es
door estestpro Sep 30, 2011 om 15:02
Elektronica & tv

30 tv-zenders

Met 30 zenders op de TV blijft er nauwelijks tijd over om nog te klussen, te werken, een gesprek te voeren of te lezen, wat toch al minder gebeurt. Het bewegende beeld heeft dan definitief de overwinning behaald. Verslaving ligt nog meer als thans het geval is op de loer.

503 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 30, 2011 om 15:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

30? Ik heb er 60.....Kijken of niet kijken het blijft een keuze.. Die keuze maak je wel of niet, eiegen verantwoordelijkheid.

ve
door verwijderd - Sep 30, 2011 om 15:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niemand verplicht iemand om tv te kijken. Als iemand verslaafd is aan tv kijken kan therapie overwogen worden.

ve
door verwijderd - Sep 30, 2011 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ziggo TVPlus-abonnement: ca. 90 zenders! Analoog nog belabberd 25 zenders.

ve
door verwijderd - Sep 30, 2011 om 17:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb er zo'n 100 en kijk weinig dus dat ligt helemaal aan jezelf.

ve
door verwijderd - Oct 1, 2011 om 10:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is toch hopelijk geen oproep tot betutteling van bovenaf om de burger te beschermen te beschermen tegen de gevaren van het duivels oog?