da
door davert Oct 23, 2010 om 21:23
Computers & telefonie

Weg bij vodafone

beste mensen net bij kassa gezien dat vodafone weigert naar de studio te komen,over het bellen per seconde,waarom gaan we niet gewoon met zijn allenover naar bv,t mobile of ben?

813 18 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 24, 2010 om 10:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik stel voor om een soort van "belstaking" te houden. Alleen nogmaar de echt belangrijke telefoontjes voeren

ve
door verwijderd - Oct 24, 2010 om 10:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

davert schreef op zaterdag 23 okt 2010, 21:23: beste mensen net bij kassa gezien dat vodafone weigert naar de studio te komen,over het bellen per seconde,waarom gaan we niet gewoon met zijn allenover naar bv,t mobile of ben?

Hoewel ik het echt niet eens ben met het standpunt van vodafoon en dat als mijn pas verlengde abb. afloop ik wel zal gaan kijken nar een andere provider heb ik in het verleden een aantal andere providers gehad die totaal niet gaven wat ik wel belangrijk vind.

Een goede stabiele telefoonverbinding....

Sinds enkele jaren zit ik bij vodafoon en dat is zowel mobiel als thuis over de vaste lijn en wat ze willen doen is echt een dievenbende dat per minuut MAAR het is wel een goede en stabiele provider

Greetings Lapto

ve
door verwijderd - Oct 24, 2010 om 19:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn voor mij maar 2 providers met een echte landelijke dekking KPN en Vodafone. Het overstappen naar T-Mobile of Telfort is een overstap naar een niet landelijke dekking. Lijkt me dus een slecht voorstel.

Ik zou een bel-niet-dag propageren net als een 'dag niet bankieren'.
Het punt is dat we feitelijk niet meer zonder kunnen..... De vraag is of we wel een aktie kunnen bedenken die ze voelen.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2010 om 01:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het overstappen naar T-Mobile lijkt mij idd gen goed idee. Ik heb het mogen beleven dat mijn abonnement op 27 september is ontbonden wegen een slecht tot niet werkend netwerk. Voordeel is wel dat je niet per minuut hoeft af te rekenen. Je kunt met hun netwerk niet bellen,sms,en en intenet gebruiken. Maar lijkt mij niet geheel de bedoeling van dit topic.

Een provider pakken waar het zeer doet is bijna onmogelijk. Immers kunnen we zoals aangegeven niet meer zonder onze mobiel. Wel kunnen we zonder de fratsen die aanbieders soms veroorzaken. Door hier masaal op te reageren kunnen we iets bewerkstelligen. Maar helaas slikken sommige of eigenlijk te veel mensen liever dan een paar minuten tijd steken in het onrecht wat ons wordt aangedaan door de in dit geval providers.

Een goed voorbeeld is het slecht werkende netwerk van T-Mobile. Er zijn maar een honderd tal klagers die zich hebben aangemeld. Dit terwijl het een veelvoudig aantal betalende mensen last hebben van dit probleem.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2010 om 10:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ben lijkt nog een goed alternatief te zijn omdat deze altijd per seconden rekent.

Vodafone nam niet eens de moeite om mij een bevestiging te sturen na mijn opzegging. Gewoon op een dag geen telefonie en mijn-vodafone was geblokkeerd.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2010 om 11:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik sta ook met mijn rug tegen de muur.
In Juli loopt mijn abo af bij Vodafone, maar net wat hier al gezegd is, het is een hele goede verbinding.
Het ziet er dus naar uit dat ik na Juli 2011 ook de pineut ben en per minuut moet gaan betalen.

Een andere optie voor mij is om prepaid te gaan (kan dat ook bij Ben), ik bel toch nooit. Ik denk er nog over.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2010 om 17:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

het is gewoon heel erg jammer dat een bedrijf als vodafoon dit soort dingen ineens doet.

Vroeger was dit bedrijf veel meer gericht naar de klanten maar ik weet niet wat er daar ineens verandert is maar 1 ding is zeker dat ze zich nu meer richten op winst dan op de klanten.

Ik snap heus wel dat een bedrijf winst moet maken maar dit is winst afkomstig van diefstal

Greetings Lapto

ve
door verwijderd - Oct 25, 2010 om 17:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is inderdaad gewoon ordinaire diefstal.
En dan dat commentaar van die flip van KPN; als we het niet bij de belminuten kunnen jatten, jatten we het wel ergens anders!!

ve
door verwijderd - Oct 25, 2010 om 18:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

ach ja sonja,over die,,flip van kpn heb je wel gelijk,maar ik heb wel zoiets van,,hij komt tenminste nog naar de kassa studio,vodafone lijkt daar te arrogant voor,ik zit nu zelf bij tele 2,en t gaat prima met de ontvangst en service daar,

ve
door verwijderd - Oct 25, 2010 om 20:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Yep Vodafone zijn gewoon een stel lafaards.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2010 om 21:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste davert:

Overstappen naar t-mobiels sowieso geen goede keus want daar wordt je schofterig behandeld en Ben is van t-mobiel dus zelfde laken een pak. De medewerkers van t-mobiel zijn heel goed in het verzinnen van smoesjes, vooral de niet uit NL afkomstige "medewerkers" onder het motto: "Wiens brood men eet diens taal men spreekt" anders kost het ze hun baantje.
EN PAS BIJ T-MOBIEL VOORAL HEEL GOED OP DAT JE NIET INGAAT OP DIE ZOGENAAMDE SMS AANBIEDINGEN OM BIJVOORBEELD EEN KLEUREN TV TE WINNEN!

ve
door verwijderd - Oct 26, 2010 om 01:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Pas als jezelf overkomt begrijp hoe in en in triest het is gesteld met service van massabedrijven zonder uitzondering. Overstappen is zinloos .Pas als je Vip en heel schadelijk kunt zijn en van t Hek heet is alles wat onnavolgbaar fout is gegaan ineens opgelost. Echter een gewone niet bekende burger kan ook zijn/haar gelijk halen door rechtshulp in te schakelen en je niet te laten afbluffen. Ik was aangewezen op een rechtswinkel. 2 brieven en 2 weken later was ik ineens geen wanbetaler meer omdat ik uit frustratie een incasso terug heb laten boeken want ik moest betalen voor iets wat ik niet heb afgesloten. Echt binnen 2 weken was alles voormekaar wat in 1,5 jaar wachten met tal van beloftes met betaaltelefoon .Aangetekende brieven, klagen bij alle daarvoor geeigende instanties. Niets helpt. Pas als een advocaat namens je gaat schreeuwen dan ineens is gaan er bij de tegenpartij geheime kamers open alsof het afgesproken beleid is. Ziggo/KPN/Essent enzovoort enzovoort ze doen allemaal exact hetzelfde.Laat de oorlog eindelijk eens beginnen.

ve
door verwijderd - Oct 26, 2010 om 10:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

jemig ik wist hier niet eens wat van! ik heb net afgelopen juli mijn abo verlengd met 2 jaar..dus ook ik ben de pineut...
nu ik dit hoor zou ik liever overstappen..mogen ze zomaar veranderingen aanbrengen?

ve
door verwijderd - Oct 26, 2010 om 14:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat geniet ik weer, mijn hele dag is goed. Wat zeg ik, de hele week!
200 tot 300.000 Euro goodwill schade aan t-mobiel door Joep van 't Hek.

ve
door verwijderd - Oct 26, 2010 om 20:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

ach ja beste mensen,ik stel me welles voor dat er heeeeeel veel klanten van vodafone naar andere providers,zouden gaan,dat ze ,zeg maar,,hun eigen graf hebben gegraven door ,dat bellen per seconde in te voeren,en er ongelofelijke spijt van gaan krijgen,en dan zo LAF zijn niet eens naar de kassa studio te durven komen,WALGELIJK!

ve
door verwijderd - Oct 26, 2010 om 21:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

@chantieme87

Je moet even zoeken op deze site wanneer het precies is ingegaan (ik weet het niet meer) want je hebt kans dat het voor jou niet geldt omdat je voor die datum je abo al hebt verlengd.

ve
door verwijderd - Dec 13, 2010 om 22:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

de probelmen bij vodafone is dat ze een klote service hebben en dat ze geen telefoons kunnen maken en dan fax je een brief en dan laten ze je met een kapoten telefoon een maand zitten en dan krijg je over een maand een reactie van je brief die je heb gefaxt en dan moet je nog hopen dat je kostenloos van ze af ben en als je belt hoe ver ze zijn met je brief zijn dan kunnen ze daar geen antwoord op geven want weet je wel hoeveel brieven we binnen krijgen en hoe druk we het hebben met al die klachten en dan vinden ze het vreemd dat je iederen dag bij hun aan de telefoon hangt voor antwoord
lang leven k.u.t vodafone
groetjes melleman

ve
door verwijderd - Dec 14, 2010 om 08:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aan Davert:

Ben = t-mobile!
Naar t-mobile moet je nooit gaan, dat is helemaal een fijn stelletje. Ze krijgen de ene na de andere boete opgelegd. Ik kan een boek schrijven over hun streken en ze spelen volgens mij ook onder nog onder één hoedje met de (aardappel)Geschillencommissie.
Dus dat nooit doen!
Over Telfort hoor ik eigenlijk nooit iets hoewel dat KPN is en die zijn ook niet zo fris.