ad
door adjek Sep 17, 2004 om 20:05
Computers & telefonie

Verwijderen van Internet Optimizer

Als ik aan het surfen ben verschijnt er regelmatig een startpagina van Internet Optimizer gevolgd door advertenties van pornosites waar ik dan iets moet instaleren/downloaden. Ik heb XP en in het configuratiescherm software staat ook een programma Internet Optimizer maar is niet te verwijderen. Ik vind het zeer irritant 1,ik heb er niet om gevraagd 2, ik weet niet hoe ik er van af kom.Wie herkent dit en weet wel hoe je er van af komt?

554 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 19, 2004 om 15:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo adjek,

Ik heb het één en ander gevonden over deze hijacker.
Druk op Internet Optimizer Removal en zie de resultaten.

Het schijnt dat het anti-spywareprogramma SpySweeper dit goed kan verwijderen.

Groet en succes,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Nov 22, 2014 om 17:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik elk jaar terug kom in Val Thorens dan is het niet normaal hoeveel Nederlanders daar wel niet zijn! Ik heb dan niet het idee dat het minder wordt..