wendyz
door wendyz Dec 20, 2016 om 04:53
Computers & telefonie

Waar kan ik een klacht indienen over GSM.nl als zij mij willen helpen?

Ik heb enkele maanden geleden een telefoonabonnement afgesloten met TV kado via GSM.nl. Heb hiervoor eenmalig 179 euro moeten bijbetalen. Aangezien ik geen nieuwe telefoon nodig had heb ik gevraagd of ik dit type abonnement ook kon nemen zonder een telefoontoestel (dit scheelde ook in de eenmalige bijbetaling). Bij uitzondering was dit wel mogelijk.

Via Vodafone krijg ik te horen dat ik te veel betaal voor mijn abonnement zonder telefoon (24 euro per maand voor een telefoontoestel die ik niet heb).  Ik heb GSM.nl gevraagd of dit rechtgetrokken kan worden door abonnementskosten te verlagen of een telefoon aan te bieden (desnoods tegen bijbetaling), omdat ik nu 60 euro per maand betaal voor een telefoonabonnement + telefoon met televisie KADO.

Nu beweert GSM.nl dat ik voor de televisie 24 euro per maand betaal, terwijl de TV KADO is. Het telefoontoestel dat ik niet heb, daar wordt de 24 van de 60 euro per maand voor betaald en de tv was KADO met de bijbetaling uiteraard.  Mijn klachten worden ook nog eens onderschept door 1 specifieke medewerker.

Dit bedrijf is waarschijnlijk bewust nergens aangesloten (geschillencommissie, kifid of wat dan ook). Hierdoor kan ik geen klacht indienen bij een hogere partij. GSM.nl staat bekend om deze dubieuze manier van zaken doen of noem het maar rustig de boel belazeren.

In het ergste geval wil ik mijn contract laten ontbinden, gaat de mooie televisie terug, want ik ben niet overeenkomen met hen dat ik 24 euro per maand zou betalen voor een telefoontoestel die ik niet heb. Tot overmaat van ramp willen zij deze achteraf alsnog niet eens leveren, zelfs tegen de bijbetaling van 50 euro extra (abonnement met telefoontoestel en tv cadeau zou eenmalige bijbetaling telefoon + tv 239 o.i.d. zijn).

Waar kan ik terecht om mijn gelijk te krijgen?

9593 18 Rapporteer

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 20, 2016 om 06:22
7210 Antwoorden / 3 Vragen
wendyz
door wendyz Dec 20, 2016 om 06:33
4 Antwoorden / 1 Vragen

Goh, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb...*zucht...

zie citaat:

''Mijn klachten worden ook nog eens onderschept door 1 specifieke medewerker. "

sjjoppy
door sjjoppy Dec 20, 2016 om 06:55
7210 Antwoorden / 3 Vragen

wendyz
door wendyz - Dec 20, 2016 om 06:31
4 Antwoorden / 1 Vragen

plusje was niet de bedoeling, krijg het zo 1,2 3 ook niet weg...

(plusje sarcastisch bedoeld dan maar)

sjjoppy
door sjjoppy Dec 20, 2016 om 07:06
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Au, dat is hard aangekomen.

gerbera
door gerbera - Dec 20, 2016 om 06:41
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Nu kunt u wel zuchten maar u heeft u gewoon blind gestaard op het woordje "gratis"
Het enige wat gratis is, is het daglicht al dan niet met een zonnetje.
ze gebruiken een keurmerk mogelijk kunt u daar terecht;  edit; link verwijderd i.v.m. kort lontje.
GSM.nl staat bekend om deze dubieuze manier van zaken doen of noem het maar rustig de boel belazeren.
Waarom dan toch met die club in zee gegaan als u dat bekend is?
lees ook even hier; http://www.klacht.nl/gsm-nl/

wendyz
door wendyz Dec 20, 2016 om 06:48
4 Antwoorden / 1 Vragen

Hebben we weer zo een betwetertje..

Nou speciaal voor u dan:

Na zelf te zijn belazerd dan wel info ervaringen anderen opgezocht te hebben.. blabla..blabla of... moet ik het helemaal uitkauwen?
Als u niks zinnigs te melden heb, rapporteer dan a.u.b. niks

Wellicht even langs Specsavers gaan?

Heb nergens het woord ''gratis'' vermeld, ''televisie cadeau met eenmalige bijbetaling''

honderden malen zucht

gerbera
door gerbera Dec 20, 2016 om 07:01
7372 Antwoorden / 14 Vragen

ga nog ff lekker naar bed, waarschijnlijk nog niet uitgeslapen.

wendyz
door wendyz Dec 20, 2016 om 07:12
4 Antwoorden / 1 Vragen

ga jij eens even een leven zoeken dan alleen maar achter de pc zitten mierenn........n

man, man, man.. wat een hoeveelheid aan onzin commentaar ..

Stel een normale vraag, verwacht een normaal antwoord, indien niet mogelijk, aub snuit dicht! echt niks beters te doen dan onnozele opmerkingen maken de hele dag door... how sad!

gerbera
door gerbera Dec 20, 2016 om 07:21
7372 Antwoorden / 14 Vragen

In plaats van te mekkeren had u allang kunnen lezen waar u uw klacht kwijt kon. Heb de link verwijderd want personen die zo reageren wens ik niet te helpen. Prettige dag verder.

wendyz
door wendyz Dec 20, 2016 om 07:39
4 Antwoorden / 1 Vragen

bedoelt ge Qshops? het bedrijf maandelijks dat door gsm.nl wordt betaald?

lekker slimmmm

gerbera
door gerbera Dec 20, 2016 om 10:51
7372 Antwoorden / 14 Vragen

nee bijdehandje, er stond inmiddels een andere link waar je echt terecht kon. maar ja je had het veel te druk met je frustraties af te reageren.

wendyz
door wendyz Dec 21, 2016 om 05:13
4 Antwoorden / 1 Vragen

Dooos!!

stuur je mij echt naar mijn eigen klacht door op gsm.nl... zucht

reflecs
door reflecs Dec 21, 2016 om 11:50
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Aw, na een dag pas ontdekt? En dan ook nog zo "slim" zijn om het te bevestigen? Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voor het kwartje valt.

marita5
door marita5 - Dec 20, 2016 om 08:17
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Edit .

wendyz
door wendyz Dec 20, 2016 om 08:27
4 Antwoorden / 1 Vragen

Not again!

nogmaals ze hebben zichzelf zo goed ingedekt, nergens aangesloten, consuwijzer verwijst door naar geschillencommissie (geschillencommissie
hebben ze geen contract mee, nergens mee, vandaar mijn vraag hier, maar zo te zien kan ik de boel beter stil leggen)

wendyz
door wendyz Dec 20, 2016 om 08:47
4 Antwoorden / 1 Vragen

Snik en zucht... ik zal mijn gedachten maaar niet uitspreken.. maar sjonge jonge zeg.. wat een slimme menSen zo vroeg op de ochtend..pff

marita5
door marita5 - Dec 20, 2016 om 08:40
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Reactie verwijderd ,

Maar zo te zien kan ik de boel beter stil leggen

Doe dat , zijn wij van brutaliteit verlost , niemand zal u tegen houden .

Ik zou zeggen blijf in uw eigen sop gaar koken , onder slimme mensen valt u duidelijk niet , ik heb meer fatsoen in èèn vinger als wat u nog niet in uw hele lijf heeft , veel succes met uw shit .

DOOR WENDYZ 20 DEC. 2016 OM 08:47
ANTWOORDEN / VRAGEN

Snik en zucht... ik zal mijn gedachten maaar niet uitspreken.. maar sjonge jonge zeg.. wat een slimme menSen zo vroeg op de ochtend..pff

tijger1
door tijger1 - Dec 20, 2016 om 10:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uw gelijk krijgen na enkele maanden? Dus geen tv cadeau, geen telefoon cadeau, en goud geld voor een abonnement. Lekker slim. GSM is superblij met u.

gerbera
door gerbera - Dec 20, 2016 om 10:55
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Beste Forumleden, ik adviseer de moeite niet meer te nemen om op dit topic te reageren. Bijdehandje wil hier alleen maar haar frustraties afreageren.

wendyz
door wendyz - Dec 20, 2016 om 11:00
4 Antwoorden / 1 Vragen

Wat een stel hersenloze gasten bij elkaar.. heb het enkel over tv kado (met eenmalige bijbetaling..dus heb ervoor betaald) bij een normal telefoonabonnement met telefoon van 60 euró per maand.

Lezen..aub voor betweterigheid

60 euró per maand waarvan 24 euro per.maand voor een telefoontoestel is.. een toestel die ik.niet heb..

Welke .... heeft het over cadeautjes en shit.. enkele maanden ja.. omdat Vodafone mij erop wijst

wendyz
door wendyz - Dec 20, 2016 om 11:02
4 Antwoorden / 1 Vragen

Hebben we Gerbera weer.. hele dag achter de pc.. geen leven

marita5
door marita5 - Dec 20, 2016 om 11:15
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Wat een stel hersenloze gasten bij elkaar .

Over hersenloos gesproken , steek hand in eigen boezem .
Als u hersens en manieren had , sprak u anders , u bent voor mij niet de moeite waard .
Waarschijnlijk wel voeding gehad maar geen opvoeding , gewoon een leeg omhulsel .

Cookies
door Cookies - Dec 20, 2016 om 11:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Waarom wil je een klacht indienen als GSM je wil helpen?

Waar kan ik een klacht indienen over GSM.nl als zij mij willen helpen?

marita5
door marita5 Dec 20, 2016 om 11:28
11534 Antwoorden / 15 Vragen

+ 10 ,  dit is het bewijs , over hersenloos gesproken

wendyz
door wendyz Dec 20, 2016 om 11:30
4 Antwoorden / 1 Vragen

Kan dit niet meer aanpassen.. het woord "niet" moet er tussen staan..uiteraard..

wendyz
door wendyz Dec 20, 2016 om 11:31
4 Antwoorden / 1 Vragen

Hersenloos : als er geen onderscheid kan worden gemaakt tussen een woord vergeten.. of gewoon puur onzin uitkramen op een forum...ivm gebrek aan sociale activiteiten /leven? Zielig hoopje mens.. Zitten zeker dikke vette lelijke wijven achter de pc

brainless
door brainless Dec 20, 2016 om 20:36
324 Antwoorden / 0 Vragen

U riep mij?

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 20, 2016 om 11:36
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Tv KADO?
KADO. Kan Alsnog Dokken, Ongelooflijk.
KADO bestaat niet!

tijger1
door tijger1 - Dec 20, 2016 om 11:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik betaal nooit voor wat ik CADEAU krijg.

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Dec 20, 2016 om 11:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ach, dit is net zo iets als in het verleden bij Oxxio een 'gratis' tablet, maar wel bij een 3-jarig contract veel hogere energieprijzen betalen, dan zonder tablet, waardoor je aan het einde van die 3 jaar de tablet gewoon zelf betaald hebt. Of bij het AD een 'gratis' tablet, maar wel een 2-jarig abonnement met hogere prijzen.

Ondanks dat het taalgebruik van Wendy zwaar te wensen over laat, heeft zij wel gelijk dat ze besodemieterd wordt.

Wat ik vreemd vind, is dat de kreet 'met gratis mobiel' is aangepakt en niet meer gebruikt mag worden, maar bedrijven mogen blijkbaar wel ongestraft door gaan met dergelijke overeenkomstige fratsen.

wendyz
door wendyz Dec 21, 2016 om 05:01
4 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is ook wel zo.. 60 eu per maand en dat x 24 maanden (onbeperkt bellen/sms en 12G per maand), maar geef mij dan op zijn minst een telefoontoestel erbij, vind ik dan. . (het is wel een super mooie tv 55inch philips ambilight t w v 900 volgens hen, maar mediamarkt heeft de tv voor 750)

Cookies
door Cookies Dec 21, 2016 om 10:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik heb even gekeken: een sim-only met 12G + onbeperkt bellen/sms kost bij Vodafone 36,- euro. Je betaalt dus 24 x 24 = 576,- euro voor de t.v. Gezien de MM prijs van 750,- euro, betaal je 180,- euro minder voor de televisie (hoewel de prijs van de t.v. over een tijdje ook lager ligt bij MM). Het komt er dus op neer dat je eigenlijk (net als bij die andere door mij genoemde z.g. gratis artikelen) je een t.v. op afbetaling hebt gekocht.

reflecs
door reflecs Dec 21, 2016 om 11:37
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ts heeft 179,- bijbetaald :), maar bij MM zijn de 55 inch tv's nu 799,- ? Ze heeft op afbetaling heeft gekocht en hoeft niet eens rente te betalen. Waar vind je dat nog? :P

tijger1
door tijger1 - Dec 20, 2016 om 12:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar nog raarder is dat je maandelijks betaalt en dat dan Vodafone contact op zou nemen dat je betaalt voor iets dat je niet "gekregen" hebt.

wendyz
door wendyz Dec 20, 2016 om 18:14
4 Antwoorden / 1 Vragen

Onzin en speculaties tijgertje whatever je nickname ook is.

Ik belde Vodafone omdat ik de hoge incasso niet.kon plaatsen..zodoende kwam.het aan het licht..pff...hersenen krakennn

tijger1
door tijger1 Dec 20, 2016 om 18:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Fijn, lekker doorgaan met betalen.

Topantwoord

Ni
door Nientje1980 - Dec 20, 2016 om 14:09
46 Antwoorden / Vragen

Die gsm.nl heeft goede revieuws bij diverse revieuw sites, maar als je een beetje verder kijkt dan stikt het al jaren van de klachten over deze site. Heb gezien dat u ook zelf al een klacht online hebt ingediend in de hoop dat ze de klacht wel gaan oplossen, maar als u hier ook even verder klikt kunt u zien dat geen enkele klacht aan hun adres in behandeling word genomen.
Denk dat uw enige mogelijkheid is om met een rechtsbijstand verzekering of juridisch loket contact opneemt om te kijke of deze nog tips voor u heeft, want gsm.nl zal uit zichzelf niks ondernemen.

gerbera
door gerbera Dec 20, 2016 om 21:51
7372 Antwoorden / 14 Vragen

De link naar het jur. loket had ik ook gegeven maar direct verwijderd gelet op de reacties van de Ts

wendyz
door wendyz Dec 21, 2016 om 04:53
4 Antwoorden / 1 Vragen

/Nijntje 1980, petje af! een normaal bericht, finally!!
[zal idd via een rechter o.i.d. moeten op deze wijze]

Gerbera,

ik ben natuurlijk zo handelingsonbekwaam dat ik geen site of telefoonnummer kan vinden van het jur.loket...?

een tip voor jou:

ipv zogenaamd ''helpen van anderen met vragen'' door zo betweterig en bijdehant te doenn --> ga aub jezelf eerst aan ;''een leven buiten tros radar om en/of alleen maar achter je pc zitten'' helpen.. Neem je kansloze Marita5 en Tijger1 ook meteen mee.. jullie zijn een goeie match zo te zien... :-) of botst het juist omdat jullie zo irritant hetzelfde zijn en niks beters te doen hebben da n alleen maar kansloos achter de pc / in een forum..of zelfs meerdere fora (?) te leven... :-(

ne
door neodutchio - Dec 21, 2016 om 08:30
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Over welk recht heeft u het? U gaat af op een aanbieding van een telefoonabonnement met toestel en 'gratis' tv. U probeert het pakket los te trekken omdat u geen nieuw toestel wilt. Dit is onderdeel van het pakket. Vodafone wordt ineens partij in deze die u verteld dat u teveel zou betalen? Die hebben u spontaan gebeld? Vervolgens wordt de verwarring van wat u nu heeft, zou moeten krijgen, niet wilt, dan toch weer wel, alleen maar groter en wilt u ontbinden.
U krijgt een tv kado twv 900 euro, die bij de MM 750 euro kost, dus inkoop nog een flink stuk minder. Voor dit kado betaald u 179 euro plus maandelijks nog een smak geld.
Het bedrijf staat bekend om zijn slechte reputatie zegt u,men toch daar gaan bestellen. Gevalletje 'ik denk een leuke deal te maken wat eigenlijk niet kan, maar ik ga wel in een slachtofferrol zitten'
Wie heeft u uitgelegd dat u geld zou betalen voor een toestel, dat geeft u niet aan. Het verhaal is ontzettend warrig, geeft enkel meer vragen. Daarnaast is uw manier van reageren verre van fatsoenlijk.