Service van Ziggo is en blijft zeer slecht
daar ik nog geen wifi modem van ziggo had en mijn router kapot was heb ik van een vriend een wifi modem te leen gekregen.
dit modem is door ziggo op mijn adres geactiveerd.
nu moet het geleende modem terug en ziggo zegt dat ik dan geen modem meer heb en krijg.
het oude modem willen ze niet meer opnieuw activeren en een nw willen ze niet sturen.
modems mogen niet verhandeld worden zegt ziggo, het geleende modem is nu van u zeggen ze. (maar wat ik leen moet ook terug)
ik ben hierover gebeld en zij houden vol dat dit modem nu van mij is en dat ik geen nw modem krijg en het oude modem dat ik van ziggo heb word niet meer opnieuw geactiveerd.
degene van wie ik het modem heb geleend hoeft zich maar bij ziggo te melden dan krijgt hij wel een nw modem, waarom word mijn oude niet wifi modem gewoon omgeruild?
je modem op marktplaats voor een goede prijs verkopen en je krijgt gewoon een nw modem van ziggo.
ik zeg dan dat ik t.z.t. uitzie naar een andere aanbieder maar dat hoeft ook weer niet.
ik overweeg het ten stelligste daar ik de service van ziggo waardeloos vind.
de telefoon word gewoon opgelegd.
wie heeft ook dergelijke ervaring met deze aanbieder?
verder: hoe wil het nw wifi spots van ziggo goed werken als er nog zoveel oude modems zijn die geen wifi funktie hebben?
ik hoop dat het woord service voor ziggo eens uitgevonden word en dat ze eens klantvriendelijk worden.
ik hoop dat er snel meer concurentie op de kabel word toegelaten zodat ze eens het monopoly verliezen
De telefoon wordt ge woon opgelegd, Dan zal u waarschijnlijk wel behoorlijk kwaad geweest te zijn en u zich laten gaan. .Want als u een normaal gesprek voert dan is dit haast onmogelijk dat dit gebeurt
.........modems mogen niet verhandeld worden zegt ziggo.......
Dat klopt! Modem heb je in bruikleen en is niet jouw eigendom.
.......je modem op marktplaats voor een goede prijs verkopen ......
Iets wat niet van jou is, verkopen???
........en zij houden vol dat dit modem nu van mij is en dat ik geen nw modem krijg.........
Ook dat klopt helemaal.
Misschien voortaan EERST eens met Ziggo bellen voordat je allerlei fratsen uit gaat halen?
[quote=carola.83 schreef op donderdag 6 jun 2013, 15:19].........modems mogen niet verhandeld worden zegt ziggo.......
Dat klopt! Modem heb je in bruikleen en is niet jouw eigendom.
.......je modem op marktplaats voor een goede prijs verkopen ......
Iets wat niet van jou is, verkopen???
........en zij houden vol dat dit modem nu van mij is en dat ik geen nw modem krijg.........
Ook dat klopt helemaal.
Misschien voortaan EERST eens met Ziggo bellen voordat je allerlei fratsen uit gaat halen?
Ja, kan dit beamen.
Bellen naar 1200 oké! Dan werd drie dagen terug de telefoon niet opgenomen rond 18:45 uur.
Gisteravond werd de telefoon gewoonweg na het overgaan op 'tut...tut...tut...tut...'!
Had problemen met een aantal zenders; zie hiervoor ook mijn vraag Mijn vraag
Steevast stelt het Klantenserviceteam vast dat het aan de kabel vanaf het aansluitpunt e.d. ligt. Integendeel het ligt niet aan de kabel. Met een gratis toegezonden coaxkabel was het probleem niet opgelost.
[quote=valerius-2 schreef op donderdag 6 jun 2013, 12:51]De telefoon wordt ge woon opgelegd, Dan zal u waarschijnlijk wel behoorlijk kwaad geweest te zijn en u zich laten gaan. .Want als u een normaal gesprek voert dan is dit haast onmogelijk dat dit gebeurt
Dat is klinkklare nonsens: de telefoon werd bij mij al opgelegd voordat het werd beantwoord.
ZIGGO afgelopen vrijdagochtend laat (1200) gebeld, monteur werd direct geregeld, zou tussen 12:30 ~ 17:00 uur komen en kwam halverwege de middag. Keurig afgehandeld door de monteur en de klantenservice.
[quote=wendy-claire schreef op maandag 8 jul 2013, 01:16]ZIGGO afgelopen vrijdagochtend laat (1200) gebeld, monteur werd direct geregeld, zou tussen 12:30 ~ 17:00 uur komen en kwam halverwege de middag. Keurig afgehandeld door de monteur en de klantenservice.
Ben benieuwd naar de rekening.
Vr. gr. sjoppie.
[quote=sjoppie schreef op maandag 8 jul 2013, 08:35][quote=wendy-claire schreef op maandag 8 jul 2013, 01:16]ZIGGO afgelopen vrijdagochtend laat (1200) gebeld, monteur werd direct geregeld, zou tussen 12:30 ~ 17:00 uur komen en kwam halverwege de middag. Keurig afgehandeld door de monteur en de klantenservice.
Ben benieuwd naar de rekening.
Vr. gr. sjoppie.
GRATIS!
Ziggo kan Online zien welk modem er aan hangt dus als je iets leende zien zij hun modem en gaan er dan vanuit dat U dat heeft.
Dat U het leende en niet van U was zien zij niet.
Dus oude modem terug zetten en dan pas bellen.
Als zij een werkende gezien hebben gaan ze er vanuit dat U niet van andere mensen leende.
Er zijn mensen die hun Ziggo modem niet gebruiken en een eigen eraan hangen.
Vooral de Wifi in geheel NL en zo willen ze niet of extra functie of beter bereik van Wifi netwerk.
Ze kunnen heel veel modems op afstand programmeren dus een monteur kan vaak online een update erop doen, dus zonder bezoek een probleem oplossen mits er een Ziggo modem aan hangt.
Er zijn ADSL en Kabel modems en enkele die voor beide werken maar zelf kopen mag, maar als je ooit weg wilt moet je het Ziggo kastje wel inleveren, hoe oud ook want anders kost het veel geld.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)
Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten
Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer