jos-euro
door jos-euro Apr 6, 2012 om 18:40
Computers & telefonie

Tweak voor Outlook 2007

Hallo Kenners, ik zoek een tweak voor Outlook 2007 om mezelf te dwingen een keuze te maken vanuit welke emailaccount een bericht verstuurd wordt. Voor Outlook 2010 heb ik deze gevonden (punt 14), maar die werkt helaas niet voor Office 2007. Wie helpt mij verder?

825 4 Rapporteer

he
door henkhh - Apr 7, 2012 om 08:23
174 Antwoorden / 0 Vragen

jos-euro mogelijk dat deze link beschrijft wat je wilt? Link

jos-euro
door jos-euro - Apr 7, 2012 om 11:01
244 Antwoorden / 91 Vragen

Henk, Bedankt voor de reactie, maar op die manier heb je na het opstarten van Outlook alleen "controle" over het gekozen profiel. In de tweak voor Office 2010 kun je alle accounts beheren zonder Outloook af te sluiten en opnieuw op te starten.

he
door henkhh - Apr 7, 2012 om 15:47
174 Antwoorden / 0 Vragen

jos-euro: Dat is jammer. Zelf gebruik ik ook OUTLOOK 2007 en heb zowel mijn telfort mail als hotmail in de standaard box. Ik gebruik hiervoor de hotmail outlook connector.Link . Mijn telfort en hotmail komen hierin binnen zonder herstart en in gescheiden mappen.

jos-euro
door jos-euro - Apr 7, 2012 om 17:15
244 Antwoorden / 91 Vragen

[quote=henkhh schreef op zaterdag 7 apr 2012, 15:47]jos-euro: Dat is jammer. Zelf gebruik ik ook OUTLOOK 2007 en heb zowel mijn telfort mail als hotmail in de standaard box. Ik gebruik hiervoor de hotmail outlook connector.Link . Mijn telfort en hotmail komen hierin binnen zonder herstart en in gescheiden mappen.
Beste Henk, het binnenkomen is het probleem niet. Ik wil dat er bij het verzenden van een nieuwe mail altijd een keuzevenster verschijnt met de twee accounts.