sa
door samed950 Apr 4, 2017 om 13:09
Computers & telefonie

Samsung galaxy s6edge barst tijdens opladen

Ik heb een samsung galaxy s6 edge. ik zat hem te laden en opeens hoorde ik een geluid ik keek op mijn achterscherm van mijn telefoon en er zat een scheur in mijn telefoon. ik stuur hem op naar samsung en het telefoon gaat naar dynafix. Dynafix stuurt mij een bericht dat ik reparatie kosten moet gaan betalen of dat ik onderzoekskosten moet gaan betalen. om mijn telefoon terug te krijgen.Ik had de onderzoekskosten betaald.Omdat ik mijn telefoon door een andere bedrijf wil laten controleren.Maar ik will een second opinion waar kan ik dat doen weet iemand dat

1730 8

939 4 Rapporteer

panter22
door panter22 - Apr 4, 2017 om 13:35
6599 Antwoorden / Vragen
aurora1
door aurora1 - Apr 4, 2017 om 15:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waarom stelt u dezelfde vraag nu een derde maal sinds 25 maart?
Leest u de reacties niet?

tenormin
door tenormin Apr 4, 2017 om 15:17
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Even O.T. Staat er bij jou ook 1730 - 8 (antwoorden) en
                            inmiddels          54 - 2         "            ?
Vreemd.

aurora1
door aurora1 Apr 4, 2017 om 15:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

OT,  Huh, nee daar snap ik niets van, ik kijk ook nooit:
Nu dus wel even gekeken en dit staat bij mijn profiel: vragen 4, antwoorden 10113
Reacties: 205
Score: 2935
Is dit wat u bedoelt?

Cookies
door Cookies Apr 4, 2017 om 15:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat is niet vreemd: hij heeft zijn 1e topic gekopieerd en geplakt incl. die buttons. Het 1e topic is dus zo'n 1730x bekeken en 8x beantwoord.

reflecs
door reflecs Apr 4, 2017 om 15:58
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Het is wel hetzelfde onderwerp, maar niet dezelfde vraag; nl waar kan ik terecht voor een een second opinion? Wat betreft de cijfers, Ts heeft waarschijnlijk de foto willen kopiëren uit het andere topic.

aurora1
door aurora1 Apr 4, 2017 om 16:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Had hij dat niet ook al gevraagd via de sidebar?
Maar wat maakt het uit wat voor getallen ergens staan? Ik heb inmiddels gezien - als ik op de juiste plek heb gekeken - dat er per vraag andere getallen van deze vraagsteller zijn.

tenormin
door tenormin Apr 4, 2017 om 16:05
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Okay, dank je wel @carola, begrijp het nu. En nee @aurora1, dat was het niet, maar nu weten het allebei, toch? ;-))

Cookies
door Cookies Apr 4, 2017 om 16:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@reflecs: hij heeft topic gekopieerd en er 1 zinnetje (second opinion) aan toegevoegd.

sa
door samed950 Apr 4, 2017 om 16:09
Antwoorden / 3 Vragen

omdat niemand op mijn andere topic reageert heb ik een nieuwe geplaats ik wil een second opinion doen maar welle bedrijfen doen dat

reflecs
door reflecs Apr 4, 2017 om 16:11
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@aurora1, ja, maar ik heb daar niet zo snel een antwoord gezien.

reflecs
door reflecs Apr 4, 2017 om 16:25
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@carola.83, u heeft gelijk :)

aurora1
door aurora1 Apr 4, 2017 om 16:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@samed, u heeft een aantal reacties gehad, en voortaan dan maar een aanvullende vraag niet via de sidebar stellen maar bovenaan in het grote witte vlak.
Vragen opnieuw stellen betekent nog niet dat er dan opeens wel een voor u bevredigend antwoord komt.
Wat betreft bedrijven die de reparatie kunnen controleren kunt u op internet  opzoeken https://www.google.nl/search?q=welke+bedrijven+doen+een+second+opinion+controle+repararie&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&gfe_rd=cr&ei=u7HjWMGTEqON8Qfz54C4Bw#q=welke+bedrijven+doen+een+second+opinion+controle+reparatie+gsm&*

tenormin
door tenormin - Apr 4, 2017 om 16:48
16847 Antwoorden / 108 Vragen

@samed, op je andere topic hadden er toch 8 gereageerd? Zoals je zelf hebt geplakt, net zoals @carola.83 al schrijft. Dus niet schrijven dat er geen reactie was.

Redacteur
door Redacteur - Apr 4, 2017 om 17:13
1057 Antwoorden / 62 Vragen

dubbelpost, graag hier antwoorden

De redactie