deroedel
door deroedel Jan 8, 2015 om 14:11
Computers & telefonie

Tablet

Mijn vraag is hoe krijg ik boeken die ik gedownload heb van spotnet via mijn pc op mijn tablet

1090 7 Rapporteer

deroedel
door deroedel - Jan 8, 2015 om 15:07
77 Antwoorden / 71 Vragen

Heb het gezien , maar dit gaat over een ipad en geen tablet met android

gompy2
door gompy2 - Jan 8, 2015 om 15:14
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=deroedel schreef op donderdag 8 jan 2015, 14:11]Mijn vraag is hoe krijg ik boeken die ik gedownload heb van spotnet via mijn pc op mijn tablet
Ik neem aan dat je een USB-kabeltje hebt die je tussen je PC/Laptop en Tablet kunt koppelen?
Dan kun je ze zo naar je Tablet kopiëren/verplaatsen.

pi
door pieterwolters - Jan 8, 2015 om 15:16
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Welke e-book app gebruik je? Als je bijvoorbeeld Kindle gebruikt van Amazon kan je boeken direct op je tablet krijgen nadat je ze gekocht hebt (geen PC nodig).

gompy2
door gompy2 - Jan 8, 2015 om 15:22
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op donderdag 8 jan 2015, 15:16]Welke e-book app gebruik je? Als je bijvoorbeeld Kindle gebruikt van Amazon kan je boeken direct op je tablet krijgen nadat je ze gekocht hebt (geen PC nodig).
Klik-> Spotnet

deroedel
door deroedel - Jan 8, 2015 om 15:31
77 Antwoorden / 71 Vragen

philip 36 heb gekeken op wat je me toegestuurd hebt en heb de boeken via dropbox naar m'n tablet gestuurd .dus dank voor je hulp en de rest ook bedankt .

ph
door philip36 - Jan 8, 2015 om 15:32
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Al eerder op forum geweest voor ipad.
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/boeken-op-ipad-zetten-via-windows-8/?npo_cc_skip_wall=1&npo_cc=na&npo_rnd=50621871

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 8, 2015 om 16:46
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Extra tip; je kunt ook prima met jouw tablet vanaf usenet of via torrents downloaden.