gn
door gn van schaik Mar 24, 2014 om 13:16
Computers & telefonie

Wordteud

wie heeft er wel eens worfeud gespeeld met vreemde mensen.
ik heb namelijk al 3 keer een man toegewezen gekregen die op de foto staat en zijn geslachtsdeel laat zien en 2 keer iemand die vraagt of ik al beetje g**l ben.
sorry hoor maar met zulke mensen speel ik geen wordfeud.
zijn wel eens mensen die dit ook meemaken

733 2 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 24, 2014 om 13:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik speel regelmatig met vreemden. Met twee al bijna twee jaar. Heel plezierige tegenstanders. En enkele keer krijg je dus zo'n dwaas.. Toch geen ramp?

Hebt u niet bij die blote een berichtje geplaatst in de trant van: Oh, wat zielig of zo? En dan die tegenstander verder verwijderen.

Ik neem aan dat u een grote meid bent, en geen kind.

ni
door niempje - Mar 24, 2014 om 13:30
14 Antwoorden / 0 Vragen

Speelde eerst ook met vreemden, zat regelmatig wel een" puber" tussen, die je gaat vragen hoe oud je bent etc. Gewoon niet reageren en verwijderen. Speel nu met een vast groepje wordfeud-spelers.