terryslach
door terryslach Oct 27, 2012 om 15:55
Computers & telefonie

UPC rekent kosten ook voor vaste klanten

Upc rekent opnieuw kosten als je een pakket erbij of wilt veranderen wanneer je een contract afsluit betaal je eenmalig 49€ activatie kosten en 25€ borg modem geen probleem maar wanneer je wilt overstappen naar horizon moet je weer betalen een grof schandaal zo ga je niet met je klanten om

3020 30 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Oct 27, 2012 om 16:01
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Er is zoals ik op de site lees een speciale Horizon mediabox nodig. Dat zal iets ekstra kosten. Je wilt wat moois of niet? Hadden ze het dan maar niét uit moeten vinden?

zwemmer
door zwemmer - Oct 27, 2012 om 16:03
2638 Antwoorden / 35 Vragen

... Je schrijft overigens niet wát je ekstra moet betalen, zo struikelde ik over de mediabox.

terryslach
door terryslach - Oct 27, 2012 om 16:40
52 Antwoorden / 10 Vragen

Extra zo houden ze geen klanten 49€ moet je wederom betalen dus haast 100€ voor twee diensten die je wilt af nemen een voor media box en de andere voor horizon
Op deze manier vind ik dat je de boel wat wat gaat oplichten zijn geen prijzen meer
UPC heeft de macht over Kabel en dat buiten ze uit

zwemmer
door zwemmer - Oct 27, 2012 om 16:48
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Verwacht je dan dat die ekstra 3D-tv-voorziening waarvoor je zoals het op de site staat "ogen tekort komt" gratis is?

terryslach
door terryslach - Oct 27, 2012 om 17:05
52 Antwoorden / 10 Vragen

ja praat UPC maar goed dit zijn woeker prijzen

gsm
door gsm - Oct 27, 2012 om 18:17
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Tja, voor niets gaat de zon op. Je wil voor een dubbeltje op de eerste rij.

Het is volkomen logisch dat je extra betaald voor een kastje dat meer kan. Jammer is wel dat, net als andere uitvoeringen van dit soort apparatuur, ook de horizon apparatuur niet zonder ergernissen werkt. Er zitten nog wat bugs in.

Bij Ziggo kost zo'n kastje (Digitale Interactieve HD TV Recorder) minstens €100, als je nog geen klant was en anders kost hij €349, inclusief bugs en slechts twee digitale tuners.

Er zitten in de horizon een grote harde schijf en 6 tuners, waarmee je digitaal 4 programma's tegelijk kan zien en ook nog kunt pauzeren en opnemen.
Bij Ziggo betaal je dan misschien weer een iets lager bedrag per maand.

terryslach
door terryslach - Oct 27, 2012 om 19:00
52 Antwoorden / 10 Vragen

Blijf erbij dat wanneer je al klant ben geen activatie kosten nodig zijn deze kosten moeten dan anders genoemd worden mijn abonnement is al geactiveerd en behoeft niet tweemaal en mijn media box heeft ook een harde schijf hoef niet voor een dubbeltje op de eerst rij te zitten maar ook niet uitgeperst te worden

mtuinsma
door mtuinsma - Oct 27, 2012 om 20:38
38 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het alles in 1 pakket van UPC inclusief film1 en uiteraard HDTV.
toen ik 2 jaar geleden over ging van Digitaal vann UPC naar HDTV van UPC, heb ik alleen voor de nieuwe HD ontvanger €5.- extra betaald, voor de rest niets.
vorige week heb ik UPC gebeld(gratis 1200nr) en info over HORIZON aangevraagd, als ik dit zou nemen, hoef ik niets extra te betalen omdat de borg verekend word met de borg voor de HD ontvanger.
ik denk dat ze er in uw geval van uit gaan dat u nieuwe klant bent of word...

terryslach
door terryslach - Oct 27, 2012 om 20:57
52 Antwoorden / 10 Vragen

nee geen nieuwe klant ook gebeld maar die activatie kosten moet ik betalen dus twee maal terwijl ik al geactiveerd ben daarom is dit afpersen en wanneer u dit niet hoeft te betalen meten ze helemaal met twee maten

mtuinsma
door mtuinsma - Oct 27, 2012 om 21:05
38 Antwoorden / 0 Vragen

zeg maar rustig met 2 HELE grote maten, want een familie lid wil het zelfde doen als ik, en die hoeft ook niet extra te betalen..
U kunt het beste nog eens met upc bellen, de kans is groot dat u een andere medewerker aan de lijn krijgt, en uw vraag nogmaals stelt zonder te vermelden dat u al eerder hier over gebeld heeft.
grote kans dat ook u mijn ervaring dan kunt delen

terryslach
door terryslach - Oct 27, 2012 om 21:20
52 Antwoorden / 10 Vragen

Blijkt hoe UPC werkt komen ze geld tekort dan betalen gewoon weer een aantal klanten oplichters Blijf niet bellen naar zo bedrijf wat zelf niet weet hoe en wat

mtuinsma
door mtuinsma - Oct 27, 2012 om 21:21
38 Antwoorden / 0 Vragen

dat kan ik me voorstellen, echter jouw telefoontje kost je niks,, toets of draai 1200 en je belt gratis

terryslach
door terryslach - Oct 27, 2012 om 21:23
52 Antwoorden / 10 Vragen

weet dat het niets koste maar de onduidelijkheid die UPC geeft is voor veel de druppel gewoon klote op zijn hollands gezegd

mtuinsma
door mtuinsma - Oct 27, 2012 om 22:00
38 Antwoorden / 0 Vragen

Let wel,,ik ben het volkomen met je eens....
ik heb het zelfde met tele2 gehad...echt DRAMA(niet hetzelfde probleem,,,maar wel dat ze je met onduidelijkheid en niks laten zitten).

terryslach
door terryslach - Oct 27, 2012 om 22:04
52 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=mtuinsma schreef op zaterdag 27 okt 2012, 22:00]Let wel,,ik ben het volkomen met je eens....
ik heb het zelfde met tele2 gehad...echt DRAMA(niet hetzelfde probleem,,,maar wel dat ze je met onduidelijkheid en niks laten zitten).

terryslach
door terryslach - Oct 27, 2012 om 22:06
52 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=mtuinsma schreef op zaterdag 27 okt 2012, 22:00]Let wel,,ik ben het volkomen met je eens....
ik heb het zelfde met tele2 gehad...echt DRAMA(niet hetzelfde probleem,,,maar wel dat ze je met onduidelijkheid en niks laten zitten).
dat bedoelen we ook bedrijven zo als UPC hebben de macht en misbruiken dit 100€ voor twee diensten snel verdiend moeten ze ook naar de beurs

dc
door dcz - Oct 27, 2012 om 22:22
439 Antwoorden / 1 Vragen

Stel je niet zo aan, je wilt een totaal nieuwe dienst waaravoor ze nieuw aparatuur verstrekken.
Dan is het vrij normaal dat je daar een bedrag voor betaalt.

En als ik jou zo inschat dan kan ik me goed voorstellen dat ze jou op een bepaalde manier behandelen, dat doe jij namelijk ook.

ikschat in dat je simpelweg de hele bedoeling niet snapt, andere mensen zouden je dan dom noemen.

En ja, ik ben upc klant en ik word gewoon heel vriendelijk behandeld en ervaar de service als uitstekend.

*veer in reet steekt*

terryslach
door terryslach - Oct 28, 2012 om 09:45
52 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=sweeterlake schreef op zondag 28 okt 2012, 02:30][quote=dcz schreef op zaterdag 27 okt 2012, 22:22]Stel je niet zo aan, je wilt een totaal nieuwe dienst waaravoor ze nieuw aparatuur verstrekken.
Dan is het vrij normaal dat je daar een bedrag voor betaalt.

En als ik jou zo inschat dan kan ik me goed voorstellen dat ze jou op een bepaalde manier behandelen, dat doe jij namelijk ook.

ikschat in dat je simpelweg de hele bedoeling niet snapt, andere mensen zouden je dan dom noemen.

En ja, ik ben upc klant en ik word gewoon heel vriendelijk behandeld en ervaar de service als uitstekend.

*veer in reet steekt*

Akkoord dat je een borg betaald, doch om een activatiekosten van € 49,00 te betalen als bestaande klant - er gaat ook een nieuw jaarcontract in - gaat mij te ver.
Andere kunnen me dom noemen wat je wilt denk dat je het zelf niet snapt er is er maar een die het wel snapt

sweeterlake
door sweeterlake - Oct 28, 2012 om 09:46
468 Antwoorden / 16 Vragen

[quote=dcz schreef op zaterdag 27 okt 2012, 22:22]Stel je niet zo aan, je wilt een totaal nieuwe dienst waaravoor ze nieuw aparatuur verstrekken.
Dan is het vrij normaal dat je daar een bedrag voor betaalt.

En als ik jou zo inschat dan kan ik me goed voorstellen dat ze jou op een bepaalde manier behandelen, dat doe jij namelijk ook.

ikschat in dat je simpelweg de hele bedoeling niet snapt, andere mensen zouden je dan dom noemen.

En ja, ik ben upc klant en ik word gewoon heel vriendelijk behandeld en ervaar de service als uitstekend.

*veer in reet steekt*

Akkoord dat je een borg betaald, doch om een activatiekosten van € 49,00 te betalen als bestaande klant - er gaat ook een nieuw jaarcontract in - gaat mij te ver.

terryslach
door terryslach - Oct 28, 2012 om 09:57
52 Antwoorden / 10 Vragen

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/horzizon-mediabox-van-upc/?vHash=c749c73j&cHash=a01a7e73ac18111ed79477b3c1c9a42b
juist en dat bedoelen we met afzetten 49€ voor bestaande klanten en het werkt nog niet eens wie is er nu dom

jo
door jorisw - Oct 28, 2012 om 10:00
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=terryslach schreef op zaterdag 27 okt 2012, 22:06][quote=mtuinsma schreef op zaterdag 27 okt 2012, 22:00]Let wel,,ik ben het volkomen met je eens....
ik heb het zelfde met tele2 gehad...echt DRAMA(niet hetzelfde probleem,,,maar wel dat ze je met onduidelijkheid en niks laten zitten).
dat bedoelen we ook bedrijven zo als UPC hebben de macht en misbruiken dit 100€ voor twee diensten snel verdiend moeten ze ook naar de beurs

Ze zijn allang naar de beurs. Eerst even je huiswerk doen voordat je onzin gaat uitkramen....

Cookies
door Cookies - Oct 28, 2012 om 10:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ben ook al jaren vaste klant bij AH, krijg nog steeds mijn boodschappen niet gratis! UPC is een commercieel bedrijf (net als andere bedrijven), daar moet geld verdient worden om te kunnen blijven bestaan.

Je bent niet verplicht Horizon t.v. te nemen, als je het geld er niet voor over hebt, neem je het niet. Probleem opgelost.

Cookies
door Cookies - Oct 28, 2012 om 10:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

........en het werkt nog niet eens wie is er nu dom........

Waarom wil je het dan als het niet werkt?

mtuinsma
door mtuinsma - Oct 28, 2012 om 10:36
38 Antwoorden / 0 Vragen

In mijn geval is HORIZON net zo duur/goedkoop als mijn bestaande abonnement, Ik heb straks enkel een apparaat minder, en kan overal tv kijken.etc

terryslach
door terryslach - Oct 28, 2012 om 11:01
52 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=jorisw schreef op zondag 28 okt 2012, 10:00][quote=terryslach schreef op zaterdag 27 okt 2012, 22:06][quote=mtuinsma schreef op zaterdag 27 okt 2012, 22:00]Let wel,,ik ben het volkomen met je eens....
ik heb het zelfde met tele2 gehad...echt DRAMA(niet hetzelfde probleem,,,maar wel dat ze je met onduidelijkheid en niks laten zitten).
dat bedoelen we ook bedrijven zo als UPC hebben de macht en misbruiken dit 100€ voor twee diensten snel verdiend moeten ze ook naar de beurs

Ze zijn allang naar de beurs. Eerst even je huiswerk doen voordat je onzin gaat uitkramen....nee is ziggo even je huiswerk doen ziggo is wat nders

terryslach
door terryslach - Oct 28, 2012 om 11:05
52 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zondag 28 okt 2012, 10:12]Ben ook al jaren vaste klant bij AH, krijg nog steeds mijn boodschappen niet gratis! UPC is een commercieel bedrijf (net als andere bedrijven), daar moet geld verdient worden om te kunnen blijven bestaan.

Je bent niet verplicht Horizon t.v. te nemen, als je het geld er niet voor over hebt, neem je het niet. Probleem opgelost.staat er ergens geschreven dat ik het geld er niet voor heb dacht het niet gaat er bij mij om dat bestaande klanten 2 keer activatie kosten moeten betalen een keer als nieuyw klant kan ik begrijpen maat 2 maal gaat me te ver

terryslach
door terryslach - Oct 28, 2012 om 11:07
52 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zondag 28 okt 2012, 10:12]Ben ook al jaren vaste klant bij AH, krijg nog steeds mijn boodschappen niet gratis! UPC is een commercieel bedrijf (net als andere bedrijven), daar moet geld verdient worden om te kunnen blijven bestaan.

Je bent niet verplicht Horizon t.v. te nemen, als je het geld er niet voor over hebt, neem je het niet. Probleem opgelost.
staat er ergens geschreven dat ik het geld er niet voor heb dacht het niet gaat er bij mij om dat bestaande klanten 2 keer activatie kosten moeten betalen een keer als nieuwe klant kan ik begrijpen maat 2 maal gaat me te ver

ro
door ron530 - Oct 28, 2012 om 11:13
4084 Antwoorden / 17 Vragen

De horizon aanbieding is ook voor bestaande klanten, om voor de aanbieding in aanmerking te komen moet je wel iets aan het pakket toevoegen. het meest slimme is om het HD pakket uit te breiden die is in de aanbieding 10 zenders maar er zijn er veel meer. Het blijft de vraag of horizon wel een toevoeging is voor de standaard kijker.

Cookies
door Cookies - Oct 28, 2012 om 11:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......staat er ergens geschreven dat ik het geld er niet voor heb.....

Nee, en dat schrijf ik ook niet; wel even goed lezen.

jo
door jorisw - Oct 29, 2012 om 21:33
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=terryslach schreef op zondag 28 okt 2012, 11:01][quote=jorisw schreef op zondag 28 okt 2012, 10:00]

Ze zijn allang naar de beurs. Eerst even je huiswerk doen voordat je onzin gaat uitkramen....nee is ziggo even je huiswerk doen ziggo is wat nders

Duh... UPC is eigendom van Liberty Global en dat bedrijf is al jaren beursgenoteerd aan de NASDAQ.....