akkefiet
door akkefiet Aug 22, 2006 om 13:15
Computers & telefonie

Studentenvereniging

En wil de studentenvereniging zich dan nu bekend maken?

Er waren erg creatieve vragen bij!

Graag doen wij mee aan de nominaties.

464 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 22, 2006 om 13:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

??????

ve
door verwijderd - Aug 22, 2006 om 13:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Akkefiet,

Ondanks dat er hier wel degelijk sprake is van het stellen van een vraag is enige nadere uitleg is wellicht vereist.

Ondanks dat ik ook gestudeerd heb, is het fenomeen studentenvereniging mij onbekend gebleven: ik had al vrienden.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Aug 22, 2006 om 13:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Brynnar,

ik vermoed dat er fake-vragen gesteld zijn door meerdere studentenverenigingen en dat de vereniging die de meeste antwoorden gekregen heeft, 'gewonnen' heeft...... (??)

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Aug 22, 2006 om 13:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oke,

Er worden hier de laatste tijd vragen gesteld waarbij ik me sterk afvraag of ze bedoeld zijn om ons in het ootje te nemen.
Vandaar dat ik vermoed dat er een studentenvereniging actief is (als ontgroenings opdracht ofzo). De studenten zijn net weer begonnen.
Vandaar deze vraag.

Vrgr AF

ve
door verwijderd - Aug 22, 2006 om 13:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ach, mocht het zo zijn, dan steken die kinders er wellicht nog wat van op ook :-)
Mvgr - B

ve
door verwijderd - Aug 22, 2006 om 22:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er staan inderdaad erg veel vragen tussen met weinig spelfouten en een compleet verhaal. Dat gebeurt niet vaak.

ve
door verwijderd - Aug 22, 2006 om 23:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vooral ook erg veel vragen van iemand die voor het eerst zich op deze site presenteert. Vaak meerdere per uur.

Of dit een studentenvereniging is betwijfel ik, maar het lijkt idd. wel of er iets aan de hand is. Men lijkt alleen bezig te zijn om te stangen / uitlokken ( zie vooral het topic over de verkeerd draaiende kraan, waar bijna 3 pagina's gevuld worden met mensen die voor het eerst reageren en de topicstarter geen interesse heeft in "echte" antwoorden ).

Phinder