me
door melding Dec 7, 2016 om 11:17
Computers & telefonie

Zoveel problemen met Vodafone is dat normaal?

Beste mensen,

Al ruim een maand probeer ik mijn huidige provider Vodafone nog wat rijker te maken door mijn huidige abonnement te verlengen.

Dit gaat niet via my vodafone want deze zegt dat ik helemaal niet kan verlengen terwijl de letters van de pagina vrolijk over elkaar heen lopen. Dus ik bellen want volgens mij kan dat wel en ja hoor de oh zo vrolijke verkoper aan de telefoon beaamd dat. Geen problleem zegt hij nou laten we het dan maar doen denk even een bandopname en klaar is kees. Helaas geen bevesting in mijn mail. Even via de chat online navragen wel zo handig toch? Nee dat gaat niet dat is niet juiste afdeling hier het nummer bel maar. Ok dat doen we gewoon even, wat blijkt order is niet doorgekomen dus het moet opnieuw ok dus weer bandopname en deze keer wordt het handmatig ingevoerd alleen dan kan daar geen bevestiging van gestuurd worden want het systeem begrijpt dat niet...Gewoon even geduld hebben. Drie dagen, ik toch maar even bellen of de order er wel in staat.

Helaas pindakaas weer niet gelukt mijn collega is vergeten iets aan te vinken excuses we doen het nog eens.. Nou vooruit dan maar weer geen bevestiging natuurlijk weer drie dagen, weer aan de telefoon, weer niet doorgekomen maar deze keer moet ik een hele week wachten de collega in kwestie belooft die aankomende maandag persoonlijk te bellen over de order. Niets gehoord natuurlijk.

Nu had ik een een fijne code gekregen voor friends&familie dus ik dacht ik ga via hun site bestellen helaas de site deed het niet. Zo werd me dat verteld via de chat want daar werd ik special doorgeschakeld naar die afdeling. Deze maakt het voor me orde fijn dacht ik had ik dat maar meteen gedaan. Orderbevestiging gekregen dus dit ging de goede kant op.. dacht ik. Negen dagen later nog geen bericht dus nou ik dacht ik heb toch niets te doen ik chat even om te vragen of er iets staat over mijn nummer en de order. Oh mevrouw dat gaat niet dat kan alleen telefonisch en trouwens die afdeling bestaat helemaal niet. Het vorige gesprek had ik opgenomen dus dat stuurde maar even door waarna ze haar verhaal wijzigde maar ik moest toch bellen. Nou gedaan en ze bellen me erover terug wat ik natuurlijk niet meer geloof.

Iemand een soort gelijk verhaal? Wat is er aan de hand met vodafone? Willen ze geen geld verdienen? Je kan niet eens meer normaal het keuzemenu volgen of je wordt al opgehangen laat staan dat doorverbinden lukt.

2561 12 Rapporteer

simon55
door simon55 - Dec 7, 2016 om 11:20
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik had allang opgezegd

me
door melding Dec 7, 2016 om 20:10
9 Antwoorden / 4 Vragen

Ja heb ik nu ook gedaan maar toch ik kon het gewoon niet geloven dat zo'n groot bedrijf zo slecht functioneert. naïef zeker ik heb mijn lesje wel geleerd.

tijger1
door tijger1 - Dec 7, 2016 om 11:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom wilt u in vredesnaam daar "verlengen"? Zeker een nieuwe mobiel op afbetaling?

Cookies
door Cookies Dec 7, 2016 om 11:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Een nieuwe mobiel op afbetaling kan je overal kopen / krijgen. Daarvoor hoeft iemand niet bij Vodafone te blijven. Persoonlijk vind ik Vodafone erg duur met zijn abo's.

akkerdistel
door akkerdistel Dec 7, 2016 om 12:36
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Afbetaling!? Zo'n telefoon is toch echt helemaal gratis?

tijger1
door tijger1 Dec 7, 2016 om 12:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Oh, wist ik niet, dan neem ik hem ook.:-))

Cookies
door Cookies Dec 7, 2016 om 17:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Akkerdistel, je loopt achter. De prijzen van de telefoons staan al een tijdje apart vermeld bij afsluiten abonnement.

me
door melding Dec 7, 2016 om 20:13
9 Antwoorden / 4 Vragen

Ja nou ze hadden een mooie deal met cybermonday laatst, en aangezien ik al een paar weken aan het proberen was te bestellen dacht ik laat ik deal nu maar eens proberen. Tevergeefs, wel grappig ik heb de gespekken opgenomen dat levert heel wat tegenstrijdigheden op. En natuurlijk een hele hoop excuses.

gerbera
door gerbera - Dec 7, 2016 om 11:46
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Troost u, binnenkort bestaat Vodafone niet meer is het Tmobile. Dus zou daar dan eventueel een abbo nemen en Voda laten voor wat het is.

akkerdistel
door akkerdistel Dec 7, 2016 om 12:40
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Als de ACM dat zou toestaan, zijn ze helemaal van het padje af..

diumenge
door diumenge Dec 7, 2016 om 17:39
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je hebt de klok horen luiden?

gerbera
door gerbera Dec 7, 2016 om 22:29
7372 Antwoorden / 14 Vragen

@diumenge, U heeft gelijk, was ff de klepel kwijt. Tmobile neemt de vaste lijn over dus niet de mobile. Sorry

marita5
door marita5 - Dec 7, 2016 om 11:55
11532 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Melding ,

U kunt uw abonnement ook verlengen in een winkel ,

https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/verlengen.shtml

Let op , Vodafone reageert ook op deze site , dus als ze dit lezen zullen ze er wel als de kippen bij zijn .

me
door melding Dec 7, 2016 om 20:13
9 Antwoorden / 4 Vragen

Kippen zonder kop of van die grote met de kop in het zand vermoedelijk

akkerdistel
door akkerdistel - Dec 7, 2016 om 12:39
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Vraag je eens af of je überhaupt wel een abonnement, met zo een 'gratis' dure telefoon wel nodig hebt.

Hint; telefoons van 100 (tot 150) euro zijn prima, wifi, prepaid (2x) en dan heb je ook nog zoiets als VoIP.

aurora1
door aurora1 - Dec 7, 2016 om 17:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U denkt veel lees ik. Is het dan niet eens in u opgekomen om, gezien dit "gedoe", over te stappen naar een andere provider?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 7, 2016 om 17:03
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Fijn, een provider die zo klantgericht is. Vooral zaken mee blijven doen (maar niet heus!).ie

hutch
door hutch - Dec 7, 2016 om 17:36
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"Zoveel problemen met Vodafone is dat normaal?"

Ja hoor, bij Vodafone wel. Alleen al op deze site staan honderden (...) klachten over Vodafone.
En Vodafone vind elke klacht 'heel vervelend....'.

"Oh mevrouw dat gaat niet dat kan alleen telefonisch en trouwens die afdeling bestaat helemaal niet. Het vorige gesprek had ik opgenomen dus dat stuurde maar even door waarna ze haar verhaal wijzigde"

En zo wordt je gigantisch voor de gek gehouden door dat 'vervelende' bedrijfje.

Gauw een (andere) provider zoeken, die wel eerlijk en betrouwbaar is.

diumenge
door diumenge - Dec 7, 2016 om 17:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ze verdienen al genoeg aan u en nemen u nu in bescherming. Wees daar blij mee.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Dec 8, 2016 om 10:48
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste,

Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Paria

Vodafone 24/7 Web Crew

me
door melding Dec 8, 2016 om 12:29
9 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Paria,

Ik wens verder geen contact te hebben met Vodafone omdat er inmiddels al zoveel keer niet aan de afspraak wordt gehouden dat het helemaal geen zin heeft om hetzelfde riedeltje door te geven.
Uiteraard vind ik dit allemaal heel vervelend voor Vodafone en wensen jullie dan ook veel succes met de overname.

Met vriendelijke groet,

Een voormalige klant van Vodafone

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Dec 16, 2016 om 09:25
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste,

We hebben helaas nog geen mail mogen ontvangen. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen dan zien we de mail met daarin de gevraagde gegevens graag verschijnen.

Met vriendelijke groet,

Linda
Vodafone 24/7 Web Crew

marita5
door marita5 Dec 16, 2016 om 09:41
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@Linda , lezen is ook een kunst , de mail zult u nooit krijgen zie reactie Ts :

DOOR MELDING 8 DEC. 2016 OM 12:29
8 ANTWOORDEN / 2 VRAGEN

Beste Paria,Ik wens verder geen contact te hebben met Vodafone omdat er inmiddels al zoveel keer niet aan de afspraak wordt gehouden dat het helemaal geen zin heeft om hetzelfde riedeltje door te geven.Uiteraard vind ik dit allemaal heel vervelend voor Vodafone en wensen jullie dan ook veel succes met de overname.Met vriendelijke groet, Een voormalige klant van Vodafone

hutch
door hutch - Dec 16, 2016 om 11:16
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"@Linda , lezen is ook een kunst , de mail zult u nooit krijgen zie reactie Ts :  DOOR MELDING 8 DEC. 2016 OM 12:29 8 ANTWOORDEN / 2 VRAGEN Beste Paria,Ik wens verder geen contact te hebben met Vodafone omdat er inmiddels al zoveel keer niet aan de afspraak wordt gehouden dat het helemaal geen zin heeft om hetzelfde riedeltje door te geven.Uiteraard vind ik dit allemaal heel vervelend voor Vodafone en wensen jullie dan ook veel succes met de overname.Met vriendelijke groet, Een voormalige klant van Vodafone"

@Marita5, +10.....

Dit is alweer HET bewijs dat EN klachten niet serieus worden genomen EN dat er niet (begrijpend) gelezen wordt.
Ze zijn er niet als de kippen bij, maar ze zijn mogelijk wel 'kippig'......

Wat een 'vervelende' webcare hebben ze daar.

marita5
door marita5 Dec 16, 2016 om 11:26
11532 Antwoorden / 15 Vragen

En dan schrijft @linda ook nog helaas , Mochten we nog ergens mee kunnen helpen !!! , de webcrew kan beter hulp vragen / of een opleiding volgen om problemen op te lossen i.p.v. onnozele reacties te plaatsen