kenwel2
door kenwel2 Nov 7, 2009 om 21:09
Computers & telefonie

Telfort prepaid opwaarderen lukt niet

Heb prepaid kaartje van Telfort, ergens in Juni nog opgewaardeerd, als ik 1244 bel, kom ik niet in het menu om op te waarderen, opvragen tegoed werkt wel: Geldig tot 4 April 2010, heb wel het prepaidkaartej even in een ander (simlockvrij) mobieltje geplaatst, maar daar kun je zelfs nog niet eens een menukeuze doen als je 1244 belt, in de nokia gaat het werl, in de sony gsm gaat het met geen mogelijkheid, wat is hier aan de hand? Ook opwaarderen via internet al gekeken, maar daar kun je helemaal niets mee (op dit moment) wegens werkzaamheden aan de site van ze. Is Telfort nu zo'n slechte prepaid aanbieder, en als dat zo is, welk is een betere provider om prepaid te nemen, ook met betrekking van opwaarderen, alsook de geldigheid van het beltegoed? Hartelijk dank alvast! Groeten, Henri

1859 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 23:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Henri,

Of Telfort slecht is, zou ik niet weten (geen ervaring mee)
Zelf heb ik al jaren prepaid van T-Mobile en heb daar eigenlijk nog nooit problemen mee gehad. (bijna overal bereik)
Minimaal €10 opwaarderen en het beltegoed is onbeperkt geldig, mits je 1 keer in de 6 maanden gebruik maakt van het toestel.
Ik waardeer altijd via de bank op, je belt dan 1244 en je geeft een pincode op en geeft dan aan voor hoeveel je op wilt waarderen, en klaar is Dirck.

Mijn ouders hebben Hi van KPN en hebben daarmee ook bereik op de camping, waar andere providers bijna geen bereik hebben.
Volgens mij is het beltegoed van Hi ook onbeperkt geldig.

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Nov 8, 2009 om 00:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toch niet toevallig een ABN Amro rekening?

ve
door verwijderd - Nov 8, 2009 om 09:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hartelijk bedankt Birdies en Dirck! Ga een andere betere provider voor mijn vrouw haar prepaid zoeken, Telfort heeft de voorwaarden per 20 July jl. zodanig veranderd, dat Telfort de boom in kan wat ons betreft! We maken het tegoed van een eurotje of 10 nog op, en basta! Beiden een duim voor de tips, mbt. ABN Amro, dat wist ik, krijg je namelijk te horen als je tracht op te waarderen, hopelijk is dat duimengedoe gelukt. (Ook al vindt ik het nog steeds achterlijk, kinderachtig, en spelltjesgericht-achtig, maar ja, dat ligt aan de 'experts' die dit (mede) bedacht hebben, it's all in the game (voorlopig nog dan) Over een tijdje komt dit persoon wél met een mening over dat héle punten gelazer op deze site. aub even geduld...Bedankt, en Houdoe, zeggen wij dan in Broabant!

ve
door verwijderd - Nov 8, 2009 om 10:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag henri,

Je schrijft: Over een tijdje komt dit persoon wél met een mening over dat héle punten gelazer op deze site. aub even geduld...

Mijn advies is: kom nu al met jouw mening en formuleer verbeteringsvoorstellen. De komen weken worden door de ontwerpers van deze site nog allerlei verbeteringen aangebracht en bugs weggewerkt. Een te late reactie is het paard achter de wagen spannen en dat lijkt me niet de bedoeling en vrij zinloos.

Met vriendelijke en collegiale groet, ReadAC/Ton.

ve
door verwijderd - Nov 8, 2009 om 12:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Read, bedankt, Groeten, Henri