da
door davert Sep 5, 2010 om 20:06
Computers & telefonie

Vodafone gaat zo doen?gewoon naar n ander

beste mensen ,ik zag gisteren bij kassa dat vofafone en kpn vanaf maandag hun klanten flink meer gaan laten betalen,omdat,telefoongesprekken niet meer per seconde, maar per minuut worden afgerond,een mooie gelegenheid voor de andere providers nieuwe klanten te werven,ik zit al erg lang tevree bij tele 2,en t mobile,stel dat zij dat ook zouden doen,geloof me maar,dan ben ik zo weg! al zou ik er al jaren zitten,dit is PURE DIEFSTAL VAN JE BELMINUTEN!!!en toen die tijd dat ik bij vodafone heb gezeten ,had ik altijd problemen,ben erg tevreden bij de providers waar ik nu zit groet dave

1396 13 Rapporteer

la
door lapto - Sep 5, 2010 om 20:18
53 Antwoorden / 5 Vragen

Ik ben al jaren trouwe klant bij vodafoon met zowel mobiel als vast+internet en het werkt altijd goed enz.
Ook ben ik altijd vol lof over het bedrijf want de klantenservice is goed en vriendelijk.

Ik heb pas mijn abbonement verlengt voor 2 jaar maar als ze dit niet terug draaien ben ik na de 2 jaar weg.
Dit bedrijf is zo hard achteruit aan het gaan en zijn dus als ik het allemaal goed gelezen heb gewoon bezig met oplichtings praktijken en stelen van klanten.

Ik heb inmiddels ook al een klacht naar hun klantenservice gedaan en hoop echt dat ze dit heel snel terug gaan draaien want het is zo zonden om een goed bedrijf te gaan veranderen naar een bedrijf die steelt van klanten..

Greetings Lapto

sonjaatje
door sonjaatje - Sep 5, 2010 om 20:30
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Geweldig, dat wordt dus bellen met een stopwatch!

stacey
door stacey - Sep 5, 2010 om 22:53
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=davert schreef op zondag 5 sep 2010, 20:06],ik zit al erg lang tevree bij tele 2,en t mobile,stel dat zij dat ook zouden doen,geloof me maar,dan ben ik zo weg!

--De binnenlandse gesprekken worden afgerond naar hele minuten-- Tele2

---Het zal misschien maar weinig mensen zijn opgevallen, maar het bellen met de mobiel is voor een aantal klanten van KPN, T-Mobile en Vodafone duurder geworden. Men rekent namelijk bij enkele abonnementen niet meer per seconde, maar per minuut.--Artikel maart 2010

eadehollander
door eadehollander - Sep 5, 2010 om 23:00
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=davert schreef op zondag 5 sep 2010, 20:06]beste mensen ,ik zag gisteren bij kassa dat vofafone en kpn vanaf maandag hun klanten flink meer gaan laten betalen,omdat,telefoongesprekken niet meer per seconde, maar per minuut worden afgerond [...] dit is PURE DIEFSTAL VAN JE BELMINUTEN!!!
Ja, het is schandalig. Om die reden heb ik een petitie gemaakt, want ik zie dit ook als diefstal.

pv
door pvandijk28 - Sep 6, 2010 om 08:18
2 Antwoorden / 0 Vragen

Maar als je je auto wilt parkeren betalen we toch ook altijd al te veel.
Of je nu van te voren een kaartje koopt of in een parkeer garage moet betalen, het is en blijft ook daar diefstal. Soms betaal je per half uur, soms per uur, maar in sommige garages houden zelfs een tijd van 48 minuten aan. KASSA doe daar ens wat aan!

bertv00
door bertv00 - Sep 6, 2010 om 08:28
6 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=eadehollander schreef op zondag 5 sep 2010, 23:00][quote=davert schreef op zondag 5 sep 2010, 20:06]beste mensen ,ik zag gisteren bij kassa dat vofafone en kpn vanaf maandag hun klanten flink meer gaan laten betalen,omdat,telefoongesprekken niet meer per seconde, maar per minuut worden afgerond [...] dit is PURE DIEFSTAL VAN JE BELMINUTEN!!!
Ja, het is schandalig. Om die reden heb ik een petitie gemaakt, want ik zie dit ook als diefstal.

De beste reactie is overstappen naar BEN.
Stel Vodafone gaat door de knieën na deze petitie, wil je er dan klant blijven?

si
door silver5 - Sep 17, 2010 om 15:52
39 Antwoorden / 17 Vragen

Overstappen naar een andere provider is niet altijd een optie, punt één (héél belangrijk) moet er wel dekking zijn in het gebied waar je woont/verblijft. Van T-Mobile is ondertussen duidelijk genoeg dat die dekking er niet is.

Maar wat ik rondduit onbeschoft vond is dat toen ik vodafone vroeg naar het bellen per minuut ipv per seconde, ze zeiden dat bij de supermarkt er toch ook afgerond werd met de euro's??? Jaaaa dat klopt maar dat geld voor 1 of 2 eurocent en kan ook naar beneden afgerond worden. Ik zie vodafone nog niet zomaar als u 25 seconden gebeld heeft naar beneden afronden ipv naar een minuut!!!

Met vriendelijke groet,

Silver5

peedee
door peedee - Sep 17, 2010 om 20:24
96 Antwoorden / 10 Vragen

Stap met al je vrienden en kennissen toch over naar ALDITALK. Bel je voor 4 cent per minuut met elkaar. De eerste minuut betaal je volledig (dus 4 cent) en daarna betaal je per seconde.

inekel1953
door inekel1953 - Sep 18, 2010 om 20:01
323 Antwoorden / 2 Vragen

Beste davert,

Zojuist in de uitzending van Kassa werd over dit onderwerp gesproken en er werd een advies gegeven.

Teken de petitie op de site van http://www.bel-belazerd.nl
De VVD wil deze praktijken een halt toeroepen, dus hoe meer mensen deze petitie ondertekenen des te groter is de kans dat er weer per seconde betaal moet worden.

M.vr.gr.,
Ineke L

da
door davert - Sep 18, 2010 om 20:32
19 Antwoorden / 7 Vragen

bedankt ineke dat ga ik gelijk doen,maar t is toch eigenlijk zo dat ze hun eigen graf graven?want wie wil er zo nog naar vodafone gaan?groet dave

si
door silver5 - Sep 19, 2010 om 15:09
39 Antwoorden / 17 Vragen

Ik ga ook zeker die petitie ondertekenen in de hoop dat ze terug komen op hun besluit.

spooky01
door spooky01 - Sep 19, 2010 om 15:20
418 Antwoorden / 56 Vragen
ma
door margriet155 - Sep 29, 2010 om 08:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

gewoon naar een ander???

kon dat maar!

voor een jaar geleden heb ik mijn mobiel verlengd (ik had 2 weken voordat mijn abonnement afgelopen was een nieuwe mobiel gevraagd, geen enkel probleem volgens vodafone). Vodafone heeft aan de telefoon niets gezegt over verlenging, ik heb geen brief gehad dat mijn abonnement extra lang verlengd werd.... toch is mijn abonnement met 2,5 jaar verlengd!!!

vele telefoontjes en brieven maken niets uit, je staat echt machteloos.

als iemand weet hoe ik van vodafone afkom hoor ik dat graag