pa
door papaya Jan 22, 2007 om 01:49
Computers & telefonie

Wat is dit nu?

wie kan mij dit verklaren?

sinds 3 dagen komt op mijn p.c. de mails niet meer in outlook expres onder postingang binnen,maar in delete, hoe is dit nu mogelijk?elke keer moet ik nu dus de delete openen en daar vind ik dan mijn mails,heb nu diverse mensen gevraagd uit de buurt,maar niemand kan zich dit verklaren, weet iemand wat ik doen moet om het weer in de postingang normaal te krijgen.

394 2 Rapporteer

nowhere
door nowhere - Jan 22, 2007 om 03:30
127 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien is er een regel ingesteld die al deze berichting automatisch naar de prullenbak verplaatst. Bij mijn Engelse versie is deze instelling te vinden onder 'Tools', 'Message Rules', en vervolgens 'Mail..'. Daar is een lijst te vinden met ingestelde regels, klik er eentje aan en onderin het scherm zal een omschrijving getoond worden. Als er geen bestaande regels zijn krijgt u direct een scherm om een nieuwe aan te maken, klik in dat geval op annuleren om terug te keren. Mocht ook dat het niet zijn, dan is het misschien een door u of andere gebruiker geinstalleerde spam filter die wat scherp staat.

Nog een kleine tip, de meeste mensen beginnen zinnen met een hoofletter en zetten na leestekens een spatie. Het is in uw geval verder prima leesbaar, maar het staat een beetje dom :)

ge
door genglazoe - Feb 12, 2007 om 20:23
19 Antwoorden / 4 Vragen

Kan het niet zijn dat je een  antivirus/firewall software hebt geïnstalleerd en die zo hebt ingesteld dat die alle binnenkomende berichten als "spam" d.w.z. als "ongewenst" aanmerkt en dus gelijk doorstuurt naar delete/verwijderen? Ik heb nl. een dergelijke software op mijn PC die, door MIJ aangegeven berichten als zijnde SPAM, direct bij binnenkomst naar de verwijderde berichten stuurt!

Je kunt ook onder configuratie kijken of je windows firewall wel oke is?  Ik ben ook maar een leek maar je weet maar nooit he. Suc6