ma
door machverb Aug 17, 2007 om 11:56
Computers & telefonie

Twee maanden vrijblijvend proberen bij @Home

@Home tv-internet-telefoon heeft een aanbieding, waarbij je voortaan veel voordeliger kunt bellen, je huidige telefoon en eigen telefoonnummer houdt met gratis installatiepakket.
Je kunt dit nu twee maanden vrijblijvend proberen zonder abonnementskosten.

Helaas, als je je eigen telefoonnummer wilt meenemen wordt door @Home
je abonnement bij je huidige telefoonaanbieder opgezegd.
Hoezo vijblijvend.
Wie heeft hier ervaring mee?

Machiel

288 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 17, 2007 om 12:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

matchverb

Home geeft nogal weens wat problemen hoor.

Ik heb verschillende kennissen die het hebben en heb al heel wat klachten moeten aanhoren. Die mensen hebben best vaak moeten bellen. Helaas is overal wat, maar ik zou zelf niet voor home kiezen. KPN is ook niet alles, maar heeft nu wel een leuke aktie. Ik ben zelf bij kpn Planet economie, met bellen. Maar het blijft wel zo dat een telefoongesprek soms wel tot drie keer toe in een gesprek wegvalt en dan zul je opnieuw moeten bellen. Verder gaat het prima en is erg voordelig.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2007 om 13:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Pas op met die zogenaamde vrijblijvendheid van @Home. Zie bijvoorbeeld dit onderwerp.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2007 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voorlopig kies ik voor kwaliteit en zekerheid,  dus hou ik de boel gescheiden: aparte abbo-s voor telefoon, tv en internet.
Je bent wat meer geld kwijt maar het scheelt mogelijk ook veel gedonder.
Mijn devies (gestaafd door wat in de forums allemaal aan ellende voorbij komt) is: wacht eerst af totdat de providers hun zaakjes echt voor elkaar hebben en blijf als je het toch wel kan betalen bij het oude vertrouwde.

Vrgr Akke

<script type="text/javascript">

ve
door verwijderd - Aug 17, 2007 om 13:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Machiel,

Vrijblijvend is dus NOOIT vrijblijvend!!!

Groetjes, Read2.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2007 om 13:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Elena, mooi plaatje wederom ;-)

Akke

<script type="text/javascript">

ve
door verwijderd - Aug 17, 2007 om 21:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

En al helemaal niet bij Home

heb ik ook weer vandaag vernomen.