qu
door queen1976 Nov 1, 2009 om 19:40
Computers & telefonie

Yahoo messenger verwijderen

Ik heb problemen met YAHOO messenger 9 als ik het open zie ik geen contacten alleen een WIT scherm . Nu wil ik het verwijderen van mijn pc maar via de optie ( programma verwijderen ) gaat dat niet. Kan een bestand niet OPENEN. Wie weet waar ik een TOOL kan vinden om yahoo messenger 9 van mijn PC te verwijderen of te HERSTELLEN.
Help me !!

4745 17 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 23:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Verwijderen gaat via het Configuratiescherm, Software, of Programma's en onderdelen.
Als dat ook niet lukt draai dan het installatieprogramma nog een keer.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 23:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb BEIDE opties al geprobeerd !
Bij het DEinstalleren geeft de pc aan dat hij een bestand of FILE niet kan vinden! En dus lukt het deinstaleren niet.
En als ik een nieuwere versie wil instaleren geeft de pc aan dat het installeren is beeindigd ( zonder dat ik iets gedaan heb ) Dus ik kan NIETS beginnen. Ook als ik me pc TERUG breng naar een eerdere situatie ( ik heb windows vista home ) dan kan je de pc terug brengen naar een eerdere datum
Ook dit heeft geen zin krijg weer het WITTE scherm !!
Help me !!

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 23:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Download dan RevoUninstaller en probeer het daarmee te verwijderen
Zie http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 23:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik kan deze link niet openen

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 23:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb de LINK gecopieerd en laten lopen
Ik ga nu pc opnieuw opstarten en kijken wat er gebeurt

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 23:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb het programma DIEVERSER malen over mij pc laten lopen ALLES is geDEINSTALLEERD behalve het programma waar het om gaat !!
yahoo messenger is NOG steeds op me pc

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 01:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

@queen1976

Sorry, op de voormalige Kassa-site was ik behendig met de linkjes. Deze vernieuwde site? Linken maken is nog een probleem.

Maar kijk eens naar het volgende:
Google intikken: yahoo messenger 9 verwijderen.
Scroll naar: yahoo messenger 9 verwijderen (delete yahoo messenger 9).
Bekijk pagina die vertaald zijn.
Scroll naar: Kan niet verwijderen yahoo loper, en lees dan vanaf het groene bericht naar beneden.

Mogelijk: C: programfile Yahoo zoeken
Ene Steve zegt: Start>Uitvoeren>Msconfig.>disable>herstart ... )
Vertaling is belabbert, hoop dat je eruit komt.
Maar is nog wel het één en ander over te vinden.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 01:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

volgens die eerste optie configuratie scherm. programma verwijderen is YAHOO van me pc verwijderd !!! Maar NU het volgende probleem !!!

Nu geeft de PC aan dat als ik het OPNIEUW wil INSTALEREN !!
PROGRAMMA IS GECANCELED OF ONDERBROKEN zonder dat ik OOK maar IETS gedaan heb. DUS het is er af MAAR kan de NIEUWE versie er NU NIET meer OP zetten !!!

OP NIEUW help WAT moet IK nu WEER doen !!!

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 01:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

het programma is er NU af MAAR nu KAN ik DE nieuwe versie ER niet OP zetten. Ik heb dat programma van die LINK er DIEVERSE malen over heen gehaald. En volgens ( programma verwijderen ) is het er NU af !!!

Maar NU geeft hij aan dat ik de NIEUWE VERSIE er NIET op kan zetten. INSTALATIE onderbroken ( komt in beeld ) zonder DAT ik ook maar IETS heb gedaan !!!

HELP wat NU ??

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 12:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

queen1976 schreef op maandag 2 nov 2009, 01:44: het programma is er NU af MAAR nu KAN ik DE nieuwe versie ER niet OP zetten. Ik heb dat programma van die LINK er DIEVERSE malen over heen gehaald. En volgens ( programma verwijderen ) is het er NU af !!!

Probeer restanten te verwijderen met de Winows Installer CleanUp
Je tekst hier...

Winows Installer CleanUp downloaden, installeren (Uitvoeren), en dan starten.
Vervolgens hopen dat de messenger in de getoonde lijst met programma's vermeld wordt en dan kun je het Yahoo programma daaruit verwijderen.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

start
uitvoeren
cmd
cd:\Program Files
del Yahoo!
indien weigert
cd\Yahoo! (enter)
cd common (enter)
del unyt.exe (enter)
cd\Yahoo! (enter)
del Yahoo! (enter)
klaar terug naar scherm

als het goed is ben he van Yahoo AF.

Groet, Karel

ve
door verwijderd - Nov 3, 2009 om 14:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

probeer dit programma is,revo uninstaller gebruik het dus geregeld en werkt uitstekenden is hier gratis te downloaden
.http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
sukses ermee Valerius

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 22:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens de het deel van windows ( programma verwijderen) staat yahoo Messenger NIET meer in de pc Maar ALS ik het opnieuw wil instaleren geeft hij aan dat het er nog wel op staat. het program file bedoel ik dan HOE krijg ik dat er af. Ook volgens REVO installer is het van mijn PC af. Waar kan ik het file vinden .
Help me . Yahoo start NIET meer op als ik me pc opstart maar NIEUWE versie KAN ik NIET instaleren .

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 22:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

@queen1976

Geeft wel een boel ellende he? Maar kijk nog eens naar het volgende:
Start > Uitvoeren > msconfig intikken > enter
Systeemconfig/tabblad Opstarten. Haal het vinkje weg bij yahoo messenger.
Kan misschien nog helpen als het programma niet actief staat. Daarna de pc opnieuw opstarten.

Kijk dan op je C schijf > Program.files > openen > en kijk of je een yahoo map kan vinden. Daar kunnen mogelijk nog de rest bestanden in zitten.

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 23:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het geprobeerd wat Kiran aan gaf aen me pc OPNIEUW gestart. MAAR in PLAATS van dt het PROGRAMMA ( yahoo MESSENGER ) ER af IS . BLIJFT het er op staan. Volgens MIJ heet het allemaal te maken met me VIRUS scan ( pc veillig van KPN). Ik HAD hiervoor Mcafee. maar sinds Kpn ME " beveiligd " is het GEZEIK begonnen!!

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 23:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

IEDERE keer als ik het probeer te verwijderen ( op welke manier dan ook ) krijg ik de volgende FOUT melding :

couldn't open : install.log file.

waar vind ik dat FILE en HOE kan ik dat DEFINITIEF verwijderen !!!

ALLE aangeboden verwijderings OPTIES werken NIET !!

Iedere keer is dat file ( install.log) de boosdoener !!!

Help me !!!

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 03:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Queen,

Elders hierboven heb ik aangegeven hoe je het via DOS moet verwijderen (i.p.v. Windows). Als je het niet doet, dan ben je hem nooit kwijt.

Sterkte, Karel