am
door amateurtje Jan 26, 2013 om 20:21
Computers & telefonie

Toevoeging verwijderen google chrome

Bij Google chrome heb ik de virtuele piano toegevoegd. Hoe kan ik die weer verwijderen?

1612 24 Rapporteer

alexishoop
door alexishoop - Jan 26, 2013 om 20:40
562 Antwoorden / 6 Vragen

in de urlbar intikken chrome://extensions/

alexishoop
door alexishoop - Jan 26, 2013 om 20:41
562 Antwoorden / 6 Vragen

of via https://chrome.google.com/webstore/user/purchases

ltmvz
door ltmvz - Jan 26, 2013 om 22:20
949 Antwoorden / 18 Vragen

Met rechter muisknop op extensie gaan staan en dan kiezen voor "verwijderen".

am
door amateurtje - Jan 27, 2013 om 13:54
26 Antwoorden / 10 Vragen

Ik zie geen extensie om op te klikken. Of moet ik hier weer wat voor installeren zoals Alexishoop aangeeft?

diumenge
door diumenge - Jan 27, 2013 om 14:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ben je wel op de pagina Extensies dan? Want als het een extensie is dan moet je 'm daar zien en kunnen uitschakelen of zelfs verwijderen.

Je kan die pagina ook bereiken via het menu. Klik op de drie horizontale streepjes rechtsboven en ga via Extra naar Extensies.

edrick3
door edrick3 - Jan 27, 2013 om 14:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo amateurtje,

Klik hier.

am
door amateurtje - Jan 27, 2013 om 18:59
26 Antwoorden / 10 Vragen

Edrick, in de link die jij gaf zie ik ook nergens een prullenbakje of iets waar ik op kan klikken

edrick3
door edrick3 - Jan 27, 2013 om 20:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@amateurtje,

Staat die 'virtuele piano' wel vermeld?
Zo ja, klik rechtermuisknop erop en kies voor Verwijderen.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jan 27, 2013 om 20:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@amateurtje,

Staat die 'virtuele piano' anders soms gewoon bij je programma's?
Dan kun je het daar verwijderen.
Heb zelf geen chrome er op staan, dus kan het niet uitproberen.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Jan 30, 2013 om 13:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@amateurtje,

En ....... gelukt?

am
door amateurtje - Jan 30, 2013 om 14:26
26 Antwoorden / 10 Vragen

Nee, het is nog steeds niet gelukt.
Bij programma's staat het niet vermeld.
Ik heb Google Chrome geïnstalleerd, toen van de google webstore de virtuele piano gedownload. Nu wil ik die verwijderen, maar dat lukt niet. En wat je zei over extenties begrijp ik niet. Ik heb daar gekeken maar die moet je ook installeren, denk ik . En ik wil niks meer installeren, omdat blijkt dat dat moeilijk te verwijderen is.

freya
door freya - Jan 30, 2013 om 14:31
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@amateurtje:

Volgens mij staat in de eerste drie antwoorden alle informatie die je nodig hebt om die 'extensie' (de virtuele piano) te verwijderen. Wat lukt er dan niet?

Freya

am
door amateurtje - Jan 30, 2013 om 14:37
26 Antwoorden / 10 Vragen

Waar vind ik die extenties dan? Ik zie in de webshop van Google wel 'extenties'staan maar dat zal toch niet de bedoeling zijn?

freya
door freya - Jan 30, 2013 om 14:53
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@amateurtje:

Ik gebruik zelf geen Chrome, maar ik neem aan dat wanneer je de eerdere aanwijzingen opvolgt, je te zien krijgt welke extensies je hebt.

Kijk anders eens op *[u]deze[/u]* pagina. Misschien wordt het dan duidelijk.

Freya

edrick3
door edrick3 - Jan 30, 2013 om 15:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@freya,

Die link (maar dan in het Nederlands) had ik ook al gegeven in mijn reactie van 27/1 14.45 uur.

Snap niet dat het 'amateurtje' niet lukt om deze simpele instructie op te volgen.

@amateurtje,

Je moet dus niets (meer) downloaden, maar even regel voor regel doen wat er in die link staat.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jan 30, 2013 om 15:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@amateurtje,

Ter verduidelijking: je moet dus eerst je browser (Google chrome) opstarten en dán de aanwijzingen uit de link volgen.

Met vr.gr.

am
door amateurtje - Jan 30, 2013 om 19:24
26 Antwoorden / 10 Vragen

Ik geef de moed op. Het lukt niet. Ik krijg steeds de mededeling: u hebt hog geen extenties.

Allemaal bedankt voor de moeite om mij te helpen.

Groeten, Jeanne

edrick3
door edrick3 - Jan 30, 2013 om 20:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@amateurtje,

Weet je dan wel zeker dat je die 'virtuele piano' er op hebt staan?
Kun je dat programmaatje 'draaien', oftewel werkt het?

am
door amateurtje - Jan 30, 2013 om 21:09
26 Antwoorden / 10 Vragen

Jazeker, ik kan piano spelen!

aurora1
door aurora1 - Jan 30, 2013 om 22:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens of je hier iets aan hebt: KLIK HIER.

vr.gr.

Cookies
door Cookies - Jan 31, 2013 om 04:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=amateurtje schreef op woensdag 30 jan 2013, 19:24]Ik geef de moed op. Het lukt niet. Ik krijg steeds de mededeling: u hebt hog geen extenties.

Dat klopt, deze app staat helemaal niet bij extensies! Aurora geeft het correcte antwoord.

Verwijderen gaat op deze manier het makkelijkst: Klik met de rechtermuisknop op het betreffende pictogram en klik op Verwijderen uit Chrome.

edrick3
door edrick3 - Jan 31, 2013 om 12:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

Tja, blijkbaar een onduidelijkheid.

Er zijn meerdere programma's met 'virtual piano' in de titel.

Als je in de webstore van chrome 'virtual piano' intikt komt er wel degelijk een programma bij extensies tevoorschijn. Klik maar eens hier.

Klik je op deze pagina op apps, dan komen de andere progjes tevoorschijn. Klik hier.

Blijjkbaar heeft TS dus een 'virtuele piano' bij Apps gedownload gezien de reactie van 30/1 19.24.

En ja, die moet je (natuurlijk) op een andere manier verwijderen dan de extensies.

@amateurtje,

Klik dus op de link van aurora1 en het gaat lukken. ;-)

Suc6

am
door amateurtje - Jan 31, 2013 om 14:24
26 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo allemaal,

Het is gelukt!
Als je met een app gaat slepen, dan zie je pas de prullenbak en daarin kun je die verwijderen.

Bedankt allemaal.

edrick3
door edrick3 - Jan 31, 2013 om 14:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@amateurtje,

Het heeft even geduurd, maar ..... de aanhouder wint.
Mooi dat het toch nog gelukt is.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.