schneider
door schneider May 19, 2017 om 13:33
Computers & telefonie

Store in windows 10 geeft geen afbeeldingen

Store in windows 10 geeft geen afbeeldingen. Alleen maar grijze vlakken, wel met een beschrijving van bijv. Netflix ofzo

2482 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - May 19, 2017 om 13:47
11534 Antwoorden / 15 Vragen
1
edrick3
door edrick3 - May 19, 2017 om 18:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Uitgeschakeld?

Store-instellingen
Via het account-icoontje (links naast de zoekfunctie), optie Instellingen zijn de instellingen van de Store aan te passen. De weergave van de Live-informatie op de tegels van geïnstalleerde apps is eventueel uit te schakelen met de optie Producten op tegel weergeven (volgens de bijbehorende instelling standaard worden de tegels alleen bijgewerkt wanneer sprake is van een wifi-verbinding).
(bron: https://www.schoonepc.nl/windows10/apps_windows_store.html)

edrick3
door edrick3 - May 20, 2017 om 16:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

En? Opgelost?

schneider
door schneider - May 21, 2017 om 10:16
28 Antwoorden / 28 Vragen
0

Nee nog niet opgelost

marita5
door marita5 - May 21, 2017 om 10:25
11534 Antwoorden / 15 Vragen
1

@Schneider , 

Lees hier eens , klik op de rode regel , lees het laatste antwoord van DummyArbiter010 systeemherstel .

https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/apps_windows_10-winapps/na-windows-10-upgrade-zijn-sommige-apps-en-de/b760baad-5faa-4f6a-89b7-4ee2ac9c9027

pl
door plune - Apr 19, 2018 om 00:04
1 Antwoorden / Vragen
0

Ik had hetzelfde probleem; geen afbeeldingen op de tiles van de Microsoft store.

Alle in eerdere berichten oplossingen doorlopen met geen effect.

Bij het inloggen [wifi] met mijn windows telefoon op een andere adres bleek het daar wel te werken.
Conclusie het moet dus aan mijn firewall liggen..maar ook daar geen foute blokkeer instelling gevonden.
Dan zit het probleem in het modem [van Telfort] Sitecom X3 N300 en ja daar staat Sitecom Cloud Security aan.

Door dit uit te vinken op het tabblad Toolbox was het probleem opgelost. Afbeeldingen terug.

Niet meer de moeite genomen Sitecom Cloud Security met configureren aan te passen

omdat het gratis 6mnd gebruik toch al bijna afgelopen was.

gerbera
door gerbera Apr 19, 2018 om 15:34
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Nu maar hopen dat de Ts a;) een Telfortmodem heeft en b;) dit nog leest. De vraag is van mei 2017  dus bijna een jaar geleden.

sjjoppy
door sjjoppy Apr 19, 2018 om 18:07
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Fijn dat het voor u is opgelost en een ieder die de oplossing niet wist kan  er ook haar/zijn voordeel mee doen.
Dank dus voor de melding,
.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer