li
door listig Sep 1, 2005 om 21:16
Computers & telefonie

Wie heeft er ook problemen met LIS BV

Vanaag, 1 september, kreeg ik van NOS deurwaarders in Groningen een dagvaarding voor 21 september a.s. betreffende LIS BV.

In 2004 ben ik ingegaan op een proefperiode van 10 dagen. Ik heb besloten om niet verder te gaan en heb mij keurig binnen 10 dagen via de website een e-mail gestuurd. Er stond toen namelijk nog geen postadres op de website. Van de e-mail heb ik nooit een copy gehad omdat dat niet gegeven werd via die site. Natuurlijk heb ik ook nooit een reactie hierop gehad.

Graag kom ik in contact met mensen die al een rechtzaak hebben gehad tegen LIS BV. Ik ben benieuwd wat de uitspraak hierin was.

413 3 Rapporteer

joostw
door joostw - Sep 1, 2005 om 22:42
22 Antwoorden / 2 Vragen

Als u naar het volgende adres gaat komt u meer te weet.

http://kassa.vara.nl/portal?_li=y&_scr=forum_dialoog&frm=77391&cat=616

wv
door wvbra - Sep 4, 2005 om 09:58
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik behartig de belangen van een aantal gedupeerden van Lis. Ik zie goede kansen om de zaken tegen Lis te winnen. Een aantal europeesrechtelijke aspecten spelen hierbij een rol.

Ik geef u het advies om ook eens te kijken op www.antilis.tk

ke
door keestramper - Sep 14, 2005 om 17:54
1 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo ik heb ook een dagvaarding gekregen voor LIS B.V. Op 10 Oktober moet ik voorkomen.

Ik heb schriftelijk binnen de gestelde tijd aangetekend opgezegd aan LIS, maar zoals bij iedereen is er geen post ontvangen. ook verdere brieven zijn nooit ontvangen. En ik heb er vele geschreven.

Mijn probleem is echter dat ik het bewijs van de aangetekende opzeg brief kwijt ben en de andere brieven niet aangetekend waren. Dus zegt het bedrijf ijskoud "kom maar op met de bewijzen". Ik zta er denk ik heel zwak voor. Heeft iemand een idee? Of is er een advocaat die zich ermee wil bemoeien? Ik heb echter geen geld, maar als ik ze zaak win is dat geen probleem lijkt me?

Groetjes Kees Tramper