vr1944
door vr1944 Jul 18, 2011 om 11:52
Computers & telefonie

Ziggo Ik kan Ziggo klant niet bellen

Mijn broer is enige tijd geleden overgestapt van Online naar Ziggo.Ik heb zelf een een abonnement bij Tele2 .Als ik mijn broer bel krijg ik de melding "deze oproep is niet toegestaan".Mobiel bellen is wel mogelijk.
Weet iemand wat hiervan de oorzaak is
.

1093 3 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Jul 18, 2011 om 11:58
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Kan andersom wel: kan uw broer u wel bellen?

Dit lijkt mij een vraag voor de klantenservice van tele2.

In 2010 is dezelfde vraag op het tele2forum gesteld maar de oplossing is er niet gemeld.

vr1944
door vr1944 - Jul 25, 2011 om 11:43
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Nee hij kon mij ook niet bellen.De providers geven elkaar de schuld dus dat loste niets op.Omdat er gebruik is gemaakt van de overstapservice had Ziggo het op moeten lossen Mijn broer heeft inmiddels een telefoonlijn bij KPN genomen en hij kan weer gebeld worden

=tdehond schreef op maandag 18 jul 2011, 11:58: Kan andersom wel: kan uw broer u wel bellen?

Dit lijkt mij een vraag voor de klantenservice van tele2.

In 2010 is dezelfde vraag op het tele2forum gesteld maar de oplossing is er niet gemeld.

tdehond
door tdehond - Jul 25, 2011 om 11:48
4744 Antwoorden / 9 Vragen

@ vr1944
Het lijkt mij dat dan toch de oorzaak van dit probleem bij Ziggo ligt. Fijn dat hij nu bij een provider zit waar hij voor zijn familie bereikbaar is.