cees60
door cees60 Nov 25, 2022 om 19:21
Computers & telefonie
Zijbalkje op Samsung A70

Ik heb opeens op mijn Samsung A70 een heel smal grijs balkje van enkele centimeters staan. Als ik daar op druk verasndert de kleur in blauw en kan
ik er mee scrollen. Als ik het "uittrek" wordt het scherm wazig en komt er een verticale balk met daarin 3 apps.
(Google, Whatsapp en Berichten. Onderaan staat een "wieltje" een blokje met stippeltjes en een potlodje. Zie bijgesloten voorbeeld.
Is er iemand die mij kan vertellen wat dit is en hoe ik het kan uitschakelen? Alvast dank voor elke reaktie.

2651 2 Rapporteer

sira
door sira - Nov 25, 2022 om 19:35
2361 Antwoorden / 24 Vragen

Ga naar INSTELLINGEN, DISPLAY en schakel EDGE-VENSTERS uit

Aanvulling: op de sidebar staat oon het tandwieltje van instellingen.

cees60
door cees60 - Nov 25, 2022 om 19:40
362 Antwoorden / 216 Vragen

Hoi Sira,
Schot in de roos. Is opgelost. KLasse en bedankt.

sira
door sira Nov 25, 2022 om 20:42
2361 Antwoorden / 24 Vragen

Graag gedaan en jij bedankt voor het terugmelden