re
door redhairinoz Feb 20, 2013 om 19:38
Computers & telefonie

Valsheid in geschrifte bij Hollands Nieuwe..!!

Ben net van een 2 jarig abonnement af bij HN..
In het begin niets aan de hand..
Maar vanaf het moment dat het mis ging, ik geen bereik meer had en het probeerde op te lossen met HN was hel.. Berichten worden niet goed gelezen.. Ze blijven dezelfde vraag stellen terwijl je daar al 100 x antwoord op heb gegeven.. Als je dat aangeeft zeggen ze van niets te weten.. En uiteindelijk zeggen ze dat het slechte bereik niet door hun komt.. Enige optie over het abonnement afkopen voor € 4,50 per maand..
Ik was er zo ziek van dat ik dat heb gedaan een half jaar voor mijn abonnement afliep..
Wat denk je... blijf ik reacties terug krijgen met antwoord: uw abonnement loopt pas Februari 2013 af , dus u kunt niet overstappen naar een andere provider.. Tig keer blijven herhalen dat ik het wil afkopen.. Niks geen reactie.. Gebeld en gevraagd waarom ik maar niet van ze af kom.. Nou dat is echt niet onze bedoeling zei ze en we gaan het regelen.. Ik heb het abonnement dus gewoon tot februari moeten betalen..
Dan komt het tweede.. Ik dacht dat als ik het abonnementsgeld terug haal zij wel serieus contact met mij op moeten nemen.. Maar wat blijkt .. Ze geven elke maand een eenmalige machtiging aan de bank zodat je het niet terug kan halen alleen maar een blokkade op kan zetten.. Maar ik geef niet elke maand mijn toestemming voor een eenmalige machtiging..

Valsheid in geschrifte,toch..?? .

Heb voor de laatste maand er een blokkade op kunnen laten zetten..

Nu bezig om een rechtzaak los te krijgen.. Laat ze die maandelijkse 1 malige machtiging maar eens uitleggen..!!! Terwijl ik ook al een zwart op witte brief heb waarin ik een half jaar geleden mijn contract op heb gezegd en af wilde kopen..

Sta ik sterk met mijn zaak..????

1633 2 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Feb 20, 2013 om 19:43
7840 Antwoorden / 95 Vragen

*** DUBBELPOST***
KLIK HIER

ob
door obscuur - Aug 26, 2014 om 18:32
4 Antwoorden / 1 Vragen

ik zit bijna in een zelfde soort schuitje ze zeggen dat ik een achterstallige betaling heb
en iemand anders weer niet
nu hebben ze me geroyeerd voor een zogenaamde achterstallige betaling van 28 euro