mastag
door mastag Aug 5, 2010 om 10:19
Computers & telefonie

Zo SIMPEL is het niet

Simpel en klantvriendelijkheid gaan absoluut niet samen.
Even in het kort hetgeen is gebeurd.
Gisteren 04 aug zie ik tijdens het internetbankieren dat Simpel de factuur van juni nog niet heeft afgeschreven.
Ik bel direct met ze en zij zeggen, er staat niets open volgens ons systeem heeft u gewoon betaald. Ik zeg, met het internetbankieren nog voor me dat dat niet klopt. Ik moet daarop volgend met Direct Pay Services bellen. De vriendelijke dame zegt dat er gewoon is betaald, na wat aandringen van mijn kant uit kijkt ze verder en ziet ze dat ik een tegoed heb van 200 euro positief en dat daarvan de factuur is betaald. Die 200 euro herken ik wel dat was een borg voor bellen in het buitenland maar deze is midden juni al naar mij terug gestort.
De dame beloofd me terug te bellen en het uit te zoeken. Binnen een uur krijg ik de dame van Direct Pay Services aan de lijn en ze verteld me dat het inderdaad fout is gelopen. Ze zegt dit op te nemen met de financiële afdeling om afsluiten te voorkomen.
Vanmorgen bericht per sms ik ben afgesloten. Gebeld met Simpel en deze dame zou ik echt achter het behang willen plakken, U heeft niet betaald!!!! Het duurt een week voor u aangesloten bent ik kan en wil niets voor u doen want iedereen wil weleens wat. Nee u kunt geen leidinggevende spreken, pas als u betaald heeft sluiten wij u weer aan. Jammer maar helaas. Oh ja u moet ook nog her-aansluitkosten gaan betalen twv €15 en mijn naam, die geef ik nooit.

Ik heb net Direct Pay gebeld en zij zijn erg vriendelijk, ze zeggen ook dat het mijn fout niet is en dat zij inderdaad niet hebben gepoogd te incasseren. Deze mevrouw heeft nu de factuur op betaald gezet, gaat nu incasseren en doet haar best om mij wel vandaag aan te sluiten.
De starre houding van Simpel begrijp ik echt niet, je bent toch klant, aantoonbaar niet mijn fout, ik bel notabene zelf dat het misgaat en vervolgens doen ze erg star en zeker niet klantvriendelijk!!!!! Ik ben zeker weten snel weg, al moet ik de boel dan maar afkopen. Toch maar weer naar het iets duurdere KPN terug, dat ging altijd goed.
Voor Simpel een ijskoude douche en beste lezers, betaal maar gewoon iets meer en krijg wel service.

633 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Aug 5, 2010 om 14:42
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

mastag

Je schrijft: Vanmorgen bericht per sms ik ben afgesloten. Gebeld met Simpel en deze dame zou ik echt achter het behang willen plakken, U heeft niet betaald!!!! Het duurt een week voor u aangesloten bent ik kan en wil niets voor u doen want iedereen wil weleens wat. Nee u kunt geen leidinggevende spreken, pas als u betaald heeft sluiten wij u weer aan. Jammer maar helaas. Oh ja u moet ook nog her-aansluitkosten gaan betalen twv €15 en mijn naam, die geef ik nooit.

Zo zie je maar dat goedkope communicatiecowboys de klant ronduit onbeschofd kunnen behandelen. Goedkoop is dan duurkoop.

Note: ik zou wél een schriftelijke klacht indienen bij de directie van dit fraaie bedrijf.

Pedro.

ve
door verwijderd - Aug 9, 2010 om 12:42
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ Read
Nog even een terugkoppeling,
De mevrouw van Direct Pay Service heeft woord gehouden, daags na mijn telefoontje ben ik weer bereikbaar en kan ik weer bellen.
Ook heb ik ter controle Simpel vanmorgen gebeld en Direct Pay heeft een credit gemaakt voor het heraansluiten, die kosten hoef ik dus ook niet (terecht) te betalen.
Er bestaat dus toch nog zoiets als welwillendheid.

Mastag

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer