peetje123
door peetje123 Sep 16, 2010 om 23:55
Computers & telefonie

VODAFONE

BESTE MENSEN

ik ben voor 2 jr terug een abb. aangegaan bij vodafone voor 22,50 p/mnd waarvan t 1e jaar met 5 euro korting en t 2e jaar wat nu in sept. ingaat zonder die 5 euro korting.
echter had ik nog zo'n 45 euro beltegoed erop staan.
tot mijn schrik keek ik net naar mijn status en staat alles ineens op NUL en t starttarief op 22,50 .....

nu klopt die 22,50 wel omdat vanaf nu sept. het 2e jaar van mijn abb. ingaan.....

maar waar zijn mijn 45 euro beltegoed ???

wie heeft hier kennis van ??
en hoe te handelen ??
ik ben in alle staten natuurijk
ze jatten al teveel die providers....

hoop op jullie hulp

364 5 Rapporteer

birdies
door birdies - Sep 17, 2010 om 00:00
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Ik zou, om te beginnen, even goed je overeenkomst door lezen + Alg. Vw.

birdies
door birdies - Sep 17, 2010 om 00:11
6104 Antwoorden / 31 Vragen

P.S. En als je dat gedaan hebt en hierover niets hebt kunnen vinden, even de klantenservice bellen.

peetje123
door peetje123 - Sep 17, 2010 om 00:14
49 Antwoorden / 18 Vragen

ja ga ik meteen doen en ik hoop dat ze dan reageren
als ik hier en daar klachten lees en hoor wordt er nergens afdoende op gereageerd niet op mail (mijn eigen ervaring verschillende gestuurd niet hierover hoor maar NOOIT antw. terug) en met kl. service bellen wordt je ook van kastje naar muur gestuurd....maar goed ga eerst even zoeken.

bedankt vast
wordt vervolgd

peetje123
door peetje123 - Sep 17, 2010 om 00:57
49 Antwoorden / 18 Vragen

ok tot nu toe laatste update.....

zojuist (bijna 1 uur s nachts) logde ik nogmaals in en zag mn ouwe trouwe beltegoed tevoorschijn komen met mn verbruik tot 15 sept. 2010

uiteraard heb ik hiervan kopie gemaakt (naar eigen mail gekopieerd daar print screan t niet deed heb ik gekopieerd en opgeslagen in een mail naar mezelf)

dus ik wacht nog even met verdere actie ondernemen......

maar owee als t morgen (vrijdag 17 sept) weer anders is.......

alvast bedankt voor evt. nuttige reacties (geen beoordelingen b.v. wat ik al vaker heb meegemaakt hier bij vraag en antw)

ik hou u/jullie uiteraard op de hoogte

gr. petra

peetje123
door peetje123 - Sep 17, 2010 om 01:00
49 Antwoorden / 18 Vragen

oh ja birdies

er stond gewoon dus in contrakt 2 jr. contrakt met 22,50 actie waarvan 18 eu per mnd (1e jaar).....

verder niets in alg. voorwaarden

ik hou t (nogmaals) in de gaten

gelukkig heb ik abb. al opgezegd alleen zit ik er tot 6 sept. 2011 aan vast maar ja

bedankt he

gr. petra