eenhoorn50
door eenhoorn50 Nov 16, 2012 om 15:31
Computers & telefonie

Vodafoon

Hallo, ik heb een abonnement bij vodafoon. Vanaf juni zag ik op mijn rekening dat er geld was afgeboekt doordat ik me voor een betaalde dienst zou hebben gemeld. in juli heb ik contact met vodafoon opgenomen dat ik daar niets van af wis en de dame bij vodafoon zei me dat ze alle betaaldiensten zou blokkeren als ik dat wou. daar ben ik mee akkoord gegaan. in augustus weer geld afgeboekt voor betaaldiensten, weer gebeld, In september weer een bedrag van 13 euro voor betaaldiensten afgeboekt, weer gebeld dat ik daar niet mee akkoord ging, nu net weer gebeld voor een bedrag van 4,50 voor betaaldiensten en weer gebeld. Vodafoon wil dit niet crediteren dus leg ik mijn vraag hier bij kassa neer, Ik weet niet meer wat ik hieraan doen kan. Ik heb ook net het bedrag van de vorige maand gestorneerd uit protest tegen deze kosten die ik dus zelf niet heb gemaakt.

1175 13 Rapporteer

sw
door swat1500 - Nov 16, 2012 om 20:35
3795 Antwoorden / 0 Vragen

Het storneren van betalingen uit protest brengt u alleen maar zwaarder in de problemen. U kunt thans een aanmaning verwachten met extra kosten en wellicht zelfs het afsluiten van uw abonnement. Het heractiveren gaat dan nog meer geld kosten naast het feit dat u ook nog steeds de abonnementskosten zal moeten betalen.
Als u aangemeld bent voor een betaaldienst zult u zich eerst moeten afmelden om verdere kosten te voorkomen.
Het blokkeren van die diensten kan, volgens mij, alleen als ze nog niet zijn aangegaan.

eenhoorn50
door eenhoorn50 - Nov 16, 2012 om 22:57
41 Antwoorden / 9 Vragen

Vodafoon heeft mij in juli verzekerd dat alle betaalde diensten waren geblokkeerd

tijger1
door tijger1 - Nov 16, 2012 om 23:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U zult zelf u per omgaande af moeten melden voor die betaalde diensten. VODAFONE beweert wel van alles te doen, maar ze doen niets.

Betaal het bedrag van de vorige maand maar meteen, het worden anders grote kosten voor u en binnen 14 dagen gaan ze afsluiten en dan bent u verder van huis.

VODAFONE heeft de macht en als klant ben je aan de heidenen overgeleverd. Maak wel een opstelling van de ten onrechte geïncasseerde bedragen en blijf dat aankaartten bij VODAFONE. Gaat lang duren en ik wens u veel geduld toe en succes.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Nov 18, 2012 om 07:32
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste eenhoorn50,

Wat vervelend dat er kosten in rekening worden gebracht voor een contentdienst. Graag wil ik het een en ander voor je nakijken. Stuur een mail naar webcare.nl@vodafone.com. Vermeld in de mail je 06-nummer, adres, klantnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.

Met vriendelijke groet,

Linda
Vodafone 24/7 Web crew

tijger1
door tijger1 - Nov 18, 2012 om 10:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ Linda VODAFONE web crew

Fijn dat u er weer bent, maar zou u niet eerst mijn probleempje oplossen, voordat u weer om nieuw werk vraagt? Ik wacht al meer dan drie maanden.

eenhoorn50
door eenhoorn50 - Nov 18, 2012 om 11:09
41 Antwoorden / 9 Vragen

Ik heb een mail gestuurd naar vodafoon webcare naar aanleiding van het commentaar van Linda van vodafoon webcare. eens kijken wat dat opleverd

tijger1
door tijger1 - Nov 18, 2012 om 11:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ Eenhoorn 50

Waarschijnlijk helemaal niets. Kijk maar eens op dit forum naar klachten over VODAFONE, van de laatste twee of drie maanden. Niets wordt er opgelost.

tijger1
door tijger1 - Nov 21, 2012 om 11:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En, probleem al opgelost? Het mijne nog niet. Ik hoor niets meer van ze.

eenhoorn50
door eenhoorn50 - Nov 21, 2012 om 11:29
41 Antwoorden / 9 Vragen

nee niets meer van ze gehoord, ze beloven van alles maar ze doen niets behalve geld graaien

eenhoorn50
door eenhoorn50 - Nov 23, 2012 om 16:41
41 Antwoorden / 9 Vragen

Nu na 30 mails beweren ze dat ik die contenddiensten via internet heb afgesloten terwijl mijn data verkeer continu op 0 staat omdat ik het internet op mijn gsm helemaal niet gebruik en de laatste mail was dat ik verder niet meer hoefde te mailen en maar contact moest opnemen met de collega van degene die mijn mails stuurt. Of dat ik helderziend ben en kan weten wie de collega van Kyra is.
Ik blijf van ze eisen dat ze de kosten voor de zg contenddiensten hebben berekend moeten crediteren. Het gaat nu een principe kwestie voor me worden. En ik blijf ze met mails bestoken tot ze er gek van worden.

eenhoorn50
door eenhoorn50 - Nov 23, 2012 om 16:43
41 Antwoorden / 9 Vragen

Lijkt me we leuk om een mailbomber te gaan gebruiken en die op oneindig in te stellen tot hun servers over de nek gaan

tijger1
door tijger1 - Nov 23, 2012 om 16:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb heugelijk nieuws te melden. Na105 dagen en zo'n 40 mails heeft Vodafone vandaag eindelijk mijn geld teruggestort.

Ik weet niet precies wat contentdiensten zijn. Lijkt me eerder sms dan data. Misschien heet de collega van Kyra wel Sadia, Linda, mevrouw Meijs of mevrouw Mannens. Deze dames hebben zich allemaal "ingespannen" om mijn "grote" probleem op te lossen.

Blijven mailen en bij andere topics over Vodafone uw klacht herhalen. Ik wens u veel geduld toe.

eenhoorn50
door eenhoorn50 - Nov 23, 2012 om 17:23
41 Antwoorden / 9 Vragen

Mooi zo dat het voor jou is opgelost
nu ik nog maar ik geef het niet op