jo
door josf May 12, 2011 om 08:08
Computers & telefonie

Vodafone steelt !

hallo
Ik had een abo van 35 euro met 70 euro tegoed bij vodafone. Nu is dit bedrag te hoog en besloot om het te verlagen, 27,50 was de maximale verlaging mogelijk volgens vodafone. Navraag leerde dat de 70 euro tegoed zou blijven bestaan. Na het omzetten blijkt dat de 70 euro ineens verdwenen is en nu zeggen ze dat het oude tegoed verdwijnt als je je abo aanpast.

Mijn conclusie is dat Vodafone gewoon oplichters zijn en mijn geld stelen en als egbruiker sta je machteloos. Ik heb nog nooit zo een slechte service ontvangen als van Vodafone.
Heb ook weer een klacht ingedient en dat het hier volgens mij om diefstal gaat en oplichting en leugens van Vodafone medewerkers. Wat kan ik nog meer doen?

657 3 Rapporteer

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - May 12, 2011 om 08:27
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste josf,

Zou je een e-mail willen sturen naar webcare.nl[at]vodafone.com? (vervang [at] door @). Vermeld hierin je mobiele nummer en je naam- en adresgegevens. Ik ga dan kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Rachelle
Vodafone Webcare Nederland

jo
door josf - May 12, 2011 om 10:30
19 Antwoorden / 5 Vragen

net een email gezonden, ben benieuwd. wel snelle reactie via het forum.

donna
door donna - May 20, 2011 om 10:20
207 Antwoorden / 43 Vragen

Vodafone reageert alleen op klachten die op een forum worden geplaatst. Als je op de site eindelijk gevonden hebt hoe je kunt reageren en je klacht via het formulier verstuurt komt er een melding dat ze niet reageren.

Vandaag staat op de kassa-site: Eurocommissaris Neelie Kroes (Digitale Agenda) gaat telecombedrijven dwingen de prijzen voor grensoverschrijdend dataverkeer met mobiele telefoons fors te verlagen.

Dat hebben ze met gesprekskosten ook gedaan, maar Vodafone heeft daar wat op gevonden. Met Vodafone Paspoort kun je in het buitenland prepaid gebeld worden voor 0,79 per gesprek. Wij waren in Londen, beiden een Vodafone prepaid toestel. Reisgenoot belde mij maar binnen enkele seconden na opnemen werd het gesprek verbroken. Kassa voor Vodafone, ik betaalde 0,79, de beller betaalde 0,79 + 0,30. Dit heeft zich twee maal herhaald. We hebben nog geen minuut gesproken, wel ieder 3 x 0,79 betaald en de beller ook nog 3 x 0,30. Zo verdien je met verlaagde tarieven toch nog meer dan vroeger.

Op die maatregel van mevrouw Kroes zullen ze ook wel wat vinden.