da
door davert Oct 29, 2010 om 18:59
Computers & telefonie

Vervelende bellers

BESTE MENSEN,BELLEN WORDEN DOOR TELEMARKEERDERS,OF MENSEN DOOR WIE JE NIET GEBELD WILT WORDEN IS,ERG VERVELEND,IK HEB GELUKKIG AL JAREN 2 SONY ERICSSONS,WAT T MOOISTE VAN DEZE TELEFOONS IS:IK HEB INGESPROKEN,HALLO DAVE,JE ZUSJE AAN DE TELEFOON OPNEMEN,OF PA EN MA AAN DE TELEFOON,OPNEMEN,EN ALS IEMAND ANDERS DAN BELT STAAT IE GEWOON OP,,STIL,,EN KAN JES'NACHTS LEKKER DOORSLAPEN ZONDER WAKKER GEBELD TE WORDEN,ALLEEN ALS JE FAMILIE BELT HOOR JE DAT,HEERLIJK!!!

611 5 Rapporteer

an
door anicu - Oct 29, 2010 om 19:19
110 Antwoorden / 0 Vragen

Kun je niet even gewoon typen, zonder al die hoofdletters? En maak even gewone zinnen zonder een komma na elke twee woorden.

tdehond
door tdehond - Oct 30, 2010 om 07:23
4744 Antwoorden / 9 Vragen

En wat als het ziekenhuis belt omdat familie onverwacht is opgenomen?

Aanmelden bij bel me niet register, gebruik maken van recht van verzet bij bedrijven waar u klant van bent is m.i. voldoende. Desnoods neemt u eerst een geheim nummer voordat u deze acties onderneemt.

mitzistuflinky
door mitzistuflinky - Oct 31, 2010 om 18:41
8 Antwoorden / 6 Vragen

natuurlijk krijgen we allemaal wel eens een telefoontje waarop we niet zitten te wachten, maar veruit de meeste wil ik toch wel opnemen en weten wie er belt omdat het van vrienden en familie komt, ik sta ingeschreven bij bel-me-niet en mocht er eentje door glippen zeg ik eenvoudig nee dank u geen interesse, dat is voldoende

da
door davert - Oct 31, 2010 om 20:10
19 Antwoorden / 7 Vragen

das wel waar mitz,dank voor de tip ik ga gelijk kijken bij dat,,bel me niet,,groetjes dave

marcel75
door marcel75 - Nov 1, 2010 om 10:17
5124 Antwoorden / 4 Vragen

En anders heb je toch nummerherkenning? Telemarketeers hebben altijd afgeschermde nummers en bellen echt niet midden in de nacht. En infofilter is inderdaad een uitkomst. Bedrijven waar je ooit iets afgenomen hebt, mogen je nog wel bellen. Maar zij moeten als jij aangeeft geen belangstelling te hebben ook jou de keuze geven om daar uit het bestand gehaald te worden.

En nog een tipje: wees spaarzaam met het geven van je telefoonnummer. De meeste ellende veroorzaak je zelf namelijk. Als je op een website een telefoonnummer moet opgeven, kun je ook bijvoorbeeld 06-12345678 doen. Vragen ze om een e-mailadres, dan werkt 1@2.com heel goed.