doetinchem
door doetinchem Oct 20, 2012 om 12:53
Computers & telefonie

Webpagina hestellen

de laatste tijd komt het veelvuldig voor dat een website vast zit, na een tijdje verschijnt dan de melding "webpagina herstellen". Wat kan er aan de hand zijn?

8582 6 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Oct 20, 2012 om 13:01
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja dat is bij mij ook het geval. Maar het gebeurd niet vaak sommige tijd niets en ineens weer wel maar dan maar 1 x per geval.

doetinchem
door doetinchem - Oct 20, 2012 om 20:05
114 Antwoorden / 137 Vragen

Hallo freya en edrick3,

Het probleem deed zich bij meerdere websites voor.

In IE heb ik in het tabblad geavanceerd van internet opties op opnieuw instellen geklikt.Daarna kwam de mededeling IE versie 9.0 installeren of updaten dat weet ik niet meer. Het is in ieder geval gebeurd. Tot nu toe ging het met de websites die ik bekeken heb goed.
Wat gebeurd er als je persoonlijke instellingen verwijderen ook aanvinkt?

m.vr.gr. doetinchem

freya
door freya - Oct 20, 2012 om 20:15
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=doetinchem schreef op zaterdag 20 okt 2012, 20:05]....
Wat gebeurd er als je persoonlijke instellingen verwijderen ook aanvinkt?

m.vr.gr. doetinchem
Dat staat volgens mij onder die optie vermeld......
(in IE8 in ieder geval wel)

Freya

edrick3
door edrick3 - Oct 20, 2012 om 20:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@doetinchem,

En nou maar hopen dat de klacht niet meer optreedt.
Bedankt voor het terugmelden.

.....Wat gebeurt er als je persoonlijke instellingen verwijderen ook aanvinkt?.....
Zoals de naam al zegt ... dan verwijder je ook je (eventueel) ingestelde persoonlijke inztellingen, zoals bv. je ingestelde startpagina en invoegtoepassingen.
Die moet je dan eventueel weer opnieuw instellen.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Oct 21, 2012 om 13:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo doetinchem,

Zoals freya ook al aangegeven heeft: ik zou de instellingen van IE (?) eens resetten:

Om terug te gaan naar de standaard instellingen voer de volgende stappen uit.

1. In Internet Explorer ga naar Extra, Internet Opties
2. Klik op het tabblad Geavanceerd
3. Klik op Opnieuw instellen
4. Er verschijnt een mededelingsvenster die de impact weergeeft van de reset.
5. Eventueel kan ook de Persoonlijke instellingen verwijderen aangevinkt worden
6. Start Internet Explorer opnieuw

Suc6

freya
door freya - Oct 21, 2012 om 13:44
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo doetinchem:

Lastig om zo te beoordelen....
Komt dit probleem steeds bij dezelfde website voor? En gebruik je IE of Firefox (of iets anders)?

Om te beginnen zou je via de instellingen van je browser de 'standaard instellingen' eens kunnen herstellen. Verwijder via die instellingen ook eens alle tijdelijke internetbestanden en cookies.

m.vr.gr. Freya