutenmittag!

Onze berichten kruisten elkaar. Dank voor de hyperlink. Overigens heb ik zelf niet zo'n probleem met de duimen. Ik ben wel wat gewend ;-) Maar ik zag hier en daar wat ongenoegen over anonieme lieden, die rode duimen strooien.

Komen er nog veel klachten over Telepiraterij? Zo niet, dan hebben we gewonnen en dan hebben we samen toch wel een hele dikke groene duim verdiend.

Gesundheit!
HerrDoktorOetker

ve
door verwijderd - May 22, 2010 om 14:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laat dat werkelijk abominabel bloemkolen Engels maar zitten.

Rote Rosen, rote Rosen, sind die ewigen Boten der Liebe,
Rote Rosen, rote Rosen, die bekommst Du darum auch von mir.
Rote Rosen, rote Rosen, sagen alles was ich Dir verschweige,
Rote Rosen, rote Rosen, die versprechen, ich bleibe bei Dir.

Songtekst Freddy Breck - Rote Rosen

Gewoon Nederlands is goed genoeg.

Vladja

ve
door verwijderd - May 22, 2010 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

@vladja:

Ach, 'Beter goed gejat dan slecht bedacht.....' ;-)

Freya

ve
door verwijderd - May 22, 2010 om 15:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Liebe Freya und Vladja,

Es freut mich sehr dass Ihr auch richtige Liebhaber deutscher Schlager seid!

Gesundheit!
HerrDoktorOetker

ve
door verwijderd - May 22, 2010 om 15:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

vladja schreef op zaterdag 22 mei 2010, 14:27: Laat dat werkelijk abominabel bloemkolen Engels maar zitten.

Rote Rosen, rote Rosen, sind die ewigen Boten der Liebe,
Rote Rosen, rote Rosen, die bekommst Du darum auch von mir.
Rote Rosen, rote Rosen, sagen alles was ich Dir verschweige,
Rote Rosen, rote Rosen, die versprechen, ich bleibe bei Dir.

Songtekst Freddy Breck - Rote Rosen

Gewoon Nederlands is goed genoeg.

Vladja

Mee eens. Zo kan je ook een fatsoenlijk antwoord geven!

ve
door verwijderd - May 22, 2010 om 15:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij zullen ook dit topic sluiten, omdat deze geen relatie heeft met consumentenkwesties. Opmerkingen of vragen over de site kunt u mailen naar de redactie: kassa-online@vara.nl.

Met vriendelijke groet,