empee
door empee Oct 15, 2023 om 20:16
Computers & telefonie

Telefoon knippert niet bij gemiste oproep

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht. Gigaset A270H met twee toestellen.
Bij de vorige gigaset kon je aan een knipperend lampje zien dat iemand gebeld had. Nu zie ik alleen op de display dat er nieuwe berichten zijn. Dat kan ik moeilijk lezen/zien en het knipperende lampje mis ik erg. Is het mogelijk om toch zo´n knipperlampje in te stellen? De handleiding biedt (voor mij) geen duidelijkheid.
Groetjes en alvast bedankt.

1331 4 Rapporteer
mahadma
door mahadma - Oct 15, 2023 om 20:26
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Het kan zeer goed mogelijk zijn dat het u bekende knipperlampje geen optie is voor deze telefoon. Vraag uw verkoper om advies/hulp.

aanvulling: De instructie gelezen, er zit geen knipperlampje in, wel een teller van de gemiste oproepen, helaas, het is niet anders. Wellicht kan uw verkoper u dit uitleggen.

Mabelle
door Mabelle - Oct 15, 2023 om 21:05
453 Antwoorden / 1 Vragen

Deze Gigaset heeft die mogelijkheid niet. Misschien kun je hem nog retourneren of ruilen?

sira
door sira - Oct 15, 2023 om 22:42
2361 Antwoorden / 24 Vragen

Neem contact op met Gigaset (020-7006070) en overleg wat de mogelijkheiden zijn. Er zijn apparaatjes, die je op de telefoon kunt aansluiten en die wel knipperen bij een gemiste oproep, maar ik durf niet te zeggen of Gigaset die heeft, maar misschien komen zij met een andere oplossing.