holstein
door holstein Oct 18, 2007 om 12:21
Computers & telefonie

Taakbalk en adresbalk

Misschien ben ik nu ontzettend dom, maar ik ben ineens mijn taakbalk onderin kwijt en de adresbalk en menubalk bovenin ook.
Heb ik er een site voor dan gaat de bovenste balk weg en ga ik bovenin het scherm staan dan komt hij tevoorschijn en ga ik nar onderen dan is hij weer weg.
De werkbalken staat op vergrendelen.
De taakbalk komt helemaal niet tevoorschijn, tenzij ik op mijn toetsenbord op het windows tekentje klik en dan is ie er wel.
Zodra ik op een site klik is ie weg en krijg ik hem ook niet weer als ik onderin beeld ga staan.
Heb hem niet op automatisch verbergen gezet of wat dan ook.....
Hier zal vast een simpele oplossing voor zijn, maar ik heb er niks aan gedaan, het is ineens zo, maar hoe krijg ik beide balken weer vast in beeld, snap er niks meer van......

1413 5 Rapporteer

holstein
door holstein - Oct 18, 2007 om 12:36
922 Antwoorden / 16 Vragen

Filpjeburum, rap antwoord en het goeie, want het is weer klaar.
Wat kan een mens toch stom zijn, want de oplossing ligt vaak voor je neus, maar oké, aldoende leert men, Bedankt!

flipjeburum
door flipjeburum - Oct 18, 2007 om 12:36
155 Antwoorden / 6 Vragen

F11 (maximaal scherm) ingedrukt?

flipjeburum
door flipjeburum - Oct 18, 2007 om 12:38
155 Antwoorden / 6 Vragen

En letterlijk in dit geval ;-)

Graag gedaan, kleine moeite!

rb
door rbijstra - Oct 19, 2007 om 16:18
3 Antwoorden / 1 Vragen

het kan zijn dat het kopje verbergen ook is aangevinkt als dit het geval is zal de werkbalk inderdaad verdwijnen. dit is te verhelpen door de volgende handeling

klik onder op het scherm op je rechter muis knop en vervolgens op eigenschap, er zijn nu een aantal regels te zien met voor elke regel een vakje staat er in het vakje verbergen een groene vinkje klik er dan 1x op het groene vinkje zal dan uit gaan en de instelling voor verbergen word dan opgeheven

groet

rbijstra

sh
door shagy - Oct 28, 2007 om 02:51
4 Antwoorden / 1 Vragen

gewoon op je beeld wat je ziet  effe klikken met rechte muisknop  en je kunt het zo veranderen   en wat is dom  niks dus